Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!! Mam Yamahe DT 80 Mx i praktycznie co 1 tydzień pada mi świeca zapłonowa!!! Ponadto z rury strasznie pluje olejem i kręci max 6 tyś!!! Nie wiem co robić bo mechanik powiedział że te obroty to wina simmeringów??? CO wy o tym sądzicie !!! GG:9458916

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli pluje olejem i dymi tzn ze napewno bierze olej,jeśli bierze olej to napewno nie będzie się wysoko kręcił i będzie słabszy, a to że bierze olej wskazuje na zużycie simmeringów. mechanik tez ma czasem racje :notworthy:

Edytowane przez RazieL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam problem. Tak to wyglada: odpalam, wrzucam 1 bieg, probuje rozpedzic moto, wszystko pieknie ladnie, wskazowka dochodzi do obr. 7000 i.... i koniec, zaczyna przerywac ale obroty nie spadaja.

Powiedzcie co to moze byc? Tymbardziej ze dzien wczesniej bylo wszystko wporzadku tzn krecila sie do 10 tys. bez najmniejszego problemu. Prosze o jasne odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez niedawno kupiłem Yamaszke Dt 80 1992/3r. I Mam jakis sportowy wydech dzieki niemu maszynka dopiero zaczyna Konkretnie ciagnąc od 7 tys. obr. do konca. I nie miałem raczej nic kombinowanego z Tym modułem poniewarz widac ze nie był ruszany.Wczoraj wyciągłem nią 100km/h na 4 biegu:) Próbowałes całkiem bez wydechu????

 

;) Na czwartym biegu 100km/h??! z zablokowanym modułem? :crossy:

nie zabardzo chce mi sie w to wierzyć. Aha i jeszcze z zablokowanym modułem krenci tylko do 7 tys

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) Na czwartym biegu 100km/h??! z zablokowanym modułem? :crossy:

nie zabardzo chce mi sie w to wierzyć. Aha i jeszcze z zablokowanym modułem krenci tylko do 7 tys

pozdro

 

 

 

 

 

 

Narazie wyciągłem nią 115 na 5 biegu przy 11tys. obr. :) a nawet moj kolega moze Ci ten wynik potwierdzic (90km/h na czwartym biegu) poniewarz on ma tez Dt80 tyle ze z 95r. i zablokowaną. Ja jego jechałem maxem 80 na szóstym biegu a on przedemną przyginał 90. Ja nic przy motorku nie robiłem:) Tak jak kupiłem od Holendra tak jezdze:) I pomyka.Byc moze cos było robione,ja niewiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam problem. Tak to wyglada: odpalam, wrzucam 1 bieg, probuje rozpedzic moto, wszystko pieknie ladnie, wskazowka dochodzi do obr. 7000 i.... i koniec, zaczyna przerywac ale obroty nie spadaja.

Powiedzcie co to moze byc? Tymbardziej ze dzien wczesniej bylo wszystko wporzadku tzn krecila sie do 10 tys. bez najmniejszego problemu. Prosze o jasne odpowiedzi

wyczysc swiece a jesli nie pomoze ta kup nowa, pewnie masz zle wyregulowany gaznik i wypala ci swiece

 

A ja odblokowałem moduł i ciagnie mi tylko do 8tys obr:(dlaczego dlaczego dlaczego:9 pomozcie prosze!!!!!!!!!!!!!!!!!!

na pewno trzeba wyregulowac gaznik ;) a jak z ukladem wydechowym? pusty czy seria?

 

Narazie wyciągłem nią 115 na 5 biegu przy 11tys. obr. :crossy: a nawet moj kolega moze Ci ten wynik potwierdzic (90km/h na czwartym biegu) poniewarz on ma tez Dt80 tyle ze z 95r. i zablokowaną. Ja jego jechałem maxem 80 na szóstym biegu a on przedemną przyginał 90. Ja nic przy motorku nie robiłem:) Tak jak kupiłem od Holendra tak jezdze:) I pomyka.Byc moze cos było robione,ja niewiem.

 

tez jakos nie wierze... moja jest w pelni odblokowana i jazda wyglada mniej wiecej tak:

na 1 biegu 30km/h

na 2 45-50km/h

na 3 65-70 km/h

na 4 80-85 km-h

na 5 95-100 km/h

na 6 105-110 km/h ze zgorki 120 raz poleciala.

 

wartosci z tolerancja do 5 km/h po na dolkach wskazowka prekosciomerza lekko lata icon_razz.gif

i przy jakis 10000-11000 na kazdym biegu.

nooo chyba ze masz 110 czy 112 ccm i zebatki na predkosc. wtedy mooooze daloby rade

Edytowane przez pawela
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczysc swiece a jesli nie pomoze ta kup nowa, pewnie masz zle wyregulowany gaznik i wypala ci swiece

na pewno trzeba wyregulowac gaznik :biggrin: a jak z ukladem wydechowym? pusty czy seria?

tez jakos nie wierze... moja jest w pelni odblokowana i jazda wyglada mniej wiecej tak:

na 1 biegu 30km/h

na 2 45-50km/h

na 3 65-70 km/h

na 4 80-85 km-h

na 5 95-100 km/h

na 6 105-110 km/h ze zgorki 120 raz poleciala.

 

wartosci z tolerancja do 5 km/h po na dolkach wskazowka prekosciomerza lekko lata icon_razz.gif

i przy jakis 10000-11000 na kazdym biegu.

nooo chyba ze masz 110 czy 112 ccm i zebatki na predkosc. wtedy mooooze daloby rade

 

 

A Moze i mam zebatki na predkosc,niewiem.Poprostu taką kupilem. Do 7-8tys. sie słąbo buja ale po przekroczeniu tej granicy przyspiesza jak głupi dopiero:) Jeszcze nie sprawdziłem Jaki jest v-max poniewarz nie miałem jak:/ Ja tam sie nie znam na tyle,tylko mówie to co widziałem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy wie ktos ile jest tarczy sprzęgłowych w DT 80??

 

 

Z tego co pamiętam to 4 ale nie dam sobie głowy uciąć bo tylko raz rozbierałem sprzęgło więc jak ktoś może potwierdzić niech potwierdzi jak nie to niech poprawi :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...