paho Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Helo....Pytanko takie same jak w temacie...dodam tylko że gaźniki te były montowane w wsk gil na krótszym o 20mm króćcu ssącym....Czym sie różniły??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 były 2 rodzaje- długi i krótki króciec A gaźniki różniły się zaworkiem w komorze pływakowej.Stary typ miał iglice wystająca z pływaka, po długiej eksploatacji tracił właściwości domykania dopływu paliwa oraz nie był odporny na przechylenia maszyny, czasem paliwo na postoju kapało.Nowy tym miął zaworek kulkowy i pływak nie posiadał iglicy.Były tez 2 rodzaje dysz głównych 85 i 130. (a może 80 i 135) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 9 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Więc tak.....pływak widziałem i mam wersje z króttszym króćcem....dysza główna 85,,,,,powiedzcie mi czym sie rózniła wsk gil od reszty wsk?/Słyszałem że pokazywała nawet ponad 100 inny gaźnik inny wydech lżejsza rama , szerszy zadek , inna stacyjka, mówiono mi też o innej główce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Rama tradycyjna dla M06 B3.Silnik o mocy 7,4KM S-01Z3A lux (tak podawano ;) )Zbiornik 10,5l (zgrzewany z tymi paskami)Lampa z zegarem w środku (nie wystający - chyba metalowa)Inne boczki niż w Bąku, Kosie czy LelkuPłytkie błotniki (kanciaste chyba).Amortyzatory w szklankach. http://www.forum.motocyklistow.pl/album_pi....php?pic_id=129 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 skąd to wytrzasnoles?bez szklanek lampa plastik z wystającym lżejsza rama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Paho, skąd wytrzasnąłeś tę lżejszą ramę??? Jak podaje biblia ("Naprawa..." H. Załęskiego):"Motocykl M06B3 Gil różni się od motocykla podstawowego M06B3 następującymi elementami:- zbiornikiem paliwa o nowym estetycznym kształcie. [jak pisze PROC]- błotnikami, które mają płytki profil. [patrz wyżej]- siodłem o innym kształcie.- osłonami bocznymi o nowym estetycznym kształcie." A co do szklanek na amorach - widać to na fotce, lampę zresztą też. Aczkolwiek, lampa mogła z biegiem czasu "ewoluować" do plastikowej - koszty itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 paho masz zdjęcie oryginału więc o co chodzi.Plastiki boczne i lampa mogła się zmienić tak jak pisze theBal1Rama jest taka sama jak w całej rodzinie M06B3jest jednak lżejsza od wczesniejszego modelu M06. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 sori wielkie ale chyba zaszła pomyłka tzn ja sie pomyliłem.....wg fotki co posłał mi kumpel to ja niemam gila......ja sam niewiem co mam........mój wygląda identycznie jak na www.wueska.prv.pl i jest podpisany jako gil.......mój moto jest z 85 roku...ma inne mocowanie główki ramy...inną tylną lampe tą najnowszego typu 35zł nowa leci....dosłownie taka sama jajk na tej fotce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Gil był produkowany od 1974 do 1980na stronie którą podałeś jest kilka WSK, podaj link do wybranego zdjecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 http://www.lodz.mm.pl/~kubab/agencja.htmcoś takiego właśnie stoi mi w garażu:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 czyli jest to zwykła WSK M06B3 w ostatnim wcieleniu :roll: od takiej WSK zaczynałem mając 9 lat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 12 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 Dodam tylko do tego czym sie zaczal temat, ze te gazniki z zaworkiem kulkowym jakos dziwnie dzialaja. :|Przynajmniej mi ten zaworek za nic nie chce trzymac i paliwo caly czas laduje w komorze, choc nie naciskam zatapiacza.Dodam ze plywak jest sprawny.Ja bardziej jednak ufam klasycznej iglicy zamykajacej doplyw paliwa.Do tego plywaki nadal mozna dostac w sklepach motoryzacyjnych (oba typy), sa nowe i pieknie dzialaja, a kosztuja grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 12 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2005 moze po prostu masz wyrobiony zaworek...rozebrałem i on ma taką iglice malutką jakby która jest popychana przez ta kule jeśli ta igliczka jest zaokrąglona to kup nową taka niema prawa gwarantowac szczelności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.