piotr123 Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Czesc.Dziś zdemontowałem zegary w mojej dziewionie.Chce dobrze wykalibrować prędkościomierz, bo zegarki były uszkodzone i w ogóle predkosciomierz nie działał.Kiedyś reanimował je mój kumpel.Po tej reanimacji zacza dzialać , ale przekłamuje(jedziesz 100km/h a pokazuje góra 40).Chce je teraz jeszcze poprawić, zeby pokazywały dobrze.Jak to zrobić?Cholernie delikatna sprawa bo wszystko to na elektronice i cewkach-żadnej linki.Przeglądałem obrotomierz i jak podniose wskazówke to ladnie, płynnyie opada.Jak podniose wskazówke od predokściomierza to nie opada-zostaje na miejscu w którym podniosłem.Tak ma być?Bo przecież jak moto ma dzwona to podobno wskazówka nie opada i pokazuje ostatnią prędkość przed kontaktem z drzewem.Ktoś z Was rozbierał juz taki nowoczesny predkościomierz?Licze na cenne wskazówki.Nie chce czegoś spie**olić.pzdr-PIOTR z ZX9R (98r)-z dziwnym licznikiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 To i ja sie podłącze.Sprzet -XJ650.Prędkościomierz na linke.Dystans kilometrów pokazuje dobrze,wiec raczej nie ślimak i linka.A prędkość-jade 100km/h - pokazuje 70-80. Im szybsza jazda-tym błą pomiaru większy.Kiedyś przy teście równoległym z Banditem przy 170 mój prędkościomerz pokazywał coś koło 130.Jak toto ustrojstwo naprawić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Czyli w temacie zegarów nie ma mocnego? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 nie wiem jak tam u Was, ale ja u siebie (VFR750"94), przebazowałem zegary w inne obudowy, a co się z tym wiązało wyrwałem ;) wskazówki, bo musiałem zrobić nowe, mniejsze tarcze, a potem to do kupy złozyć, orgynalne tarcze zostały zeskanowane, po czym już tylko procentowo poleciało, przy zakładaniu wskazówek w obrotomierzu, odpaliłem sprzęta z podłączonym dodatkowym obrotomierzem i po paru próbach już było oki, z prędkościomierzem było jeszcze łatwiej, po przekręceniu kluczyka, wskazówka automatycznie ustawia się na pewnym poziomie, u mnie było to "0", więc po problemie. myślę Piotr123, że nie powinno tak być, one się wychylaja pod wpływem zmiany pola magnetycznego (w protomierzu zmienne, a w prędkościomierzu stałe), więc powinna wrócić, ale mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 więc powinna wrócić' date=' ale mogę się mylić[/quote']też bym tak stawiał.mojej 9ce po zmianie aku na nowe odłączyłem alarm, bo wymyśliłem sobie, żeby się lepiej podłądował przez kilka dni w jeździe.alarm był z odcięciem zapłonu i jak tylko zdjąłem z aku przewody od alarmu, to mi koło 10k obrotów nagle całe moto się wyłączyło - jak bym kluczyki wyjął.pamiętam, że wtedy i prędkościomierz i obrotomierz "spadły" na dół od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Sql-a z którego roku masz dziewiontke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Sql-a z którego roku masz dziewiontke?1999.zegary takie sami, jak 1998. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 10 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 To może się zamienimy? ;) Rozbierałeś kiedys zegary?Sprawdzałeś jak reaguje wskazówka prędkościomierza?Czy tak samo jak od obrotomierza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 To może się zamienimy? ;) spoko. Rozbierałeś kiedys zegary?Sprawdzałeś jak reaguje wskazówka prędkościomierza?Czy tak samo jak od obrotomierza?nie rozbierałem, bo po co miałbym grzebać? generalnie unikam grzebania jak działa, bo wiadomo - nadgorliwość gorsza od faszyzmu ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi-Borbi Opublikowano 10 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2005 Piotrze,mam identyczne zegary /i moto oczywiście ;) /jak Ty i wiele razy je rozkręcałem ;) /i już nigdy więcej nie planuję tam zaglądać/ ale akurat nie z powodu błędnego wskazania prędkości,natomiast wiem że wskazówka prędkościomierza zachowuje się identycznie jak w obrotomierzu-generalnie o żadnych zacięciach nie może być mowy.Delikatna sprawa dlatego lepiej zlecić naprawę komuś kto się tym zajmuje a przede wszystkim ZNA :!: ,liczniki,tacho itp.niż samemu gorzej spier***ić a koszty naprawy będą zajebiste.Wiedz także ze bardzo nie lubią wody,kiedyś palant na myjni wsadził tam Karchera i ch*j poszedł jakiś układ w elektronice i 350 pln poszło się j*b*ć.Przyczyn może być wiele tym bardziej że były już uszkodzone dlatego nie ma się co pier***ić niech zajmie się tym fachowiec.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.