Sadek Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 hmmmm, ciekawe rzeczy, ja wlasnie dopijam kawe i smigam na kurs na prawko A, za mna dopiero jedna godzina na placu, i szczerze mowiac nie pewnie sie czulem w 8, dzisiaj pojezdze dwie, moze bedzie lepiej, sprobuje pocwiczyc o czym pisalisci, pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Nie chcę się chwalić ale po egzaminie koleś powiedział że jeszcze nie widział aby ktoś tak zapier**** ósemkę 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Ja sobie w zeszle wakacje wyrysowalem na asfalcie kolo dzialki taka 8, tylko troche ciasniejsza i na WFM pomykalem bez najmniejszych problemow na 1 i 2 , ale wiadomo to taka mala pierdzioszka jest ze w rowerowej bym sie zmiescil :clap: Ja preferuje manewry sprzeglem i gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Dzisiaj pierwszy raz probowalem robic 8 na GNku 250 (na takim zdaje) i liiiiiiiiiiiiiiiiipa.Nie umiem :clap: A do egzaminu rowny tydzien :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PG Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 niemartw sie pojezdzisz jeszcze z godzinke lub dwie i samo ci bedzie wychodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Wiadomo że kazdy motocykl jest inny :!: , i nawet gdy opanujemy na kursie jedną metode przejazdu, może nie sprawdzić sie ona w trakcie egzaminu :? Bo jak przejechać ósemke na jedynce gdy moto szarpie :?: , albo jak przejechac bez gazu gdy silnik jest zimny lub ma za niskie obroty :?: . Najbardziej uniwersalną metodą jest przejazd na dwójce, używanie sprzęgła, gazu i hamulca!!! (tylko tylnego!). Jesli dobrze opanuje sie te 3 elementy to ósemka zdana w każdych warunkach ;) [Zdałem za pierwszym, (ósemke też), mimo ze wlasnego moto nie posiadałem a ostatnie jazdy miałem 2 miesiące przed egzaminem ;) ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 No to leze ;)W moim miescie tylko 2 osrodki maja egzaminacyjne suzuki GN.Jeden w ktorym robie kurs daje go tylko na miasto (plac robi sie u nich na MZ)A drugi do ktorego dzisiaj dzwonilem nie udostepnia go osobom ktore nie konczyly u nich kursu ;)I co ja teraz mam bidny zrobic ? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 pogadac sie... to glupie ze nie daja gn'a na plac... bez sensu nie wiem jak sie robi mz'ta 8emki (tzn wiem jak sie robi moja 125tką - tragedia ;) - da sie zrobic ale w porownaniu do gn'a czy bcfki albo sr'a to naprawde trudno) ale moj kumpel poszedl do jakiejs szkoly (robil na A1) i jezdzil na jakims "czoperku" 125 ;) i krecil na nim 8emki - smiesznie wygladało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Pozatym jeszcze dorwalem wymiary osemki egzaminacyjnej - czy to prawda, ze powinna miec 12 metrow ? 8O Bo cos mi sie wierzyc nie chceU nas jest taka malutka moze ma z 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Kurde - jesli faktycznie mialbym jechac po 12 metrowej osemce gdzies pas ma 1,5 metra to moge jechac nowet moim "goldasem" a nie GNka ;) Na kursie uczylem sie na takiej malutkiej i taka malutka jest tez na egzaminie ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 M16 raczej napewno nie ma "5" metrów bo chyba nie tylko Ty zdajesz w Tarnowie na A (A1) i jesli by tak było to mało kto dał by rade zrobić taką 8emke ;) Swoja drogą ciekawe jak zareagował by egzaminator jak byś wszedł na plac z metrem i zaczą mieżyc czy wszytko się zgadza 8):twisted: btw Kuba077 jezdziles w tym tygodniu MZ'ta po ursynowie? widziałem coś bardzo podobnego ale pewny że to była MZ'ta nie jestem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PG Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 No to leze ;)W moim miescie tylko 2 osrodki maja egzaminacyjne suzuki GN.Jeden w ktorym robie kurs daje go tylko na miasto (plac robi sie u nich na MZ)A drugi do ktorego dzisiaj dzwonilem nie udostepnia go osobom ktore nie konczyly u nich kursu ;)I co ja teraz mam bidny zrobic ? ;)yyy to co to za osrodki?? biorac pod uwage 8 to jazda mz a suzuki jest calkiem inna szczegolnie jeszcze jak ktos mial malo stycznosci z motorem lub wogole jej nie mial. jak dla mnie bezsensu taki kurs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Nie chcę się chwalić ale po egzaminie koleś powiedział że jeszcze nie widział aby ktoś tak zapier**** ósemkę 8) dokladnie tak jak u mnie :lol: :lol: jade na poczatek slalom a koles do mnie gdy przejechalem tam i spowrotem i zostalo jeszcze raz tyle, mowi mi : ej Tomecki, zabic sie chcesz? nie jedz tak szybko, dodam tyle ze wcale nie zdawalo mi sie to szybko :? a kolesie po egzaminie do mnie "jak ty to zrobiles ze tak zapie*dalales" normalnie mnie zatkalo :( potem ósemka, na kursie cwiczylem wszystko i najlepszy sposob byl taki:jechalem na 2, bo na 1 po dodaniu gazu moto troche "szarpie" a na 2 lagodniej reagujerozpedzasz sie jak wyjezdzasz na prosta, wtedy puszczasz sprzeglo(jednak nie do konca) i troche przyspieszasz, jednak nie za szybko zeby nie wyleciec poza 8 :D przed zakretem wciskasz sprzeglo i zakret przejezdzasz na sprzegle ! najwazniejsze jest nie wykonywac zadnych naglych rochow i mocniejszych przekrecen manetkąjezeli czujesz ze lecisz na wewnetrzną stronę - dodaj gazu dodam tylko ze zdawalem na A1 a zdawalem na motocyklu o pojemnosci 250 :rolleyes2: wiec generalnie jezeli bym nie zdal to czy moglbym powiedziec egzaminatorowi ze przeciez ten motor jest dla mnie za mocny? :mrgreen: i nie umialem go "okiełznac" :mrgreen: no bo zdawanie na A1 a na A sie niczm nie rozni w takim wypadku :? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruff. Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Kurcze ja nie wiem, ale nie mając wcześniej styczności z motocyklami uczyłem się w zeszłym roku na GieeNku i owszem początki były trudne, ale potem to na kursowym centralke przycierałem na 8ce :(Na egzaminie tak nie szalałem po pierwsze, żeby nie popełnić błedu, po drugie, że mimo, że egzaminacyjny tez był gnek to jakoś inaczej się prowadził i po trzecie, że to jednak mimo wszystko stres był. Z moich doświadczeń wynika, że na GNku dobrze jest na 2 bez gazu, ale mając go na "podorędziu" jakby wystąpił brak stabilności ale równiez i sprzęgło z czuciem wtedy, żeby nie sam gaz, bo wyjedziesz.Na początku robiłem bez gazu, a na końcu na półsprzęgle.Ale to wszystko imho pikuś dopóki się nie przełamie podstawowej rzeczy czyli kładzenia sprzęta w zakręt, ale samemu odchylenia się na zewnętrzna.Jak to opanowałem to moje problemy się skończyły !!! BTW: Mój instruktor pokzała mi specjalnie gdzie w gienku jest śruba regulacji wolnych obrotów, żebym w razie czego mógł sobie w egzaminacyjnym podkręcić gdyby był zimny, albo gdyby miał za niskie i nie miał odpowiedniej predkości na 2 bez gazu :DAle jak kiedys próbowałem GSem to ni..uja sie nie mogłem zmieścić w 8ce :P ...Przyznam że nie wiem jak się Kubie udało bo zasada jest taka że cały plac robimy na 1szym biegu i z tego co pamiętam zmieniac w górę nie wolno... Pierwsze słysze o takie zasadzie ??Gdzieś Ty taką zasade wynalazł ??I niby dlaczego nie wolno ??Mnie uczono na kursie, że właśnie na 2 a egzaminator nic o takiej zasadzie nie wspominał.A egzamin zdałem za pierwszym podejściem jeżdżąc oczywiście na 2 po placu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAYON Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zobacz http://www.pro-motor.pl/przedegzaminem.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.