teedy6 Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Jaki olej wybrać zeby nie zaszkodzic silnikowi.Np. na stronie http://www.sklep.larsson.com.pl/?a=showman...&c=33&uid=&sid=mamy rozne oleje do 4T,jedne bardziej lepkie drugie mniej,gestrze,syntetyczne,mineralne,polsyntetyczne.Ja mam Kawasaki klr silnik 4T,sprzeglo mokre.Poprzedni wlasciciel mowil ze wlal olej polsyntetyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Jako przedniej klasy mechanik powinieneś to wiedziewć i nie dopytywać się laików i wymieniaczy :twisted:8) (jak to nazwałeś forumowych mechaników, nawet tych z 25-cio letnią praktyką) Pozdro PS. Dawaj półsyntetyk - masz wybór Motula - 10w40 i 15w50. Ja osobiście stosuję ten drugi (silnik chłodony powietrzem, eksploaatacja głównie w lato). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Dawaj półsyntetyk - masz wybór Motula - 10w40 i 15w50. Ja osobiście stosuję ten drugi (silnik chłodony powietrzem, eksploaatacja głównie w lato). Widze ze mamy stosunkowo podobne silniki (SF 750). Producent zaleca 10w40 a Ty mówisz o 15 w 50. Mowisz ze lepiej bedzie działał w tym silniku?czy to tez jest olej semisyntetic czy juz mineralny? pytam bo zastanawiam sie co najlepiej lac. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Producent zaleca 10W40, zgadza się, ale od 15W50 nic się nie dzieje. Jest to półsyntetyk oczywiście, ja go stosuję przede wszystkim dlatego, ze śmigam głównie w lato, nie cały rok, często utknę w korku i przeciskam się powoli, co prowadzi to grzania silnikia. Taki olej stosuję w GS`ach 500, XJ600, swojej hondzie itp. Nie ma problemów, tak samo jak nie będzie jak dasz 10w40. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 no własnie bo teraz mam Motula 5100 10w 40 i jest ok ale mowie skoro 15 miał by działac lepiej to dla czego nie zmienic. rozumiem ze chodzi o to ze jest bardziej gest i nie robi sie jak woda przy wysokich temp. Ja tez jezdze tylko latem znaczy sie jak temp. jest powyzej 5 stopni Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Bart-przeca na naszym forum to samo niedawno pisalem na temat 15 W 50. Widze ze skleroza chyta :D My juz z Pawlem ten temat swego czasu przerabiali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 :oops::oops::oops::oops:teraz juz wiem. jak sie odezwałem to mi sie przypomniało ze przeca to juz szło ino gdzie indzi :oops::oops: Ale wiesz mamy kolejna opinie (to tak dla usprawiedliwienia) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.