Darek Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Cześć wszystkim użytkownikom forum. Mam problem taki iż zdemontowałem lewą pokrywę z MZ ETZ 251 od silnika (str. sprzęgła), naturalnie nic wewnątrz nie robiłem, wymieniłem uszczelkę i skręciłem tak jak było, uzupełniłem silnik olejem. Następnie sprawdziłem naciąg linki sprzęgła i było OK. do teraz, tzn. kilka razy ponaciskałem sobie przy kierownicy klamką sprzęgła i nagle poczułem jakby wszystko się poluzowało, choć na końcu czuć mały opór, ale to nie jest to co było wcześniej. Przy kierownicy nawet nie reguluję śrubą bo po co skoro poprzednio było dobrze to i teraz też tak musi być (tak mi się wydaje), nawet jeśli chciałbym regulować przy kierownicy to chyba nic by to nie dało ponieważ linka jest tak luźna, że zabrakło by mi śruby regulacyjnej. Sprawdziłem jeszcze naciąg linki sprzęgła przy samym wejściu do pokrywy silnika: naciągnąłem linkę ręką i czułem wyraźny opór, czyli nic mi tam się nie zerwało.Proszę o wskazówki jak mógłbym pozbyć się tego problemu i czy nie wymaga to ponownego ściągania pokrywy. Z poważaniem.Darek(MZ ETZ 251 1991r) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Moglo sprzeglo spasc ze stożka... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Mogla sie obrocic podkladka regulacyjna znajdujaca sie pod pokrywka napedu obrotomierza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Mogla sie obrocic podkladka regulacyjna znajdujaca sie pod pokrywka napedu obrotomierza... też to obstawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Mysle ze powinienes naciagnac linke tym mechanizmem pod dekielkiem napedu obrotomierza.Aby naciagnac w ten sposob linke musisz przekrecic w lewo mechanizm naciagajacy to sprzeglo wtedy sam zobaczysz jak sie linka schowa, bo za kazdym razem jak rozbierasz cos po lewej srtronie silnika to musisdz to ustawic ponownie. Pozdro Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.