micza 125 Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Witam, mam problem z Yamahą DT 125 R z 1997r, otóż ma ona nową świece i dobrą iskre, wyczyszczony wiltr powietrza, przedmuchany kompresorem gaźnik, drożny kranik i benzyne w baku, a mimo to nie chce palić, czy ktoś może mi powiedzieć co jeszcze powinnienm zrobić?P.S. Byłem u osiedlowego mechnaika który po 2 godzinach prób urochomienia detki załamał ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Wogole nie odpala?? Zupenie nic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 23 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Wszystko tam przeskakuje ale nic nie zagada...żadnych spalin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Paliwo do cylindra dochodzi? Tj czy swieca jest mokra Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Wlej troszeczkę (mniejesze pół zakrętki od coli :clap: )benzynki do cylindra bezpośrednio, może się odezwie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 23 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 paliwo dochodzi..świeca jest mokra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 jak paliwo jest to cudów nie ma musi palić:clap: jak nie pali to ewentualnie przestawiaony zapłon(bardzo przestawiony) opisz coś dokładniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Moze kompresji nie ma 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Jak motocykl wogole nie chce "gadac" to sa dwie mozliwosci: albo paliwo, albo prad. Hmmm mowisz ze paliwo dochodzi, iskra tez jest..., az niemozliwe zebys mial tak wydech zabity. Jezeli moto wczesniej jezdzilo to wierzyc mi sie nie chce ze zaplon moze byc przestawiony o 180 stopni. Moze swiece zalewasz caly czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 23 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Wiem że to jakiś ewenemnt..dlatego mechanik też nie wiedział co sie tu dzieje...nie wiem czy to jest możliwe żeby te membrany jakoś zatrzymywały paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Przeciez w DT jest zaplon regulowany elektronicznia i nie ma mozliwosci przestawienia. Jezeli swiece zalewa to mogla pasc jakas cewka, albo dostaje zdecydowanie za duzo oleju. Sprawdz tez czy nie jest w jakis sposob zatkany filtr powietrza bo mozliwe ze dochodzi sama bena a powietrze nie, a wtedy o jezdzie mozna pomarzyc :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 23 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 jak pisałem filtr jest wyczyszczony, a właściwie chwilowo jets wyjęty bo schnie po myciu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 23 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Może zna chociaż ktoś jakiegoś mechanika motocyklowego w Poznaniu i okolicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Przeciez w DT jest zaplon regulowany elektronicznia i nie ma mozliwosci przestawieniaNie reguluje sie tylko przerwy jak w zwykłym zapłonie ale wyprzedzenie tak.nie wiem czy to jest możliwe żeby te membrany jakoś zatrzymywały paliwo?Jakby zatrzymywały to by swieca była sucha ale może być tak że jest uszkodzona np pękniety lub wyłamany listek i nie spełnia swojej funkcji. Możesz to sprawdzić ale to są tylko przypuszczenia. Równie dobrze moż to byc padniety simering od oleju i świeca nie jest mokra tylko zaolejona. Przyczyn jest wiele a rada taka że trzeba troszke czasu nad tym posiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 24 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 A zobacz po jak długim odcinku pchania (pych) odpala, bo nie ma siły na pych odpalić musi, a poztym zapłon chocby nie wiem jak był przestawiony to odpalić powinna zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.