enduroguy Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Hej,Pogadalismy troche z Plochem i stwierdzil ze chce wycisnac troche wiecej ze swojego EXE125. No wlasnie podzwonilismy po serwisach KTM-a i ogolnie panowie g*wno wiedza :? . Kazdy najpierw mowi ze nie wie co to za motocykl a nagle dostaje olsnienia. Raz powiedzieli ze spoko wycisnie sie moc jaka dysponuje EXC125 a drugi ze to silnik włoski od LC2 i napewno nie bedzie mial 25km (a juz teraz ma cos koło tego). Napewno motocykle roznia sie wydechami, Strzalek mowil tez ze kanalami w cylindrach ale wymiana cylindra to drozsza sprawa. Jakby ktos mial uzywane czesci do EXC to prosze pisac :). Aha w EXE gaznik ma gardziel 28mm takze niewiele. Myslicie ze ten gaznik mocno dlawi maszyne? Moze zmiana dysz pomoze. Wogole warto probowac oproznic dyfuzor w takim KTM-ie? U mnie w TS-ce baardzo duzo mi to dalo, ale KTM to juz inna technologia :P . Jesli ktos wie gdzie to moto jest zblokowane bede wdzieczny za pomoc. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Aha w EXE gaznik ma gardziel 28mm takze niewieleTyle to ma DT w EXC gaźnik ma 36mm albo wiecej. Janse że dławi wiekszy gaźnik = wieksza moc ale i inna charakterystyka. moc przsuwa sie na wyższe obroty kosztem dołu.EXC i EXE to różne motocykle i trzeba sie z tym pogodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Siema Ja mam u siebie gaźnik 38mm (tak sądze) Co do twojego exe, to napewno to nie jest silnik od lc2.Wydaje mi się, że kartery są podobne, a wręcz identyczne.Co do zmian w silniku to napewno są (może nawet więcej niz tylko te kanały) ponieważ ja mam fiszki do 125/200 EXC/SX tak więc ten silnik musi mieć znaczne zmiany, albo jest wyjątkowo żadki. Sam nie wiem.W polsce chyba nowego takiego też się nie da kupic.Ciekawi mnie do czego dojdziecie z info.Może warto uderzyć do Importera KTM'a na polske T.W. Consulting :?: Oczywiście w razie czego służe pomocą ( wkońcu też troche ostatnio się orientowałem)Co do tego czy taka róznica w gardzielu gaźniak duzo może zblokowac motor, to napewno tak 10mm róznicy to bardzo duzo!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Siema Filu dzownilismy do Imortera KTM w Krakowie ale nic nam na temat exe kakretnego nie powiedzieli :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Siema Filu dzownilismy do Imortera KTM w Krakowie ale nic nam na temat exe kakretnego nie powiedzieli :?Spróbujcie może jeszcze do Krywulta (Auner Polska) Ich strona www.auner.pl Powinni coś wiedzieć.I możesz spróbowac zadzwonić do Kurowskiego, chociaż on to mniej raczej, ale na temat KTM'ów wie duzo. w ogóle bardzo ciekawi mnie ten model.Dziwne, że tak zamarła produkcja bo byłaby to ciekawa alternatywa wśród uniwersalnych setek enduro. Dziwne, zę tak mało się o nim wie. Nie jestem pewien czy przypadkiem Dominik nie ujeżdzał EXE, tak mi się kiedyś obiło o uszy chyba,ale nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 No jutro z Plochem podzwonimy jeszcze troche (dzieki za namiary). Tylko jak narazie koszty przerazajace :P . Gaznik+kompletny uklad wydechowy to kwota okolo 2000zl- mowa o nowych czesciach. Fajnie jakby znalesc jakiegos EXC na czesci :) . Exe ma bardzo dziwaczny tlumik- napoczatku idzie do gory a pod bocznym plastikiem zgina sie o 45 stopni i resumujac wychodzi prosto (nie jest skierowany ku gorze jak w EXC) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Sprzedajcie EXE doóżcie te 2000 i kupcie dobrego EXC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Oki ponizej jest link do mojego pieknego przekroju koncowki wydechu w KTM-ie EXE125. Pytania:-Wg mnie ta niebieska scianka wszystko blokuje- w niej nie ma nawet najmniejszej dziurki. Wywalic ja?? :twisted:-Czy jak koncowka idzie mniejwiecej od gaznika prawie po tylne swiatlo (ok 50cm) to zle?? :oops:-POnawiercana rurka ktora idzie przez cala dlugosc wydechu przy wylociec wchodzi w taka sama tylko o wiekszej srednicy. Czy to normalne w koncowkach czy ta wieksza te powinno sie wywalic??Wszystko widac na moim obrazie jest nawet legenda ;)www.kubagal.webpark.pl/tlumik.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Enduroguy swietny rysunek ;) idelanie przedstawia moj tlumik ;) Sprzedajcie EXE doóżcie te 2000 i kupcie dobrego EXC.NIEstety nie moge sprzedac mojego sprzeta .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Enduroguy swietny rysunek idelanie przedstawia moj tlumik Dzieki staralem sie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: NIEstety nie moge sprzedac mojego sprzeta ....No jakby mi rodzice EXE125 kupili to bym slowa nie powiedzial o sprzedazy tylko bym kombinowal z blokadami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 No jakby mi rodzice EXE125 kupili to bym slowa nie powiedzial o sprzedazy tylko bym kombinowal z blokadami Zbyt dlugo na niego czekalem:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 kanały dolotowe na pewno dużo zmieniają. to tak jak roznica miedzy husqvarną wr a wre - cylinder jest inny zupełnie. a jeśli chodzi o gaźnik to ja mam u siebie 38mm i myśle że każdy milimetr mniej zabierałby dużo mocy bo przelot gaźnika jest bardzo ważny. złom exc na pewno kupisz bez problemu za granicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 kanały dolotowe na pewno dużo zmieniają. to tak jak roznica miedzy husqvarną wr a wre - cylinder jest inny zupełnie. a jeśli chodzi o gaźnik to ja mam u siebie 38mm i myśle że każdy milimetr mniej zabierałby dużo mocy bo przelot gaźnika jest bardzo ważny. złom exc na pewno kupisz bez problemu za granicą.Na ebay'u trafiaja sie takie rzeczy tylko zeby koles zechcial wyslac to za granice... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 To iebieskie na pewno hamuje silnik bo koncówka muisz byc przelotowa żeby motocykl osiągał pełna moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 26 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 No juz wyjelismy. DZis kumpel przetoczy jeszcze poczatek wydechu (od strony cylindra) bo ma on srednice ok 2cm - taka sama blokada jest fabrycznie w EXC125 takze chyba EXE Plocha dostanie niezlego powera ;) . Aha rozcielismy dyfuzor i bylo tam cos w rodzaju sitka ale takiego dlugiego (10cm). Po prostu takjakby blaszane rurki na calej szerokosci wydechu. Porozwiercalismy je troche zamiast wyjac zeby nie byl zaglosny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.