Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

hm..... czy ja wiem :icon_mrgreen: ja tam swoją kupiłem pod koniec wakacji i ofert było mnóstwo:) a od początku roku przegladałem allegro i raczej tyle samo jest ofert przez cały rok. Kolega teraz na dniach kupił taką białą z allegro zarejstrowaną za 2400zł :eek: A co dzien obserwuje alllegro (weszło mi to w krew) hehe:)

 

pozdr.

 

 

Mi nie wydaje sie żeby ofert było sporo oczywiście 80/50, bo do rejestracji to ogrom po sezonie napewno troszke więcej u osób prywtnych, bo u handlarzy to dużo jest tylko wiosną. A w czoraj na allegro widziałem takie tylko 3 i nie były tanie.A tak na marginesie za 2400 zarejestrowana to tylko brac :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem zeby kupić DT 50 bo to praktycznie to samo co DT 80 tylko inny silnik , a dokładnie to chyba tylko inny cylinder Tłok itp. , pozniej bym sobie zmienił na wiekszy cylinder i nie musialbym robić przekretów typu "dawanie w łape rzeczoznawcy ze to 50 " .

Najwazniejsze zeby został karter silnika z numerami bo numery silnika są w dowodzie .

 

 

 

 

Mi nie wydaje sie żeby ofert było sporo oczywiście 80/50, bo do rejestracji to ogrom po sezonie napewno troszke więcej u osób prywtnych, bo u handlarzy to dużo jest tylko wiosną. A w czoraj na allegro widziałem takie tylko 3 i nie były tanie.A tak na marginesie za 2400 zarejestrowana to tylko brac

masz na mysli takie po prostu zarejestrowane na motor normalnie 80 czy 80/50 ?

 

Narazie jest jedna 80/50 ale daleko i troche stara bo mój rocznik 83 :icon_mrgreen:

 

Juz mnie to wszystko denerwuje - nie ma , drogo i daleko ;) (z tych zarejestrowanych przynajmniej)

Wkoncu sie w****ie i kupie silnik odrazu conajmniej 125 bez zadnych papierów i ....przyspawam do roweru :D

Edytowane przez krzysieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem zeby kupić DT 50 bo to praktycznie to samo co DT 80 tylko inny silnik , a dokładnie to chyba tylko inny cylinder Tłok itp. , pozniej bym sobie zmienił na wiekszy cylinder i nie musialbym robić przekretów typu "dawanie w łape rzeczoznawcy ze to 50

DT 50 to nie to samo co DT80;) silniki mają wogole inne i nie wstawisz cylindra od dt80 bo nie pasuje :) gdyby tak bylo to wszyscy by robili takie przekrety:D co najwyzej możesz wstawić caly silnik od 80 do ramy dt50, na mocowania pasuje, chociaż rama jest niższa:) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem zeby kupić DT 50 bo to praktycznie to samo co DT 80 tylko inny silnik , a dokładnie to chyba tylko inny cylinder Tłok itp. , pozniej bym sobie zmienił na wiekszy cylinder i nie musialbym robić przekretów typu "dawanie w łape rzeczoznawcy ze to 50 " .

Najwazniejsze zeby został karter silnika z numerami bo numery silnika są w dowodzie .

w dowodzie nie ma nr silnika;)

 

Mam pytanie:

dzisiaj bawiłem sie w regulacje gaźnika około godziny i już jest lepiej, ale mam pytanie:

- jak wkręcam śrubę od regulacji mieszanki to dodaje paliwa (jak wykręcam powietrza) dobrze robiłem?

- jak podnoszę iglice to daje mu więcej paliwa czy powietrza bo sam już nie wiem...????

w końcu zrobiłem tak ze:

pali tylko na ssaniu;( potem chodzi już normalnie (ssanie tylko do odpalenia- wiec chyba za mało paliwa dałem)

nie chce trzymać wolnych obrotow za bardzo(bez ssania bo ze ssaniem trzyma bardzo ładnie i równo)

na cieplym silniku nie gasnie na ssaniu (a chyba powinien gasnac)

obroty juz az tak bardzo sie nie przymulaja ale jeszcze jest z 1sek opoznienia miedzy tym jak wchodzi a potem jak zchdzi z obrotow (np. gaz 5 tys 1sek i dopiero spadaja)

 

w trakcie regulacji mialem jeszcze kilka innych ustawien:

jak wkrecona jest na max sroba od mieszanki to pali bez ssania ale jak wylacze ssanie to oboty same rosna do jakis 6 tys jak dam gaz to tylko rosna i nie spadaja( spadna dopiero jak wlacze ssanie)

 

co zrobic zeby było dobrze?

 

mam dt 110 malossi a gaźnik jest org. ale chyba dysza ta duza na klucz 8 jest większa bo jest na niej napisane 110, a ile jest seryjna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem ze gdy wczoraj odpalilem motor to niby wszystko bylo ok ale jak ruszylem to motor zaczal mi szarpac i dawal taki odgłos jakby cos w silniku walilo, jakby mieszanka sie nie spalala tam gdzie ma i nawet momentami gasł, dopiero jak wkrecilem go na obroty to zaczął jechać. Na ciepło wszystko jest ok.

Z góry dzieki za odpowiedz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ellloooooo:) Mam do was panowie takie pytanko : Niechce nikt sportowego tłumika Gianelli??? Mam cały układ sportowy,ale z checią go zamienie na oryginalny dyfuzor razem z koncówką.

 

 

Propozycje jakie kolwiek prosze na gg 5564241 :D

 

dzieki!!! Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem zeby kupić DT 50 bo to praktycznie to samo co DT 80 tylko inny silnik , a dokładnie to chyba tylko inny cylinder Tłok itp. , pozniej bym sobie zmienił na wiekszy cylinder i nie musialbym robić przekretów typu "dawanie w łape rzeczoznawcy ze to 50 " .

Najwazniejsze zeby został karter silnika z numerami bo numery silnika są w dowodzie .

masz na mysli takie po prostu zarejestrowane na motor normalnie 80 czy 80/50 ?

 

Narazie jest jedna 80/50 ale daleko i troche stara bo mój rocznik 83 :icon_mrgreen:

 

Juz mnie to wszystko denerwuje - nie ma , drogo i daleko :wink: (z tych zarejestrowanych przynajmniej)

Wkoncu sie w****ie i kupie silnik odrazu conajmniej 125 bez zadnych papierów i ....przyspawam do roweru :D

 

 

No pewnie, ze miałem na myśli 80/50, ale jak chcesz to mogę ci swoją sprzedać, bo będę kupował KLR 250 :crossy:

 

panowie na ile mozecie wycenic yamahe DT 50 R z 91 r zarejestrowana i opłacona

 

 

A w jakim to stanie jest???

Edytowane przez pawel125r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie daleko ode mnie ale co mozesz o niej napisac fotki jakies i za ile ?

 

Co jak co, ale pisac moge o niej sporo:) A wiec:

PLUSY:

-'95r

-hiszpańska wersja

-dodatkowa ołona z lewej strony baku - nie jak w zwyklaych tylko z prawej

-przedni zacisk BREMBO dwu tloczkowy i pompa hamulcowa NISIN - bardzo skutecznie hamuje

- rejestracja oczywiscie 80/50 czyli na motorower

-opony w dobrym stanie o bierzniku terenowym, lecz nie motocrossowym firmy Bridgestone

-w zime zostal przeprowadzony remont, m.in.: nowy tlok, szlif cylindra, lozyska glowki ramy nowy lakier ramy - proszkowy, itd.

- bardzo dobre osiagi jak na zrobione kilometry po remoncie - nawet nie 1000 chyba z 700 aktualnie

-jest kompletna, nie brak zadnej owiewki, itp

-sprawna technicznie

 

MINUSY:

-troszke podrapana jak to enduro, ale nie mozna narzekac - orginalny lakier, a wiec jak na 12 lat jest bardzo dobrze

 

Cena to okol 4500zl pewnie wydaje sie sporo, ale jest tyle warta:) zdjecia i inne informacje na gg. Pozdrawiam Paweł

Edytowane przez pawel125r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jak co, ale pisac moge o niej sporo:) A wiec:

PLUSY:

-'95r

-hiszpańska wersja

-dodatkowa ołona z lewej strony baku - nie jak w zwyklaych tylko z prawej

-przedni zacisk BREMBO dwu tloczkowy i pompa hamulcowa NISIN - bardzo skutecznie hamuje

- rejestracja oczywiscie 80/50 czyli na motorower

-opony w dobrym stanie o bierzniku terenowym, lecz nie motocrossowym firmy Bridgestone

-w zime zostal przeprowadzony remont, m.in.: nowy tlok, szlif cylindra, lozyska glowki ramy nowy lakier ramy - proszkowy, itd.

- bardzo dobre osiagi jak na zrobione kilometry po remoncie - nawet nie 1000 chyba z 700 aktualnie

-jest kompletna, nie brak zadnej owiewki, itp

-sprawna technicznie

 

MINUSY:

-troszke podrapana jak to enduro, ale nie mozna narzekac - orginalny lakier, a wiec jak na 12 lat jest bardzo dobrze

 

Cena to okol 4500zl pewnie wydaje sie sporo, ale jest tyle warta:) zdjecia i inne informacje na gg. Pozdrawiam Paweł

 

 

No wydaje sie sporo , bo jak piszą ze mozna dobrą taka wyrwać za 2500 okazyjnie, normalnie za 3000 .

owiewka hamulce i rok to małe + , mi tam bez roznicy czy 92rok(wiekszosc dt) czy 95 rok wygląd ten sam .

 

Ale niech sie wypowiedzą inni .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką prędkośc przelotową, nie męcząc zbytnio silnika można utrzymywać w DT80 LC2 odblokowanej?

I jakie są wasze najdłuższe trasy?

 

 

Lepsze takie plusy niz ich brak, a moto jest naprawde super:) Za 3k to do rejestracji mozna kupic a to juz --------------------- taki minus. Co do predkosci to temat raczej sporny na trasie nie zagrzejesz silnika, wiec mozesz i z 9 000 obr trzymac :P wiec i do 100 smialo ale 80km/h wydaje sie najrozsadniejsza przy tego typpu moto.

 

No wydaje sie sporo , bo jak piszą ze mozna dobrą taka wyrwać za 2500 okazyjnie, normalnie za 3000 .

owiewka hamulce i rok to małe + , mi tam bez roznicy czy 92rok(wiekszosc dt) czy 95 rok wygląd ten sam .

 

Ale niech sie wypowiedzą inni .

 

 

Tak szczególnie jeśli moja się różni co zaznaczyłem to wygląd rzeczywiscie ten sam :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko....

Co może być przyczyną wyskakiwania biegów i nie wchodzeni jedynki na postoju? Tzn sprawa wygląda tak że mam problem z wbiciem jedynki gdy moto stoi na pracującym silniku....dw a potem bujnięcie do przodu i jeden pomaga zazwyczaj ale nie zawsze....poza tym czasem potrafi wyskoczyc bieg najczesciej 2 albo 3 i między 4 a 5 robi się czasem luz....cholera nie wiem o co biega...jakby problem z wybierakiem ale z kąd się to wzieło...przyznam się ze jakiś tydzień temu rozbierałem silnik na pół bo wymieniałem korbę....ale skrzyni nie ruszałem więc nie wiem dlaczego tak się stało :)....jest to denerwujące i troche straszne dla silnika jak nagle obroty wystrzelą w niebo a ma przejechane dopiero z 30km na nowym tłoku i korbowodzie....nie chce tego zarżnąć bo wywaliłem trochę kasy i jednak szkoda :P.... może to ten taki docisk siedzący jako plastikowa śruba po lewej stronie silnika nad zębatką (ale na samej górze widoczny jak się spojży na silnik z zewnątrz) generalnie chodziło mi to opornie i raz się zacieło....może to to? musze sprawdzić :) szkoda ze czasu brak ;/ a pogoda idzie...echhh Jak myslicie?:D

 

poza tym mam problem z gaźnikiem...ale to zupełnie inna historia i i tak mi nie pomożecie :D jak założę gaźnik od DT w końcu to mam nadzieje wszystko wróci do normy narazie jest z WSKi i jest to tak gówniana technologia ze nikomu nie polecam....jak brac ze 125 gaźnik to z jakiegoś japońca albo chociaż coś w normalnej technologii (jawa? MZ? coś takiego)

 

 

Chciałbym tylko zauwazyc ze mam motorek MX więcwiadomo ;)

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...