yamaszek80 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Witam!!! Mam Yamahe DT 80 Mx i praktycznie co 1 tydzień pada mi świeca zapłonowa!!! Ponadto z rury strasznie pluje olejem i kręci max 6 tyś!!! Nie wiem co robić bo mechanik powiedział że te obroty to wina simmeringów??? CO wy o tym sądzicie !!! GG:9458916 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazieL Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 (edytowane) jeśli pluje olejem i dymi tzn ze napewno bierze olej,jeśli bierze olej to napewno nie będzie się wysoko kręcił i będzie słabszy, a to że bierze olej wskazuje na zużycie simmeringów. mechanik tez ma czasem racje :notworthy: Edytowane 18 Września 2006 przez RazieL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruliczek90 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Witajcie. Mam problem. Tak to wyglada: odpalam, wrzucam 1 bieg, probuje rozpedzic moto, wszystko pieknie ladnie, wskazowka dochodzi do obr. 7000 i.... i koniec, zaczyna przerywac ale obroty nie spadaja.Powiedzcie co to moze byc? Tymbardziej ze dzien wczesniej bylo wszystko wporzadku tzn krecila sie do 10 tys. bez najmniejszego problemu. Prosze o jasne odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Witam!Jak można poprawić elastyczność silnika?Wybebeszenie dyfuzora coś da? Mam "dziure" miedzy 3-4 tys obrotow. Dalej ładnie ciągnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Ja tez niedawno kupiłem Yamaszke Dt 80 1992/3r. I Mam jakis sportowy wydech dzieki niemu maszynka dopiero zaczyna Konkretnie ciagnąc od 7 tys. obr. do konca. I nie miałem raczej nic kombinowanego z Tym modułem poniewarz widac ze nie był ruszany.Wczoraj wyciągłem nią 100km/h na 4 biegu:) Próbowałes całkiem bez wydechu???? ;) Na czwartym biegu 100km/h??! z zablokowanym modułem? :crossy: nie zabardzo chce mi sie w to wierzyć. Aha i jeszcze z zablokowanym modułem krenci tylko do 7 tyspozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebass Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 A ja odblokowałem moduł i ciagnie mi tylko do 8tys obr:(dlaczego dlaczego dlaczego:9 pomozcie prosze!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowy wymiatacz Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 A ja odblokowałem moduł i ciagnie mi tylko do 8tys obr:(dlaczego dlaczego dlaczego:9 pomozcie prosze!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pewnie trzeba wyregulować gaźnikpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 ;) Na czwartym biegu 100km/h??! z zablokowanym modułem? :crossy: nie zabardzo chce mi sie w to wierzyć. Aha i jeszcze z zablokowanym modułem krenci tylko do 7 tyspozdro Narazie wyciągłem nią 115 na 5 biegu przy 11tys. obr. :) a nawet moj kolega moze Ci ten wynik potwierdzic (90km/h na czwartym biegu) poniewarz on ma tez Dt80 tyle ze z 95r. i zablokowaną. Ja jego jechałem maxem 80 na szóstym biegu a on przedemną przyginał 90. Ja nic przy motorku nie robiłem:) Tak jak kupiłem od Holendra tak jezdze:) I pomyka.Byc moze cos było robione,ja niewiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa500 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Czy w DT 50 MX '87 są jakieś blokady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 (edytowane) Witajcie. Mam problem. Tak to wyglada: odpalam, wrzucam 1 bieg, probuje rozpedzic moto, wszystko pieknie ladnie, wskazowka dochodzi do obr. 7000 i.... i koniec, zaczyna przerywac ale obroty nie spadaja.Powiedzcie co to moze byc? Tymbardziej ze dzien wczesniej bylo wszystko wporzadku tzn krecila sie do 10 tys. bez najmniejszego problemu. Prosze o jasne odpowiedziwyczysc swiece a jesli nie pomoze ta kup nowa, pewnie masz zle wyregulowany gaznik i wypala ci swiece A ja odblokowałem moduł i ciagnie mi tylko do 8tys obr:(dlaczego dlaczego dlaczego:9 pomozcie prosze!!!!!!!!!!!!!!!!!!na pewno trzeba wyregulowac gaznik ;) a jak z ukladem wydechowym? pusty czy seria? Narazie wyciągłem nią 115 na 5 biegu przy 11tys. obr. :crossy: a nawet moj kolega moze Ci ten wynik potwierdzic (90km/h na czwartym biegu) poniewarz on ma tez Dt80 tyle ze z 95r. i zablokowaną. Ja jego jechałem maxem 80 na szóstym biegu a on przedemną przyginał 90. Ja nic przy motorku nie robiłem:) Tak jak kupiłem od Holendra tak jezdze:) I pomyka.Byc moze cos było robione,ja niewiem. tez jakos nie wierze... moja jest w pelni odblokowana i jazda wyglada mniej wiecej tak:na 1 biegu 30km/hna 2 45-50km/hna 3 65-70 km/hna 4 80-85 km-hna 5 95-100 km/hna 6 105-110 km/h ze zgorki 120 raz poleciala. wartosci z tolerancja do 5 km/h po na dolkach wskazowka prekosciomerza lekko lata icon_razz.gifi przy jakis 10000-11000 na kazdym biegu. nooo chyba ze masz 110 czy 112 ccm i zebatki na predkosc. wtedy mooooze daloby rade Edytowane 20 Września 2006 przez pawela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebass Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 pawela wydech wybebeszylem!wiec musze grzebac przy tym gazniku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_DT Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Witam Czy wie ktos ile jest tarczy sprzęgłowych w DT 80?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny punkt Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 wyczysc swiece a jesli nie pomoze ta kup nowa, pewnie masz zle wyregulowany gaznik i wypala ci swiecena pewno trzeba wyregulowac gaznik :biggrin: a jak z ukladem wydechowym? pusty czy seria?tez jakos nie wierze... moja jest w pelni odblokowana i jazda wyglada mniej wiecej tak:na 1 biegu 30km/hna 2 45-50km/hna 3 65-70 km/hna 4 80-85 km-hna 5 95-100 km/hna 6 105-110 km/h ze zgorki 120 raz poleciala. wartosci z tolerancja do 5 km/h po na dolkach wskazowka prekosciomerza lekko lata icon_razz.gifi przy jakis 10000-11000 na kazdym biegu. nooo chyba ze masz 110 czy 112 ccm i zebatki na predkosc. wtedy mooooze daloby rade A Moze i mam zebatki na predkosc,niewiem.Poprostu taką kupilem. Do 7-8tys. sie słąbo buja ale po przekroczeniu tej granicy przyspiesza jak głupi dopiero:) Jeszcze nie sprawdziłem Jaki jest v-max poniewarz nie miałem jak:/ Ja tam sie nie znam na tyle,tylko mówie to co widziałem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Witam Czy wie ktos ile jest tarczy sprzęgłowych w DT 80?? Z tego co pamiętam to 4 ale nie dam sobie głowy uciąć bo tylko raz rozbierałem sprzęgło więc jak ktoś może potwierdzić niech potwierdzi jak nie to niech poprawi :biggrin: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 (edytowane) Witam!Jak można poprawić elastyczność silnika?Wybebeszenie dyfuzora coś da? Mam "dziure" miedzy 3-4 tys obrotow. Dalej ładnie ciągnie... Ktoś odpowie? Edytowane 21 Września 2006 przez kszyhoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.