lukasz-aprilia Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Po serwisie moto ustawili mi wolne obroty "przepisowo" na jakies 1100-1200. Mam jednak wrazenie, ze jakos to za malo. Nawet przy rozgrzanym silniku moto dziwnie sie zachowuje przy ruszaniu. Tzn. jak wyrzuce na luz to silnik pracuje rowno, cichutko i nie przygasa. Jednak jak chce ruszyc i dodam mu gazu to moto ma tendencje do gasniecia. Ostrosc dodania gazu czy tez dlugosc przytrzymania sprzegla nie ma tu znaczenia - moto po prostu przygasa. Pomaga dopiero delikatna wczesniejsza przegazowka lub delikatne przytrzymanie gazu na luzie. Mam dwie watpliwosci: - czy moze miec tu znaczenie wymieniona na nowa linka gazu? Mam wrazenie, ze po kilku dniach od wymiany pojawil sie drobny luz na manetce. - moj aku konczy swoj zywot i w szybkim tempie ulega rozladowaniu nawet po dlugiej jezdzie. Jak sie nie myle to w samochodach slabe aku ma wplyw na zachowanie sie silnika na wolnych obrotach. Czy owe przygasanie po dodaniu gazu moze miec cos wspolnego ze slabym aku w motocyklu? Jak radzicie rozwiazac ten problem? Podkrecic wolne obroty? Czy wyższe wolne obroty niż zaleca fabryka ma jakis negatywny wplyw na moto? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 myślę ze akumulator tu niema nic do rzeczy, to pewnie zaniskie obroty ( kiedyś w jawie tak sobie ustawiłem i też tak samo sie zachowywała przy ruszaniu), moim skromnym zdaniem trzeba podkręcić delikatnie obroty i pewnie bedzie ok. a co do luzu na manetce to troche zawsze musi być wiec ok. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Podczas regulacji gaźnika należy ustawić wyższe wolne i po zakończeniu obniżyć ale tylko do takich które wydają się nam tzw. równobiegiem.Wskazanie obrotomierza nie jest adekwatne do rzeczywistych obrotów.Zjawisko przez Ciebie opisane nie jest typowe.Jeżeli silnik pracuje prawidłowo na wolnych a po naciśnięciu dzwigni sprzęgła przygasa to co innego ale jak przygasa podczas próby ruszenia to wina leży tylko w źle wyregulowanym gaźniku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Po wrzuceniu sprzegla wszystko jest ok, problemy sa dopiero przy dodawaniu gazu. Co masz na mysli piszac zle wyregulowany gaznik? Tylko bieg jalowy czy caly sklad mieszanki? Bo jesli tak to jade z "reklamacja" do serwisu i niech poprawiaja. Moze nie jest to jakas straszna dolegliwosc, ale juz raz najadlem sie obciachu jak silnik zgasl pod swiatlami przy ruszaniu... :oops: Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.