siwypfk Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Witam zastanawiam sie nad roznicami miedzy tymi dwoma wersjami czy w ogole są jakies , podobno wersja USA ma 4 zawory na garnek 62 KM poza migaczami palącymi i predkosciomierzem jak i licznikiem w milach. Słyszałem rowniez ze wersja USA jest o wiele bardziej zrywna od europejskiej i zadko jaki choppere objedzie taką wersje, jak wiadomo nie chodzi w tej klasie o predkosci ale obawiam sie o spalanie :roll: bo jestem posiadaczem wer. USA tyle ze od listopada i jeszcze nie miałem okazji sprawdzic . Pozdrawiam i licze ze ktos bedzie sie znał na rzeczy i wyjasni to mi . Wiosno czekamy!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 8 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2005 Witaj.Niestety masz cąłkowicie błedne informacje o VS800. Wszystkie wresje mają 50 KM (może z wyjatkiem jakichś zdławionych) i 4 zawory na cylinder. 62 KM to ma VS 1400. Różnice to chyba swiecące kierunkowskazy i wyskalownayw milach predkościomierz. Zrywnośc i osiągi obu wersji są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 9 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Tego sie własnie domyslałem ale co do mocy wydaje mi sie ze wersja 805ccm ma 55KM a 750 ma 50KM czy mam racje ?? nawet podczas sprowadzania w tych papierkach jest napisane 55KM. nie moge dojsc z tym do ładu :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Intrudery 750 i 800 mają taką samą moc. 50 KM. Niewiem ile KM ma 700 (ale ta wersja niezbyt często u nas występuje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 9 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 No własnie , tylko ze np tu jest podane 55 km (41 kW) 64Nm http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1992/VS...800%20Intruder/ i dlatego te moje wątpliwości i to nie pierwszy raz jak sie spotykam z tym ze intruz 800 ma 55 KM , z tej strony co podałem wyzej wynika kawaj Vn 800 A ma 56KM i 64 Nm a czy to prawda ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Mam VS 700 USA. W papierach jest 50 KM (mniejszy niż w 750 i 800 moment obrotowy). Inne różnice: przednie (ale tylne nie) kierunkowskazy świecą się non stop (włączenie kierunku to włączenie "migania"). Podobnie reflektor (łatwo rozładowuje się akumulator) - nie można go wyłączyć. Kierownica ma 25 mm średnicy, więc kiedy złamał mi sie rollgaz w salonie Suzuki wysłali mnie do salonu.... Harleya. Oczywiście licznik wyskalowany w milach z dodatkową podziałką w km (tachometr w milach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Moim zdaniem te różnice w mocy pomiędzy wersja amerykańska a europejska mogą być spowodowane dwoma różnymi metodami pomiaru mocy silnika. Niepowiem jak to dokładnie jest, ale jakoś moc jest mierzona z osprzętem, bez osprzetu silnika, moc na kole... ale to mówie, że szczegółów nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
willydon Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 dwoma różnymi metodami pomiaru mocy silnika. Zgadza sie. Wprawdzie ja mam info o puszkach ale pewnie dotyczy to tez motocykli. W Stanach podaje sie moc SAE czyli moc brutto jako ceche pojazdu. Jest to moc dla silnika pracujacego bez wentylatora, filtra powietrza, pradnicy, tłumika itp. Zas w Europie podaje sie moc netto wg. norm DIN, ktora jest moca silnika pracujacego z pelnym osprzetem przy cisnieniu atmoseferycznym 100 kPa i w temp 25st. C. Dlatego sprowadzajac samochod z USA warto pamietac o tej roznic (10-30% w dol). Wg tego co napisal Pompka (62KM) to by sie zgadzalo-- PozdrawiamWilly DonWciaz poszukujacy:VS,XV,VT600-800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 10 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Sprawdzaliscie swoje intrudery ile polecą?? lub ile osiągneliscie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Jak jeźdizłem kumpli 750 i 800 to rozpędzały sie do 180 km/h bez żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 a czy jest mozliwosc zmiany przełozeni w intruzie 800? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Hmm tak czytam i myslę sobie . . . Szkoda ze Vx 800 nie ma wersji z chromowanym silnikiem (tak jak w intrudzie ) w VX 800 tylko siwy kolor silnika :? Jak by ktoś chciał intrudera z mocniejszym kopem to można kupić silnik z skrzynią z VX 800 i przełożyć , poza kolorem silnika wygląd i wszystkie podzespoły o ile się nie mylę są identyczne :!: VX 800 w tym samym silniku co intrud ma tylko przestawione czopy wału korbowego o 45 stopni i 60 KM . PS. Jesli chodzi o mnie to zawsze chcialem mieć intrudera 800 ale z braku gotówki Szczęśliwie jestem posiadaczem podobnego konstrukcyjnie modelu ;) i gdybym miał intrudera , (co mam nadzieję nastapi w przyszlym sezonie ) to nie szukał bym w nim większej mocy ani osiagów. Ale mówię (tzn. piszę heh) jak komuś by brakowało mocy to po za kolorem i jak by nie bylo jakimiś kosztami mozna zrobić przerzutkę :twisted: :twisted: :twisted: można np. pomalować silnik na czarno (jak w H-D Night Train) i przerobić lekko na draga to by było ciakawe :P no ale to juz moja fantazja hehe . Pozdrawaiam i mam nadzieję niedługo dołącze do grona posiadaczy Intrudera 800 :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 14 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 a moze chcesz sie zamienic z twoją dopłatą?? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Hehe Rozumiem ze chodzi o silnik nie o motocykl , jak bym miał kombinowanego VX-a to czemu nie chromowany silniczek mmm... pięknie by wygladał do czarnego koloru moto ... ;) ale ze Motocykl jest oryginalny i niekombinowany to nie skorzystam :) Jeśli jednak masz na myśli zamianę na moto . . . to za rok , czemu nie :P nie wiem jaki masz kolor Itruda , wdł mnie najładniejszy i taki mi się marzy to Oryginalne Soczyste bordo w chromach naturalnie i oryginał wygląd , moze z czasem kiera Drag-Bar skąpa kanapa , obniżony tył i parę drobiazgów na lekkiego draga . . . :P hehe znowu mnie ponośi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 15 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 no tak wiec jednak bordo no własnie perła bordo pieknie wygląda , a z tym silniczkiem to taki zarcik i sprawdzenie przywiązania do własnego napedu ;) , a tak na marginesie ile leci sobie taki Vx i z jaką najlepiej smigac predkoscią (info dla kumpla bo ma zamiar kupic) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.