Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

ja jeżdzę na takich oponkach, były dosłownie nówki założone jak motor kupowałem 100% biernika, jeszcze wszystkie włoski na niej były,

link:

http://www.pirelli.pl/web/catalog/moto/mot...MIDSOFT_ROA.xml

 

nie powtarzaj dwa razy swojej prośby, jak ktoś będzie wiedział to odpowie, a takie powtarzanie z czasem wnerwia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy ktoś ma pomysł, jak wyciagnąć wał z lewego łożyska w DT80lc2?

Bardzo mocno siedzi, i nie wiem jak wyciągnąć, aby nie pokrzywić wału, itp.

 

Na czym siedzi na wale czy w karterze? Jak w katerze to rurka i wybijasz... rozumiem ze i tak zmieniasz łozyska więc możesz je zniszczyć uderzając z wewnętrzną obręcz. Jeżeli na wale to musisz pokombinować... Może być jakiś duży śrubokręt i pod spód uderzasz tak żeby się odsuwał od przeciwwag, możesz też pokombinować z budowa jakiegoś prostego ściągacza. myślę ze śrubokręt lub dłuto tak wbite zebyś mógł zaprzeć się o przeciwwagę równocześnie dźwignią odsuwając łożysko... jak je zmieniasz to możesz i tak odginać zewnętrzną bieżnię.. łożysko ulegnie zniszczeniu ale to i tak nie ma znaczenia ... Powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minerał hehe;p lepiej spuśc stary i zalej tego elfa bo niektorzy "oszczedni" ludzie jezdzili dtkami na mixolach i nic zbytnio sie nie działo:) ale ja polecam Mobil Extra 2T albo Castrol R2 :biggrin:

 

Pytanie już dawno nie aktualne :-).

Tak pozatym to nie wlałem tego oleju (oddałem do sklepu) i kupiłem PÓŁ SYNTETYKA - tak więc jest ok!

Ale dzieki za fatyge.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w dt125 mozna zobaczyc poziom paliwa i oleju??

hmmm ciezka sprawa, tak jak kolega wyzej napisal..tylko nie pytaj sie w ktora strone odkreca sie korek od baku bo w lewo a kontrolka swieci sie na czerwono tylko jak sie konczy olej!! :cool:

Edytowane przez kolo98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie. jakie macie obroty silnika przy prędkości 80km/h? ja mam około 7 i pól tysiąca i na tym koniec a blokady na module nie ma bo ogolnie wkreca sie dosc wysoko. i jeszcze jedno.. siadł mi obrotomierz. mozliwe ze cos zruszyłem jak sie grzebałem. jak to jest mierzone? gdzie jest jakis kabel lub urzadzenie przez ktore obrotów mi nie mierzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg świetny;), z daleka widać że ma duzo wiecej

 

jak powinien byc fabrycznie ustawiony gaznik w dt 80? na kotrej pozycji iglica ile wykrecone srobki?

 

pytam bo zrobilem szlif, nowy tloczek, wszystko super spasowane i jutro bede odpalal a nie chce zeby weszla na duze obroty odrazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ci sie wkreci to opuscisz przepustnice i tyle. nie problem. a sruba skladu mieszanki jest raczej wkrecona prawie do konca - zostaje tylko 1/4 obrotu. przynajmniej u mnie tak jest.

 

mam pytanie. jakie macie obroty silnika przy prędkości 80km/h? ja mam około 7 i pól tysiąca i na tym koniec a blokady na module nie ma bo ogolnie wkreca sie dosc wysoko. i jeszcze jedno.. siadł mi obrotomierz. mozliwe ze cos zruszyłem jak sie grzebałem. jak to jest mierzone? gdzie jest jakis kabel lub urzadzenie przez ktore obrotów mi nie mierzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...