tomice Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Mam taki problem. Od zakupu i wczesniej ponoc tez swieci mi sie czerwona kontrolka oleju, strasznie wkurzajaca. Oczywiscie oleju jest dosyc. Zdjalem dzis pokrywe sprzegla i jest tak:- do czujnika dochodzi jeden kabelek, ktory podejrzewam ze powoduje "mase" jesli dostanie cynk od czujnika i wowczas zapala sie kontrolka (jak przyloze do czegos metalowego to wlasnie zapala :clap: )- na jakiej zasadzie dziala czujnki?- czy mozna go naprawic lub ewentualnie gdzies kupic?- domyslam sie ze celem wykrecenia czujnika nalezy spuscic olej?Aha i teraz dalej, wiadomo ze motor musi odpalic, chyba, zeby kontrolka zgasla. Ale wowczas wyleci mi sprzeglem olej, czy moge zostawic te 'iglice' wewnatrz i wowczas odpalic i nie wyleci? P.S. Moj drugi post, oprocz powitalni, wiec prosze o wyrozumialosc, bo jestemzazwyczaj uzykuje sie odpowiedzi typu: "google Twoim przyjacielem", ale mam nadzieje ze nie tutaj. DziekiPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 spuscic olej nowy czujniki po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomice Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Tak, ale z tego co pytalem w Larssonie to nie maja chyba do takich staruszkow '82 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Olek motocykle ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomice Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Olek motocykle ;) Nie dziala mi ich strona, a wam? Larsson wogole nie ma czujnikow. No coz chyba odlacze cakiem kontrolke ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 XS400 nie ma czujnika poziomu oleju ale czujnik ciśnienia oleju.To jest duża różnica.Trzeba wykręcić ten czujnik i wkręcić manometr ciśnienia oleju a potem odpalić silnik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomice Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Dobrze wiedziec, ale to moze byc zly znak. Czy mozliwe zebym ze "bez csnienia" jezdzil z jakies 1000km? Bo wydaje sie wszystko byc w porzadku.A to jest jakis standard czy taki manometr ma uniwersalna koncowke?A gdzie taki czujnik mozna dostac i orientacyjna cena, bo nie wiem czy wogole to robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Ja dorabialem koncowke do manometru (wlasnej produkcjei ;) ) u sluzaza.Podobno moj silnik jezdzil bez cisnienie 4ooo km i panewki niebyly nawed ruszone. tylko ze mi kontrolka zapala sie ponizej 1000rpm (jak chesz wiecej sie dowiedziec to temat posta walenie cbr 1000f tern dzial)Zrobil mi Piotrek silnik i za 2 odpalenie zapalila sie kontrolka oleju , palila sie non stop (cisnienia). Wykrecenie przedmuchanie , ponaciskanie pomoglo - juz nieswieci jak niema.Nieboj sie nic niepopsujesz.Spusc olej wykrec to i zobacz dokladnie jak to dzial (cisnienie czy poziom)rusz wyobraznia a cos wymyslisz. p.s strona niedzial ale www.pkt.pl miejscowsoc Bielsko-Biała i masz nr tel ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomice Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 No bede sie musial za to zabrac. Powiedzcie mi jeszcze jakie powinno byc wowoczas cisnienie ktore skaze manometr, zeby bylo OK. Pozdrawiam, dzieki Aha czyli zeby zmierzyc cisnienie to musze spuscic olej, zalozyc mano, wlac zmierzy i pozniej znow od nowa? :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Cisnienie masz w serwisowce , ja mialem przy 5000 rpm tem 80sto c miec cos ok 7 bara , mialem duzooo mniej.jak dasz rade wkrecic manometr zeby za duzo oleju sie niewylalo to nie , u mnie starczylo przechulic moto , a jak sie nieda i niechesz miec plamy to spuscic zalac nagrzc i sprawdzac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 mi w FJ 1200 tez sie kiedyś świeciła kontrolka a spowodowane to było brudną wtyczką którą genialni konstruktorzy umieścili pod zębatką napędową więc cały syf z łańcucha leciał na nią. po przeczyszczeniu wszystko wróciło do normy. ale w FJ jest kontrolka poziomu a nie ciśnienia wiec u ciebie mozę być inaczej ale proponuje ci najpierw wyczyścić benzynką ekstrakcyjną kabelki a przedewszystkim złączke z instalacją. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomice Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Wreszcie wykrecilem i wyglada to nastepujace (sorki za ostrosc): http://img144.exs.cx/my.php?loc=img144&ima...chowek018la.jpg Takze sam nie wiem od czego (chyba faktycznie od cisnienia) jest, ale chyba naprawilem. Calosc wyplukalem w benzynie ekstrakcyjnej i cinkim drucikiem jakgdyby poruszalem wewnatrz i niejako odblokowalem zapdke.Przekrece kluczyk swieci, odpalam i gasnie, takze chyba wszystko jest OK. Tylko pojawil sie maly problem tejk natury, ze nie dokrecilem go do konca, bo wydaje mi sie ze ukrecilem do :D Ale czy to jest mozeliwe, nie bylo jakis mega wielkich oporow, ale odnosze wrazenie za za duzo juz krece, wiec zostawilem, jak jest i dziala i chyba olej nie leci. Czy mozeliwe abym ukrecil taki gruby gwint? Dzieki za wszystko, pozdrawiam.[/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2005 Nie dokręcaj na siłę bo to jest gwint stożkowy samouszczelniający.Mając go w ręce powinieneś to zauważyć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.