enduroguy Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Czyli mówicie ze DT jest najleprze z wszystkich 80 enduro !! Zalezy do czego :(. Dt-tka to taki kompromis- w terenie sie wyszalejesz i w miescie tez sie sprawdzi. W ciezki teren ma zamiekkie zawieszenie (szczegolnie na tor) ale nie mozna miec motocykla do wszystkiego. Do lasu motorek idealny :(. W sumie za 3500zl to najlepszy wybor. Jesli chcialbys jakas 50 tuningowana na 80cc to szukaj starszej Sendy albo Aprili Rx tylko w tym wypadku musialbys dolozyc jeszcze kilka zlotych, wiec zostaje tylko Dt80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 mi sie najbardziej podoba Fantic, np ten http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=43737991 koles chce za niego 4 tys zl do negocjacji, tylko moze byc potem kiepsko z czesciami? ale moto ładnypzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 mi sie najbardziej podoba Fantic, np ten http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=43737991 koles chce za niego 4 tys zl do negocjacji, tylko moze byc potem kiepsko z czesciami? ale moto ładny pzdrPrawda ten Fantic jest sliczny - widac ze koles dba o sprzet. Mysle ze mozna z nim zagadac, bo moze miec jakies dojscie do czesci do Fantica. W koncu wzial skads ten gaznik, cylinder i tloczek tuningowy. Ooops niestety zarejestrowany na motocykl :? . Mozesz sie potargowac i jak masz jakies dojscia to przerejestrujesz na motorower (np. zawswiadczenie od rzeczoznawczy iż zmieniles cylinder na mniejszy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 13 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 NO z rejestracja nie ma porblemu !! ALe zapewne czesci sa drogie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 jak masz jakies dojscia to przerejestrujesz na motorower (np. zawswiadczenie od rzeczoznawczy iż zmieniles cylinder na mniejszy)aTeraz nie trzeba mieć dojśc. W kilku servisach wystawiaja takie zaświadczenia. !! ALe zapewne czesci sa drogie :/ Ceny pewnie takie same tylko z czasem i dostepnościa moż byc problem, ale znajomy miał kiedyc fantcia caballero i miał do niego wszytkie części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 13 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 No ale Yamaha to Yamaha a nie jakis wynalazek :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 Bierz Yamahe Dt 80 LC2 :!: :!: .Ja mam 2 Yamahy dt 80 z 93 roku :( ,i motor super,pod wszystkimi względami :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 15 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2005 ten Fantic to chyba teranu z bliska nie widzial,nadawalby sie po zmianie opon dochodze do wniosku ze lusterka sa modne... musze jedno sobie przykrecic bo borykam sie z tym problemem od dawna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Wielkie dzieki teraz nie mam problemu z wyborem ;) A czy to jest prawda ze RX 2004 rok jest wyzszy od DT ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 Jeżeli chodzi o RX 125 to każdy rocznik jest wyższy od DT ( chyba ze jest podwyżana jak moja to nie). Jezli chodzi o rx 50/70 to sa podobnej wyokości albo rx jest ciut wyższy. Chodzi oczywiście o wysokość siedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 A jak podwyzsze DT to amory jak sie beda zachowywały ?? czy mozna to jakos uregulowac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 A jak podwyzsze DT to amory jak sie beda zachowywały ?? czy mozna to jakos uregulowac ??Do podwyższania Dt 80 z tyłu słuzy specjalna kostka a z przodu tak zwane kielichy. W amortyzajcji nie bedzie praktycznie róznicy tyle że bedzie wyzsza.Ale jak cos by ci nie pasowało to z tyły jest regulacja naciągu wstępnego sprężyny a z przodu mozna regulowac zalanniem róznego rodzaju oleju.Tyle ze nie wolno przesadzać z podwyższaniem bo wydaje mi sie że motocykl gorzej sie prowadzi. moja bede musiał troche z tyłu opuścić bo jest za wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 16 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2005 mi sie najbardziej podoba Fantic, np ten http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=43737991 koles chce za niego 4 tys zl do negocjacji, tylko moze byc potem kiepsko z czesciami? ale moto ładnypzdr Moze i jest ładny..... Ale cena nie ta co trzeba :/ Po przemysleniu chcem cos za 2500 do rejestracji ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.