Greedo Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Znajomy prosil mnie o zalozenie tematu ponieważ nie jest na forum i prosil Was o pomoc : "przyczyna przeciekania wody do oleju jest uszkodzona tuleja cylindrowa ma pekniecie mniej wiecej w polowie (wielkosci glowki szpilki) jedyna rada to tulejowanie w serwisie moto powiedzieli ze znaja zaklad ktory to robi i ze robia to od 10 lat i jeszcze nigdy nikt nie robil reklamacji ale slyszalem rowniez negatywne opinie moze ktos wie jaka jest prawda nie mialem wyjscia i oddalem cylinder to zakladu maja sie tym zajac ale czy gra warta swieczki czy to pochodzi (tuleje Krotoszyńskie ponoc bdb material nawet trwalszy od orginalu moto to Kawa KLR 650 88 rok" Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 ten padakowoz jest moj niestety i co nikt nic nie wie na temat tulejowania cylindra ?? pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 W czasach ogolnego syfu , tj okolo roku 1993 zrobilem tulejowanie w passacie (1600 benzyna) bez wymiany tlokow . Facio z warsztatu powiedzial ze przejade na tym ponad 100 tys km i nie pomylil sie - zrobilem 130 tys i sprzedalem samochod jezdzacy. W motocyklu silnik jest bardziej obciazony ale tez technika posunela sie do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.