Plocho Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Siema Ostanio wpadlem na pomysl zeby przerobic mojego ktm EXE 125 na model EXC. Generalnie rozni sie blokadami w silniku tym ze ma dozownik i inny uklad wydechowy.A wiec: Mam mozliwosc zmienienia dysz w gazniku na wieksze ale co za tym idzie :arrow: chlodzenie. Obecnie mam jedna chlodnice (bo zamiast drugiej jest dozownik :P) Czy dalo by sie dokupic prawa storne chlodzenia czy trzeba by odrazu inwestowac we dwie ;) :?: :?: (pogmatwane :P) i zeby dopelnic juz przerobki trza by bylo jeszcze uklad wydechowy zmienic zeby uzyskac ladny czysty :P :twisted: dzwiek ;) Czy zna ktos stronki nawet zagraniczne gdzie sprzedaja te czesci wymienione wyzej(chlodnica i uklad :P ) :?: :?: Pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Jak masz sianko i chęci to się baw,ale wątpie że chłodnica jest taka sama jak w EXC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Jak masz sianko i chęci to się baw,ale wątpie że chłodnica jest taka sama jak w EXC.Prawie na 100% jest taka sama (w sensie ze od EXC pasuje do EXE). W sumie to ten sam motor tylko z taka bardziej turystyczna kanapa. Silnik ten sam tylko ze zblokowanym wydechem, gaznikiem i innymi duperelami ;). Zawiechy takie same. Po prostu EXC na kategorie A1 (ale Plocha jest juz odblokowany prawie do konca). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Generalnie rozni sie blokadami w silniku tym ze ma dozownik i inny uklad wydechowyRóżni sie też cyklinder ale na zawnątrz tego nie widac bo chodzi o układ kanałów i fazy rozrządu. Chłodnice Bedziesz musiał kupic 2. W zawieszeniu przednim sa chyba inne spręzyny. Najlepiej sprzedaj EXE i kup EXCTo jest tak jak z wr i wre niby takie same ale całkiem inne.Edit:Zawiechy takie same. Po prostu EXC na kategorie A1 (ale Plocha jest juz odblokowany prawie do konca).EXC jest na kategorie A1. przecież jak kupujesz nowego to jest zblokowany do 15KM i ma kierunkowskazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 EXC jest na kategorie A1. przecież jak kupujesz nowego to jest zblokowany do 15KM i ma kierunkowskazy.A to nie wiedzialem sorki ;). Na motobazarze byl caly silnik od EXc125 za 300zl. Mogles Plocho zakupic i wrzucic cylinder. A moze Strzalek wiesz ile z takiego EXE mozna wycisnac bez zmiany cylindra?? On teraz w sumie calkiem dobrze cisnie ale ma przeloznie na moc (vmax=90km/h). I grzeje sie juz ostro :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Strzalek wiesz ile z takiego EXE mozna wycisnac bez zmiany cylindra?? Ponad 30 powino sie z nigo wicisnąć ale oczywiście moge sie mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Tylko najwiekszy problem to z chlodnicami :? . Naprawde z tego co widze grzeje sie ostro i dziwnie pachnie ;). Nie wiesz czy moze od czegos w stylu YZ czy CR da rade dopasowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Mogles Plocho zakupic i wrzucic cylinder Skad mialem wiedziec ze sa inne kanaly ;) Najlepiej sprzedaj EXE i kup EXC TAk chyba nie zrobie ;) LEcz moze jak bede startowal w zawodach enduro to sie pomysli nad zmina :P Strzalek... masz moze jakas stornke z info na temat EXE ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Różni sie też cyklinder A jeszcze zapytam ile by mogl kosztowac taki cylinder :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Co do cylindra to nie jest takie na 100% sprawdzone. Ja z kims kiedys z forum szukałem włąsnie róznic miedzy exe a exc i jakoś mi sie tak przypomina, że włanise cylinder był inny ale nie jestem w 100% pewny. Tylko najwiekszy problem to z chlodnicami . Naprawde z tego co widze grzeje sie ostro i dziwnie pachnie . Nie wiesz czy moze od czegos w stylu YZ czy CR da rade dopasowac??Orginalne chłodnice niby powiiny dac rade bo sa wyliczone do tego silnika. Może gdzies jest coś przytkane i dlatego sie tak mocno grzeje.Ale z tych co wymieniełes to wszytkie są obustronne tak samo jak od exc. A jeszcze zapytam ile by mogl kosztowac taki cylinder 2 tyś zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7952817073&rd=1http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7951193755&rd=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.