Skocz do zawartości

Lepiej zapobiegać niż leczyć. Czy ja aby nie przesadzam?


Avalon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i nie zapomnaj, że zawsze można "niechcący" zerwać gwint, zgubić śrubki, nakrętk, czy zachlapać płynem jakieś malowane powierzchnie.

 

Jakbym tak podchodził do sprawy to bym nie zajmował się tym co robię, tylko siedział w biurze. Ale tam też segragator może spaść na głowę ... :-).

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym tak podchodził do sprawy to bym nie zajmował się tym co robię, tylko siedział w biurze. Ale tam też segragator może spaść na głowę ... :-).

dziwne. ale nawet hirurg, który tnie ludzi codziennie ostatnie co zaleci pacjentowi, to niepotrzebną operację...

 

Zapewniam cie Sql że wszystko było w jak najlepszym porządku w Mańka motocyklu.

no, więc proponuje zalać tym DOT5.1 LONG-LIFE, który został polecony kilka postów wyżej - tym, coto ma termin życia 10lat.

jeśli też po jednym wakacyjnym tripie byłby do wymiany, to albo producenci kłamią, albo jednak coś tam było w układzie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tylko nie bierzesz sql jednego pod uwage-warunkow w jakich te hamulce pracuja . Skoro Maniek zajezdzil klocki w miesiac, to swiadczy jak mocno te hamulce dostawaly po d*pie.Zapewne to bylo lato, motocykl zaladowany na maxa i do tego wypad w gory. Znam smrod palonych klockow przy ostraej jezdzie w gorach( i to polskich), takze wyobrazam sobie jak mocno hamulce musza pracowac w takich na przyklad Alpach... To troszke inna para kaloszy. Zreszta sam nie wierze w te 10 lat ktore podal producent, chodzilo mi tylko o to ze DOT 5.1 wcale nie trzeba wymieniac czesciej niz DOT 4 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sql, ja mówię o podejściu w sposób, że się moze śrubka ukręcić, a Ty o chirurgu i terminach cały czas :-). Masz swoje zdanie - OK, nie będę przekonywał. Rób jak chcesz, nie namawiam.

Ja swoich procedur nie zmienię - nowe klocki = nowy płyn (nawet jak ma rok, a nie dwa), bo tak uważam jest najlepiej i najzdrowiej dla motocykla - pozbywamy sie zanieczyszczeń stałych, wody, przegrzanego płynu itp i dla mnie jest to kompletny, dobrze zrobiony serwis hamulców.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...