Joe Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 wedlug mnie najszybszy sposob jednoczesnie tani i prosty to zalepic dzure zywica z wloknami,oczywiscie po uprzednim oczyszczenu baku,no i potem wlac troche do srodka tak zeby osadzila sie na sciankach,zapobiegnie to korozji i zalepi inne male dzurki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Jedno jest pewne, życie tego baku nieuchronnie zbliża się do swojego konca a kazdy rodzaj łatania nie powstrzyma kolejnych diurek wysypujących sie z każdej strony.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 zamiast srubek gwozdzi itp rzeczy lepiej wrzucic potluczone szklo takie jak z szyby samochodowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 zamiast srubek gwozdzi itp rzeczy lepiej wrzucic potluczone szklo takie jak z szyby samochodowej masz racje. troche szkla z sekurit ki, siatka do mocowania bagazu, betoniarka i heja. nie ma szans zeby cos zostało nie wyczyszczone. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 O siatce do bagazu nie pomyslalem ... Niezly patent:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 ehhh Monia a myslalem ze ta dziurka sie nie rozrosnie, a jak ma 3-4 mm to juz tragedia, polecam twarde lutowanie i nie sluchaj pgr-a ze bedzie sito, to moze w jego piaskowanym zbiorniku ;) , jak zbiornik zalany paliwem i nie ma dziur (jak w Twoim) to nie ma prawa rdzewiec. A jak juz rdzewieje to tylko w miejscu dziur. Daj do polutowania i bedzie GIT :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amazonka Opublikowano 28 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 ehhh Monia a myslalem ze ta dziurka sie nie rozrosnie' date=' a jak ma 3-4 mm to juz tragedia, polecam twarde lutowanie i nie sluchaj pgr-a ze bedzie sito, to moze w jego piaskowanym zbiorniku :P , jak zbiornik zalany paliwem i nie ma dziur (jak w Twoim) to nie ma prawa rdzewiec. A jak juz rdzewieje to tylko w miejscu dziur. Daj do polutowania i bedzie GIT :P[/quote'] Red, ta stara dziura jak ją zakleiłam poxipolem nie przeciekała, tylko na spodzie od wewnętrznej strony zrobiło się sporo małych dziurek:( i to od rdzy, bo tylko w miejscach gdzie się jej najwięcej osadzało. Ale znajomy już mi pospawał i może nie wyglada pięknie ale bak już jest szczelny ;) Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 jesli masz dostep do archiwalnych numerów czasopisma "AUTOMOBILISTA' to tam na ten temat jest cały artykół' date=' od czyszczenia po zabezpieczenie antykorozyjne. no chyba ze zapodasz maila to wysle ci bo mam skana.[/quote']Ja bardzo chetnie zobacze ten artykuł. Mój e-mail [email protected] Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 znajomy już mi pospawał i może nie wyglada pięknie ale bak już jest szczelny :) Pozdr NIe znajomy tylko Black Jack :) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Ja bardzo chetnie zobacze ten artykuł a prosze cie bardzo. peeeees duzy plik bo w pdf 2,8MB Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.