Skocz do zawartości

TUNIG co zmieniliście lub chcecie zmienić w swoim sprzęcie


Rekomendowane odpowiedzi

Na tych stronkach wszystko jest fajnie tylko to tak jak całowanie sie przez szybe , nic nie jest z tego dostępne. Tuning zadupków jest rewelacja !!! Szkoda że w tym kraju nie można niczego takiego zamówić co tam jest w ofertach :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem dwie rzeczy: 1. Wywaliłem beznadziejny seryjny wydech i założyłem przelotowy ixil'a (od razu lepiej :twisted: ) 2. Wywaliłem beznadziejny plastikowy błotnik z tyłu i dorobiłem sobie własną metalową podstawkę pod tablice rejestracyjną i pod kierunkowskazy (jeszcze lepiej :twisted: ) Więcej zmian nie przewiduje, taki efekt mnie bardzo zadowala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie , zastanawiam sie co warto zmieniać w sprzęcie a czego nie warto zmieniać w swoim GSXR1000K4 mam zmienioną końcówkę na akrapowić (dobrze gada) i amora skrętu bo oryginał to porażka. Napewno założe crashpady chodź i co do nich są zdania podzielone niby rozrywają ramę. Być może jeszcze stalowe przewody hamulcowe. Napiszcie jakie macie doświadczenia z pełnymi wydechami i powercomanderami i tp hamulce i tp i td. dosłownie wszystko :-) Sprawa jest poważna bo finansowa jeśli po zmianie pełnych wydechów i założenia comandera ma przybyć faktycznych kilka kucyków to czy to ma sens na drodze?? Różne są zdania piszcie jakie macie doświadczenia wasze i kolegów ale proszę o fakty nie na zasadzie ktoś gdzieś słyszał.  

Pozdrawiam  :)

 

Cześć,

Obecnie:

Końcówka Yoshimury RS-5 z tytanową puszką ( którą chce sprzedać - na marginesie);

 

W planach:

K&N lub BMC

Stalowe przewody - prawdopodobnie Goodridge ( dobra cena);

Power Commander III USB;

Pełny wydech Yoshi RS-5;

Crash pady;

Amortyzator skrętu;

 

Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja w swoim parowozie ( 84 Suzuki GS 1150 EFE) wymienilem przednie zawieszenie, hamulce i oba kola ( GSXR ), mam rozwiert na 1185 ccm i tloki WISECO na sprezanie 10.5 : 1. Wyzej przeplywowy filtr UNI, ale wydech oryginalny. Oczywiscie stalflexy przod.

 

W planach :

1 etap.

Wzmocniony kosz sprzegla APE,

Wal centrowany, spawany, wywazony dynamicznie Falicon,

Szpilki silnika h. d. APE

Zewnetrzne smarowanie glowicy APE

Zmiana modulu na Dyna 2000 z cewkami ( 30 k Volt w porownaniu z 10 - 12 oryginalu ).

 

2 etap.

Zmiana kol zebatych pompy oleju na GSX 750 ( zwieksza wydatek pompy ).

Szpilki cylindrow i glowicy h.d. APE

Przerobka glowicy w APE na street / mild strip ( lepsze walki, mocniejsze sprezyny zaworowe, tytanowe wkladki sprezyn, podstawowy porting glowicy - bardziej wyrownanie niedokladnosci kanalow niz powiekszanie przelotow, szlif gniazd na specjalnej maszynie zapewniajacej idealna osiowosc wszystkich gniazd razem z wymiana prowadnic na brazowe i uszczelniaczy ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, jak czytam Twoje posty o tym co robisz w swoim moto, to z oryginału masz już tylko bak, bo nawet nie jestem pewien, czy ramy też nie "kombinowałeś"...

Tak z ciekawości : robisz go "na zawsze dla siebie" bo Ci pasuje? Bo za to co w niego wkładasz, nie kupiłbyś nowocześniejszego moto spełniającego wszystkie wymagania...?

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam' date=' jak czytam Twoje posty o tym co robisz w swoim moto, to z oryginału masz już tylko bak, bo nawet nie jestem pewien, czy ramy też nie "kombinowałeś"...

Tak z ciekawości : robisz go "na zawsze dla siebie" bo Ci pasuje? Bo za to co w niego wkładasz, nie kupiłbyś nowocześniejszego moto spełniającego wszystkie wymagania...?[/quote']

 

Nie ramy nie kombinowalem, bo sie nie scigam na torze, a jesli chodzi o pieniadze to pewnie podobnie z cena nowego sporta, tylko ze rozciagniete w czasie co ma tez dla mnie znaczenie bo sa wazniejsze wydatki:)))

I chyba na zawsze dla siebie, bo nie rajcuje mnie wejscie do sklepu, wyjecie karty i powiedzenie `tego czarnego ze zlotym rzygiem poprosze`:)))

Poza tym parowoz jest dlugi i niewysoki co mi pasuje, ma wygodna kanape na 2 osoby i mozliwosc wziecia troche bagazu jak trzeba - juz teraz tak motocykli sie nie robi, proporcje sie zmienily.

Dla poczucia wiekszej ilosci adrenaliny zamierzam sobie zakupic Zundappa KS 750, przy prawych zakretach branych 50 km/h masz takie przezycia jak przy 300 na Buzie:))) a poza tym moge pojezdzic podczas dlugiej kanadyjskiej zimy, no i razem z rodzina.

To juz tak raczej na emeryture.

Organizuja tu czasem rajdy dla starych samochodow i motocykli, przez pld Kanade, Stany i do Meksyku - chcialbym sie kilka razy wybrac.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja w swoim bandziorku zrobilem nastepujace rzeczy:

1. Wydech IXILA racing przelotowy w karbonie (miodek)

2. Filtr K&N

3. Stalowe przewody na przod i tyl

4. Aluminiowa kierownica szersza w kol niebieskim

5. Lusterka w karbonie

6. Spolerowalem ranty felg

7. Z przodu podwojna lampa

8. Podnozki aluminiowe (niebieskie)

9. Pomalowalem kilka detali na niebiesko (srubki, hamulce, pokrywke)

10. Zalozylem termometr oleju

11. Zmienilem kierunkowskazy z przodu i zalozylem je nizej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...