wawrzyn15 Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Zmieniam olej w swoim GSie..stary juz spuscilem ale nigdzie nie mgoe znalezc ile tam wchodzi olej..nie wiem ile kupic...pomocy TEMAT WYGASNIE JUTRO!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Powinieneś miec napisane w okolicy korka wlewowego, lub na deklu sprzęgła (najczęściej przy oczku). W zależności ile ci żre tego oleju, kup 3 albo 4 litry. Powinieneś wlać 2,9l. Jeśli GieeSek nie obedzie sie bez 0,5l na 1000km to kup od razu 4l oleju. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Jeśli filtr nie będzie wymieniany wlej 2,6 litra. Jeśli wkładasz nowy filtr, wlej tyle ile napisał DZIADU, jeśli silnik jest suchy, po generalnym remoncie wlej 3,2 litra :) Ja do swojego zastosowałem 15W50 Motula zamiast polecanego w manualu 10W40 Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 3 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 to wleje 3l ...zmieniam filterek wiec troche sobie tez wypije..kupie odrazu 4l bo moze bedzie trzeba cos dolac za jakis czas...a jak nie to nowy wlasciciel sie ucieszy:) dostanie gratisa;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Ja do swojego zastosowałem 15W50 Motula zamiast polecanego w manualu 10W40No a ja wlasnie dwa dni temu kupilem 4 literki Motula Ester 10 W 40 bo taki jest lany standardowo. Tez mialem dylemat co wziac. Tylko jaka jest roznica? Bo jeden i drugi ma zakres temperatur stosowanaia powyzej 40 stopni. 15 W 50 bedzie gestszy przy rozruchu w niskich temperaturach( czyli bedzie go wtedy gorzej smarowal) natomiast lepiej sprawdzi sie przy ekstremalnie wysokich temperaturach- powyzej 40 stopni.Dobrze kumam? Bo jezeli tak to chyba 10 W 40 w naszym klimacie powinien wystarczyc.Jezeli zle mysle to zawsze moge pojechac go wymienic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Ja też wlewam do maszyn chłodzonych powietrzem 15W50 - większa dopornośc na temperaturę, a te silniki szczególnie jak się jeździ w mieśćie potrafią się przegrzać (jak przeciskamy się w korku). O dolnej granicy nie mówię, bo zazwyczaj jeździ się w tempreturze dodatniej, a często w lato w kompletymym upale. Pamietakmy, że nawet mineralny olej 15W40 stosowany w samochodach daje sobie radę nawet w zimę. Inna sprawa, że tendenscje to zmiejszania lepkości olejów np 0W30 służą bardziej chorej dbałości o ekologię (małe opory = małe spalanie), ale nas motocyklistów chyba bardziej interesuje trwałość filmu olejowego przy 10000 obrotów. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Dzis wymienilem olej na 15 w 50, takze na wiosne moj sprzet dostanie olej bardziej odpowiedni dla jego serducha :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.