Skocz do zawartości

Mala zmiana...


Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Ostanio wpadlem na pomysl zeby przerobic mojego ktm EXE 125 na model EXC. Generalnie rozni sie blokadami w silniku tym ze ma dozownik i inny uklad wydechowy.

A wiec: Mam mozliwosc zmienienia dysz w gazniku na wieksze ale co za tym idzie :arrow: chlodzenie. Obecnie mam jedna chlodnice (bo zamiast drugiej jest dozownik :P) Czy dalo by sie dokupic prawa storne chlodzenia czy trzeba by odrazu inwestowac we dwie ;) :?: :?: (pogmatwane :P) i zeby dopelnic juz przerobki trza by bylo jeszcze uklad wydechowy zmienic zeby uzyskac ladny czysty :P :twisted: dzwiek ;)

Czy zna ktos stronki nawet zagraniczne gdzie sprzedaja te czesci wymienione wyzej(chlodnica i uklad :P ) :?: :?:

Pozdrawiam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz sianko i chęci to się baw,ale wątpie że chłodnica jest taka sama jak w EXC.

Prawie na 100% jest taka sama (w sensie ze od EXC pasuje do EXE). W sumie to ten sam motor tylko z taka bardziej turystyczna kanapa. Silnik ten sam tylko ze zblokowanym wydechem, gaznikiem i innymi duperelami ;). Zawiechy takie same. Po prostu EXC na kategorie A1 (ale Plocha jest juz odblokowany prawie do konca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie rozni sie blokadami w silniku tym ze ma dozownik i inny uklad wydechowy

Różni sie też cyklinder ale na zawnątrz tego nie widac bo chodzi o układ kanałów i fazy rozrządu. Chłodnice Bedziesz musiał kupic 2. W zawieszeniu przednim sa chyba inne spręzyny.

Najlepiej sprzedaj EXE i kup EXC

To jest tak jak z wr i wre niby takie same ale całkiem inne.

Edit:

Zawiechy takie same. Po prostu EXC na kategorie A1 (ale Plocha jest juz odblokowany prawie do konca).

EXC jest na kategorie A1. przecież jak kupujesz nowego to jest zblokowany do 15KM i ma kierunkowskazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXC jest na kategorie A1. przecież jak kupujesz nowego to jest zblokowany do 15KM i ma kierunkowskazy.

A to nie wiedzialem sorki ;). Na motobazarze byl caly silnik od EXc125 za 300zl. Mogles Plocho zakupic i wrzucic cylinder. A moze Strzalek wiesz ile z takiego EXE mozna wycisnac bez zmiany cylindra?? On teraz w sumie calkiem dobrze cisnie ale ma przeloznie na moc (vmax=90km/h). I grzeje sie juz ostro :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogles Plocho zakupic i wrzucic cylinder

Skad mialem wiedziec ze sa inne kanaly ;)

 

Najlepiej sprzedaj EXE i kup EXC

TAk chyba nie zrobie ;) LEcz moze jak bede startowal w zawodach enduro to sie pomysli nad zmina :P

 

Strzalek... masz moze jakas stornke z info na temat EXE ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cylindra to nie jest takie na 100% sprawdzone. Ja z kims kiedys z forum szukałem włąsnie róznic miedzy exe a exc i jakoś mi sie tak przypomina, że włanise cylinder był inny ale nie jestem w 100% pewny.

 

Tylko najwiekszy problem to z chlodnicami . Naprawde z tego co widze grzeje sie ostro i dziwnie pachnie . Nie wiesz czy moze od czegos w stylu YZ czy CR da rade dopasowac??

Orginalne chłodnice niby powiiny dac rade bo sa wyliczone do tego silnika.

Może gdzies jest coś przytkane i dlatego sie tak mocno grzeje.

Ale z tych co wymieniełes to wszytkie są obustronne tak samo jak od exc.

 

A jeszcze zapytam ile by mogl kosztowac taki cylinder

2 tyś zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...