lukasz-aprilia Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Mam wrazenie, ze moje moto w czasie miejskich przejazdow nie dogrzewa sie wlasciwie. Co prawda czekam po odpaleniu, az silnik troche popracuje sobie, ale przy przejezcie 3-4km polowe musze trzymac lekkie ssanie, bo moto dusi sie. Widze tez, ze swiece po kilku dniach ulegaja zarzuceniu. Co prawda po wstepnym rozgrzaniu moglbym trzymac wysokie obroty, ale jakos jazda w okolicach 7 tys w miescie nie wywoluje u mnie zadowolenia. Tak sobie mysle, czy gdybym oslonil np. styropianem polowe chlodnicy oleju to moto lapaloby szybciej wlasciwa temperature przy obecnej pogodzie? Czy ktos juz cos takiego kiedys stosowal? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 powiem tak: ja swojego na ssaniu trzymam krotko, wiadomo - im krocej, tym lepiej. jazda ze ssaniem nie jest raczej wskazana. startuje po okolo 2-3 min od wlaczenia zimnego silnika i sobie normalnie jade, bez palowania. po okolo 5km wskaznik temp. sie lekko dzwiga i wtedy zaczynam probowac czy sprzet juz idzie czy jeszcze nie. w zimne dni bywa, ze jeszcze nie chce, wiec go nie mecze. jezdzilem nie jednym sprzetem chlodzonym ciecza i olejem i wszystkie zachowuja sie podobnie na zimnym. na twoim miejscu wpierw bym sprawdzil termostat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 czitalem gdzies, ze wlasnie silniki chlodzone powietrzem i olejem najczesciej cierpią na niedogrzanie(jakie ty masz chlodzenie?) i zalecali wlasnie zasloniecie chlodnicy czyms, silniki chlodzone normalnie ciecza raczej nie powinny miec wiekszych problemow z nabraniem temperatury, mozesz sprobowac zaslonic ta chlodnice, jak ja zaslanialem to wyciałem kawalek z jakiegos kartonu po TV ;) ps. raczej nie wierze ze to bedzie wina niedogrzania, przeciez w dzien temp wacha sie miedzy 15-20*C :> pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Chlodzony mam olejem. W tygodniu pomysle cos nad mala oslonka i dam znac, czy moto szybciej sie zagrzewa i lepiej ciagnie. Z ta temperatura nie przesadzaj - na Mazurach w czasie jazdy mam 6-10 stopni na plusie. Na kokpicie umiescilem sobie maly termometr samochodowy, a czujke temperatury polozylem w okolicy cylindrow. Wskazania sa nastepujace: - jak pochodzi dluzej na wolnych obrotach to licznik pokazuje niecale 50C.- po przejechaniu dluugiego odcinka z rozsadna miejska predkoscia na obrotach okolo 6tys - temperatura okolo 42C- jazda przy standardowych obrotach (4-5tys) lub jazda na trasie - 36-38C. Wskazania nie sa moze jakies obiektywne, ale swiadcza, ze silnik w czasie jazdy w obecnych temperaturach ulega ostremu wychlodzeniu. Oczywiscie zgadzam sie, ze nie jest to problem samych temperatur, ze gazniki prosza sie o pelna obsluge i wymiane swiec - ale to kwestia kilku dni - po swietach mam wizyte w serwisie. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 na twoim miejscu wpierw bym sprawdzil termostat...MłodyVFR gdzie ty masz w GSX600F o chłodzeniu powietrzno-olejowym termostat?? :lol: Sorry ale kombinowanie z jakimiś duperelami osłonkami mija się z celem. Ten motocykl MUSI!!! działać normalnie a do tego nie potrzebuje żadnych osłonek. Wyreguluj gaźniki i zmień świece bo wszystko wskazuje na to że one są główną przyczyną. Moim zdaniem to ten czujnik temperatury możesz wywalić na śmietnik. Mówisz że przy jeździe na standardowych obrotach (4-5tys) lub jeździe na trasie pokazuje ci 36-38C. Jeśli tak to po takiej jeździe dotknij żeberek silnika i oceń ręką czy silnik jest tak samo ciepły jak ręka. Ja myślę że nie będzieś mógł utrzymać ręki przy silniku bo ci ją poparzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.