Ogr Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Prosze odpiszcie teraz bo nie wiem czy jezdzic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Ja bym nie jeźdizł. Teraz juz Ci troche wykapało a przy jeżdzie wyleci go jescze wiecej. Musisz przeczakc aż to zrobisz bo potem wydatek może byc duzo wiekszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Pojechalem do mechanika.. olej kapie z lewej pokrywy ... jest lekko napęknieta..juz byla klejona nawet.. , skleje to i smigam dalej.. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 http://bikepics.com/pictures/051589/ tu jest foto lewej strony silnika pegaso, pękniecie jest nie na tej pokrywie z napisem aprilia, tylko ten blizej przedniego koła.. ta mniejsza pokrywa...są na niej 4 srubki.. pekniecie jest blisko sruby prawej u dołu.. mam nadzieje ze mnie zrozumieliscie.. to chyba plastik, jakim klejem to sklejić? i na co uwazac? to chyba nie olej z dozownika nie ? tylko z skrzyni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Nie widziałem silnika od pegaso ale mi to wygląda jednak na dozownik... Czemu? bo do tego dochodzi jakiś wężyk... tak jak by od pojemnika z olejem :roll: EDIT: Na Twoim miejscu bym odkręcił te śrubki i zobaczył z czego to tam dokładnie cieknie... Ps Sorki jak sie pomyliłem :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Położyłem moto na prawy bok... odkrecilem tą pokrywe o której pisałem... niestety to nie z tamtąd kapie... tam jest dozownik... i wszystko ladnie podłączone... mechanik kazal mi odkrecic pokrywe [tą pod silnikiem ]wyczyscic tam wszystko podlozyc karton i zobaczyc skad dokladnie jest wyciek.... :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Chyba musze zacząć od nowa :) , bo tak : odkrecilem oslone pod silnikiem, polozylem sie i lookam skad moze byc wyciek... i jest pare możliwosci...- niewiem czy dobrze to nazywam [ale chodzi mi o to coś co jest przykrecone do cylindra i znajduje się nad układem wydechowym (zaraz przy silniku ] chodzi mi o zawór wydechowy...slyszalem ze jest to bardzo drogie.. i ciezko to dostac...z tamtąd moze cieknąc olej.. i zlatywac po łączeniu silnika... na pokrywe i z pokrywy na ziemie...-druga opcja to uszczelka czy tam silokon zużyty łączący silnik na pół...- i trzecia to uczszelka przy prawej pokrywie... Jeśli to trzecia opcja co jest najmniejprawdopodobne to dam rade... ale jeśli cos pierwsze z dwóch to juz koniec.. bo o zaworach nie mam pojecia...a silnik na pół rozkrecic i złożyc to tez chyba nie dam rady ... tyle tam kabli itp :? .....Podłożyłem chusteczki wszedzie i zobaczymy skad kapie.. o ile jeszcze skapnie... bo juz pokapało troche... po zgaszeniu Teraz drugi problem, co zrobic jesli prawy [przedni] amor łzawi tłustym czarnym olejem... leci mi na opone i felge i do tego czegos czerwonego...http://bikepics.com/pictures/273083/ A jesli to nie ztego to cos z hamolca przedniego.. ale skad dokladnie?? polozylem tez chusteczki tam... HELP ME :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Ja na Twoim miejscu zrobił bym tak... Wytrzyj od spodu cały silnik.. dokładnie by nie zostało tam nic brudu, poczekaj troche i zobacz skąd dokładnie kapie :) To chyba najprostrze rozwiązanie :roll: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 29 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 w trzeciej opcji chodzilo mi o lewą pokrywe.... a nie prawą..no no błażej wytarłem silnior i polozylem chusteczki i zobaczymy skad kapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Sprawdzilem i na chusteczce przy zaworze wydechowym bylo najwiecej oleju... czyli tam mogla pójśc uczszelka..ale obawiam sie ze przy łączeniu silnika tez mogła puścic... bo tam tez byl olej..troche mniej ale tez... albo skapało z tego zaworu.., podlozylem znow i zobaczymy.. Cieknie mi tez olej z prawej lagi.. i leci na tarcze hamolcową i felge.. musze wymienic simeringi odrazu w obu ? trzeba caly przod odkrecac? jaki to koszt?i gdzie kupic te simeringi? i jaki olej sie leje do tych lag przednich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Simmeringi to wydatek od 20zl wzwyz. Olej lejesz w zaleznosci od potrzeb, mniej (zeby byly miekkie) lub bardziej gesty (twardsze). Oczywiscie musisz wyjac cale lagi z polek. W serwisie wezma za to ponad 100zl a jezeli zrobisz to samo wyjdzie Ci to jakies 35zl, a zabieg do trudnych nie nalezy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 No wsumie, mechanior mi to zrobi.. to nie taki duzy problem, teraz tylko sie modle zeby ten simering przy silniku byl z zaworu wydechowego... a jesli z laczenia silnika to lipa straszna :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 A co rozumiesz mowiac zawor wydechowy? Kapie Ci z miejsca gdzie wychodzi wydech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Ostatnnio zalalem do skrzyni Hipola 15w bodajze , do skrzyni przeslilonych smigac na hipolu czy zmienic na cos lepszego :> a moze jezdzic na hipolu ale zmieniac co 2-3 tysiaki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aBa Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Olej kup sobie w http://sklep.larsson.pl - Motul do skrzyn biegow 2T. Chyba 36 zyli za litr. A u gory na pokrywie dekla od sprzegla powinienes miec jakas srubke po odkreceniu ktorej mozna dolac oleju. Z kolei na dole silnika, najlepiej odkrec ta oslone powinienes miec srube spustowa, ktora odkrecasz zeby zlecial stary olej. Przed spuszczaniem starego oleju wazne zeby byl on rozgrzany, wystarczy troche powachlowac biegami po miescie i sie juz rozgrzeje. Ile wlac oleju do skrzyni powinienes miec w instrukcji.Grzesiu.Trzeba wspierać polski przemysł.Kup lepiej Hipol.Bardzo ładnie chodzi na nim skrzynia.Jeśli nie wierzysz to zapytaj Przemka PbS.Ostatnio robił remont w swojej DT 125 R i biegi wchodzą lepiej niż na poprzednim.Bardzo fajny olej.Bede musiał go sobie zalać :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.