krystian_9 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 powtarzam pytanie. Jakie sa wymiary tulejki przy kopce, bo dorobilem swoja, ale jest za dluga i musze ja obciac a nieznam wymiaru. Nie wieze ze nikt nie naprawiaB :) A i jeszcze jedno pytanie. Jaki jest wymiar lozyska na walku od kosza szprzeglowego?z góry dziekipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 kupiłem sobie sachsa 125 zz - silnik jak wiadomo taki co w yamaszy dt. odpalam sprzęt przejade sie troche i rozgrzeje silnik a potem jak sie zatrzymam i moto wchodzi na obroty jałowe to slysze takie lekkie brzęczenie. nie pokoi mnie to troche. nie chce zniszczyc motoru. czy wiecie cos na ten temat? to że sobie lekko brzęczy nie wpływa na jazdę. pędzi cholernie. prosze o pomoc. czy to moze byc np. panewka? Heheh, kupiłes motorek do rozbiorki silnika -.^ . Mogą to być luzy na wale, tloku albo same pierscionki najlepiej otworz garnek i sprawdz, lepiej to zrobic niz pozniej szlifowac cylinder :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Heheh, kupiłes motorek do rozbiorki silnika -.^ . Mogą to być luzy na wale, tloku albo same pierscionki najlepiej otworz garnek i sprawdz, lepiej to zrobic niz pozniej szlifowac cylinder ;) szlifować a szlifować :P on ma nicasil :P więc lepiej rozbierz i sprawdź wszystkie luzy :bigrazz: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 powtarzam pytanie. Jakie sa wymiary tulejki przy kopce, bo dorobilem swoja, ale jest za dluga i musze ja obciac a nieznam wymiaru. Nie wieze ze nikt nie naprawiaB :icon_eek: A i jeszcze jedno pytanie. Jaki jest wymiar lozyska na walku od kosza szprzeglowego?z góry dziekipozdro Ściągnij sobie jakąś serwisówkę i tam przeczytasz jakie ma wymiary, a pozatym nie możesz sam rozebrać i dorobić taką samą?? Co za problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 To mam robote :biggrin: Simering pod wałkiem poszedł sie jebutać :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 To mam robote :biggrin: Simering pod wałkiem poszedł sie jebutać :flesje: trzeba dodać ze simering na wale od strony sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 no to miłej pracy, mi wczoraj padłą dętka po 2 okrążeniach na torze:/ i do tego kumplowi łożysko na sworzniu:/ holowałem kumpla na swojej dt ponad 20 km. Nie mam ochoty nawet robić. Macie może namiary czy jakaś dętka od WSK lub czegoś w tym stylu będzie pasować do dT?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) trzeba dodać ze simering na wale od strony sprzęgła ejj ale wróciłem normalnie, nawet pochlapaliśmy sie w dluuuugim i głębokim błotku kilka minut tam pośmigałem, żyłowałem . teraz jeszcze 30 minutek pojeździłem i nic nie kopci i nie śmierdzi, Nooo może troszeczkę z silnika smierdaszy :cool: Ale dzieki za pojezdzonko :wink: Zaaajebisty Kacik :D ps. Możliwe że sie jakoś zachłysnął olejem z silnika, zassał go skądś i wtedy tak zaczal kopcić. Przeszło mu zaraz i nic sie juz nie dzieje Edytowane 18 Listopada 2007 przez Kuba Stolarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 W takim razie sprawdź stan oleju w skrzyni, bo moze juz nie ma czym kopcić :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) To mam robote :banghead: Simering pod wałkiem poszedł sie jebutać :bigrazz: No to powodzenia xD I pytanie: ile luzu powiniem miec łancuch w dt 80 lc2? Edytowane 19 Listopada 2007 przez Bergi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 I pytanie: ile luzu powiniem miec łancuch w dt 80 lc2? Nie może być zbyt mocno napięty, ale nie może być za luźno, najlepiej napnij na maxa i popuść o jakieś 2 oczka na napinaczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 (edytowane) Krzycho dobrze mówi. w każdym motorze powinno być troszke luzu na lancuchu. i mówiliscie ze już motor do rozbiorki odrazu. bez przesady :flesje: moze do małego przeglądu. tak sobie pomyślalem ze np. moze mi klekotać zawór wydechowy. no nic. trza rozebrac i sprawdzic. ja wiedziałem co kupuje. za taką cene warto. jak sie nie ma pieniedzy to trzeba szukac okazji niestety ;) a mam pytanie z innej beczki. co mi zrobią jak w ciągu miesiąca nie zarejesteuje motoru? mogą mi w ogole cos zrobic? jakies procenty kary sobie bedą naliczać czy co? jak ktos wie cos na ten temat to prosze o odpowiedz. bo teraz mam duzo wydadków i np chcialbym zartejestrowac za 2 miesiace i jezdzic i tak nie bede. Edytowane 19 Listopada 2007 przez guma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Guma! w dt 80 zawór wydechowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 guma też myślałem że okazje się opłaca jak kupiłem swoją dt 80 lc2 w okazyjnej cenie a do tej pory musiałem w nią włożyć 1700zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 ojoj! nie zmieniłem swoich danych. bo dt 80 lcII to miałem wczesniej. mam teraz nowy nabytek sachs 125 zz. tam juz jest zawór wydechowy. zostałem na forum yamaha dt bo to jest motocykl najbardziej zblizony (trudno znalezc forum o sachsie) do mojego i to forum wydaje mi sie najbardziej sensowne - oblegane przez prawdziwych zapaleńców a nie jakies ci*y którym tatuś kupił motorek i synuś jak chce wymienić klocki to wozi do mechanika ;] tego sachsa kupilem za 2650zł a jest z 97 roku. oczywiscie cena moze wydac sie podejrzliwa no ale biorąc pod uwage to ze lampa mi tylna nie swieci linka predkosciomierza zerwana i akumulator słaby, do tego ten klekot... powolutku do sezonu wszystko sobie naprawie. ale oczywiscie masz racje patryk ze nie zawsze sie opłaca. ta moja ostatnia yamaha to tez byla porazka. wszystko z niej cieklo. bomba na kołach. no ale trza sie najpierw troche poznac. trzeba tez miec troche szczescia a ja na to licze :icon_mrgreen: poza tym ogolnie stan techniczny motorka mnie zadowala. jak sie zamkne w 3500zł z transportem licząc to bede szcześliwy. jeszcze powtórze te pytanie. czy nikt sie do mnie nie przywali jak nie zarejestruje motora w ciagu miesiaca? bo to ze policja by mnie mogla dupnąć jakby zatrzymali to wiem. ale jezdzic i tak nie bede. czy nie bedzie jakiejs kary potem przy rejestracji czy cos w tym rodzaju.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.