Skocz do zawartości

na co zamienic Honde shadow 600 - potrzebuje porady


roman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!

Ja polecam Virago 1100 w tej kasie kupisz cos z 93-95 r Moim zdaniem bardzo fajna maszyna przedewszystkim malo awaryjna i posiada wal kardana co jest duzym plusem Sam choruje na taka ale troche kiepsko z kaska wiec musze zostac przy swojej 535. Mialem okazje jezdzic ta Yamaha i musze ci powiedziec ze pozostawila niezatarte wrazenia w mojej glowie.

Widzialem na allegro swego czasu taka w cenie 16 tys z 93r z bajerami typu gmole oparcie sakwy itd itp.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Virago 1100 w tej kasie kupisz cos z 93-95 r Moim zdaniem bardzo fajna maszyna przedewszystkim malo awaryjna i posiada wal kardana co jest duzym plusem

Prawie każdy z polecanych tu motocykli ma napęd wałem kardana. Mówiąc szczerze jak bym miał do wyboru pomiędzy Shadow 1100, Intruzem 1400 a Virago 1100 to na ten ostatni motocykl bym nawet nie spojrzał. Bez obrazy dla użytkowników tego sprzęta ale odstaje i to bardzo od Sadowy i Intruza pod wieloma względami. Każdy z warsztatów i prywatnych uzytkowników powie Ci, że te dwa motocykle są wieczne, a nie sądzę abyś to usłyszał o Virago 1100.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak juz wybierac pomiedzy intruderem1400, a shadowem 1100 to stawiam na Intrudera. Mialem oba te motocykle jednoczesnie przez rok i pomimo tego, ze sa do siebie podobne, to jednak wieksza frajde z jazdy daje intruder. Zasluga tego jest wieksza pojemnosc ( lepsze przyspieszenie, rewelacyjna elastycznosc silnika) i twardsze, bardziej precyzyjne zawieszenie. Zaleta hondy jest wieksza predkosc max. i bardziej wydajny przedni hamulec( tylny za to nie istnieje :cry:-slaby beben )Shadow ma znacznie bardziej wysuniete podnozki do przodu.Jak masz wiecej niz 180 cm wzrostu wygodniej ci bedzie na hondzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze przyspieszenie, rewelacyjna elastycznosc silnika

Nie chce się tutaj przegadywać ale chyba ta Shadowa była w nie za dobrym stanie :) . Mówię tak ponieważ trzech moich kumpli miało jednocześnie Shadowy 1100 z 4 biegowymi skrzyniami i żaden Intruz temu nie podskoczył. Często zamienialiśmy się motocyklami więc jeździłem na ww motocyklach i wrażenia z jazdy masakralne. No chyba że oni mieli jakieś cudowne modele :?: Nie powiem Intruz też swoje pod bakiem ma (jeździłem) i jeździ się nim bardzo fajnie. Na pewno Intruz ma lepszy wygar niż moja Shadowa z powodu niższej masy, wiekszej ilości koników i zestopniowania skrzyni biegów ale Shadowki do roku 94 (zaznaczam w bardzo dobrym stanie) wyrywały rece ze stawów. Potem Zaczęło się to zmieniać na niekorzyść - ograniczenia mocy itp.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vpower -> A ile KM i Nm ma taki Shadow?Ja wyczytałem że 60 Km i 97 Nm. Dla porównania VS w najmocniejszej wersji ma slinik około 68 KM i 113 Nm momentu a w najsłabszej 61KM i 105 Nm (a po niewielkich przeróbkach te wartości przekraczają 70 KM i 130 Nm (znam takiego jednego co ma silnik ponad 80 KM i koło 140 Nm :twisted: )). W testach Intrudera jako główną zaletę podawane jest coś takiego "High Points: Acceleration unsurpassed by any big V-twin cruiser".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu sie zaczyna licytowanie :twisted: .Oba motocykle byly w najmocniejszych, amerykanskich wersjach, czterobiegowe, z tego samego roku i z przebiegiem ok 50 tys km. w dobrym stanie tech. Gdyby shadow byl lepszy zostalbym przy nim. Owszem ma zajebistego kopa, jednak parametry intruza sa jeszcze lepsze.( 300 cm szesc, i mniejsza masa robia swoje) Nie chodzi o doznania z jednej przypadkowej przejazdzki, ale o kilkanascie tys przejechanych km. Po prostu intruz dal mi wieksza radoche z jazdy( co nie znaczy , ze shadow nie daje...) I nie chodzi mi tu o ulamki sekund roznicy w przyspieszeniach, czy V max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

widzę, że trafiłem na silną grupę zwolenników Intruderów. :) Nawet się tego spodziewałem. :twisted: A tak na poważnie to ja tylko stwierdziłem to co widziałem, ponieważ w ekipie w której mam przyjemność dosyć często jeździć były co najmniej 3 Shadowy oraz taka sama liczba Intruzów. Z tym co napisałem zgadzało się parę innych osób. Ale nie chcę dalej ciągnąć tego tematu bo prowadzi to do nikąd. Teraz proporcje te się zmianiły bo co niektórzy pozamieniali motocykle na np. VTX 1800 (który to np. spokojnie obala zacytowane przez Pompke stwierdzenie "High Points: Acceleration unsurpassed by any big V-twin cruiser". Mogę się przyznać bez bicia, że kiedyś dawno temu marzyłem o Intruzie 1400 ale jak już miałem kasę to w całym naszym porąbanym kraju nie było ani jednej sztuki nadającej się do użytku. No i stanęło na cruiserach. W dalszym ciągu podobają mi się dragi robione właśnie na bazie Intruza ale gdybym coś takiego kupił to kobita by mnie oskalpowała (też uwielbia jeździć a w takich motocyklach pasażerce raczej wygodnie nie jest :)

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTX to trochę inna klasa pojazdu niż VT Shadow czy VS Intruder. Dwa ostatnie motocyklezaprojektowano w latach 80-tych. Ale jak by rozwiercić VSa na 1600 czy 1700 ccm (ewentualnie zapodać tłoki zwiększające stopień sprężania) to róznie to by mogło być :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vtx to ciezka krowa i jego osiagi wcale tak nie powalaja. Lepsze osiagi ma road star warrior, a nawet magna 750! Jego przyspieszenie na 400m jest tylko o 0.7 sek lepsze od intrudera 1.4. Intruz z kolei jest nie do pobicia w elastycznosci silnika na najwyzszym biegu. Bije na glowe wszystkie wolnoobrotowe V twiny razem z najnowszymi power cruiserami (po za V- rodem) Wystarczy poczytac testy w cruiser magazine i zwrocic uwage na acceleration from terminal speed 50 mph.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vtx to ciezka krowa i jego osiagi wcale tak nie powalaja

A już się miałem powstrzymać. :twisted: A jeździłeś kiedyś VTX-em bo ja wieloktotnie i raczej nie ma żadnego porównania pomiędzy nim a VS. Fakt waży swoje ale on ma o kilkadziesiąt koni i momentu obrotowego więcej niż Intruz. Zadymisz oponą Intruzem na 2 biegu odkręcając tylko gaz? VTX nie ma z tym problemu. Co do tych przyspieszeń:

HARLEY-DAVIDSON V-ROD

200-yard top-gear acceleration from 50 mph, terminal speed: 83.0 mph

Quarter-mile acceleration: 11.91 sec., 112.6 mph

HONDA MAGNA

200-yard top-gear acceleration from 50 mph, terminal speed: 73.0 mph

Quarter-mile acceleration: 12.71 sec., 102.9 mph

HONDA VTX1800C

200-yard top-gear acceleration from 50 mph, terminal speed: 78.4 mph

Quarter-mile acceleration: 12.72 sec., 105.1 mph

KAWASAKI MEAN STREAK

200-yard top-gear acceleration from 50 mph, terminal speed: 75.8 mph

Quarter-mile acceleration: 13.76 sec., 95.6 mph

YAMAHA V-MAX

200-yard top-gear acceleration from 50 mph, terminal speed: 81.6 mph

Quarter-mile acceleration: 11.62 sec., 116.9 mph

YAMAHA WARRIOR

200-yard top-gear acceleration from 50 mph, terminal speed: 76.6 mph

Quarter-mile acceleration: 12.87 sec., 101.2 mph

 

I dla porównania Intruder

SPECIFICATIONS

1997 Suzuki Intruder 1400

200 yard, top-gear acceleration from 50 mph, terminal speed: 76.7 mph

Quarter-mile acceleration: 13.64 sec., 94.7 mph

 

Źródło - Motorcycle Cruiser - test porównawczy (dane intruza z innego testu). Dane mówią za siebie. W tym towarzystwie tylko V-max i V-Rod są poza zasiegiem VTX-a. A różnica pomiędzy Magną a VTX-em jest 0,01 sekundy co raczej dużo nie jest :) przy czym VTX ma lepszą elastyczność. W teście tym brakuje jedynie Vulcana 2000, który jest jeszcze szybszy od VTX-a.

Zgadzam się że jak na konstrukcję z lat z kórych pochodzi Intruz jego osiągi są super. Ale nie przesadzajmy. Ja rozumiem, że każdy na ogół ma świra na punkcie jednej konkretnej marki lub modelu ale dlatego właśnie przeprowadzają niezależne testy, z których wyniki widać powyżej.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podales osiagi najnowszej wersji z 5-biegowa skrzynia, a jak juz jestes taki skrupulatny to powinienes podac czterobiegowej,( dyskutujemy o czterobiegowych- hondzie i suzuki) ktora ma terminal speed 82,2 mph, czyli tak jak napisalem bije wszystkie cruisery. http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/BigTwins97/ Niestety vtx-a takze, nawet v-maxa, ktoremu nie pomaga nawet przeszlo dwukrotnie wieksza moc. PS; intruz tez zrywa przyczepnosc na drugim biegu...A swoja droga czy ty vpower nie cierpisz na jakies rozdwojenie? U gory piszesz ze intruder to fajny motocykl a teraz taka walka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...