rzemyk90 Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Witam. Slizg to jest fajna sprawa, super wyglada to z boku. Ale trudno to jest wykonac, bowiem juz zrobilem kilka slizgow na sniegu przy predkosci 30 km/h, podczas slizgu z pod tylnego kola sypie sie fontanna sniegu, co daje zajebisty efekt.Ja robie slizg tak: Mam 30 na zegarze, pochylam sie na lewą strone, wysuwam lewą noge, i jak jestem gotowy to odkrecam blyskawicznie manetke do konca, wtedy tylne kolo wpada w poslizg. Cały tyl motoru przesuwa sie na prawa strone, a przednie kolo jest rownolegle do kierunku jazdy. Problem jest w tym, aby uniknąc wypadku. Gleba jest najcześciej wtedy, kiedy caly motor znajduje sie prostopadle do kiedunku jazdy. Motor z pozycji jadącej zmienia sie w lezacą na prawym boku. Jak tej gleby uniknac?? Bo na 30 slizgow, mialem 5 gleb, w ktorych pogiely sie podnozki, kierownica itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczyk Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Fachowo to chodzi o power slide, co widac przy wyscigach supermoto.Sposob na brak gleby? niema takiego, bo trzeba po prostu wyczuc maszynke, ogolnie na sniegu jest ciezko bo bardzo slisko i ta sliskosc jest zmienna, ale jak masz mala pojemnosc (cos ok 50zzm) to chyba jedyne wyjscie. Moim zdaniem powinies trzymac moto gdzies pod katem 45' do kierunku jazdy. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 no z te slizkoscia masz racje, bo jak snieg nie jest wyjezdzony to tylnie kolo ma lepsza przyczepnosc dzieki czemu mozna kontrolowac power slide, pozniej gdy z sniegu bedzie lod nie ma co probowac:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 przysun sie jak najblizej zbiornika, to dużo daje 8) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 z tym przesuwaniem do zbiornika zdaje egzamin , lepiej chyba mozna kontrolowac przod, latwiej tyl w poslizg wrzucic. A macie jeszcze jakies rady?? A np. power slide na asfalcie, trzeba chyba miec odpowiednia opone, bo z kostka napewno nie pojade..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 trzeba miec spory zapas mocy ;) i spory moment obrotowy, sadząc po sprzecie w Twoim avatorku to jest niewykonalne :) :) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.