Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Zbycho-ale na rynku niemieckim jest tez masa "zwyklych" XJR ktore maja 98 km.Moc, tak jak piszesz, zalezy tylko od przepisow panujacych w danym kraju.Z tego co wiem to malo restrykcyjne sa we Francji i tam ciazko spotkac kastrata.Natomiast w Niemczech regulacje prawne sa dosc ostre-i wiele motocykli ma te 98 km. A swoja droga to chyba od ktoregos tam roku wszystkie XJRki maja Ohlinsa,czy sie myle?Zawsze myslalem ze te zlote zbiorniczki to Ohlinsy...:roll:Jest jeszcze jedna mozliwosc, ze XJR z 2004 roku jest dlatego slabsza od tej z 2002, bo ze wzgledu na normy czystosci spalin musieli ten silnik troszke przestawic.W koncu ten silnik ma swoje lata i mozliwe ze nie miescil sie w normach.Ale to juz tylko moje przypuszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Ja poluję na TDM .To mój typ i już.Dobra wszechstronna maszyna.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Z tych dwóch modeli wybrałbym XJR-kę, bo jest piękna, klasyczna i ponadczasowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 No tak XJR jest ladna i to jej glowna przewga nad TDM. Ja tez mam ciezkiego parowoza o osiagach i pojemnosci XJR i w miescie na tym moto sie czlowiek po prostu meczy, mimo ze to Ameryka wiec ulice glownie proste i krzyzuja sie pod katem prostym.Ulice sa rowniez mocno wyboiste ( choc nie tak jak w Wwie ) i w warunkach pytajacego - glownie miasto i od czasu do czasu trasa np w 2 osoby zawsze bym wybral TDM.A nawet bym sie powaznie zastanawial nad takim wynalazkiem jak BMW 650 CS, gdyby nie jej cena. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Dzięki wszystkim za porady i opinie!Niestety widze, że tyle opinii co użytkowników :roll: Zdaje mi się, że jak sprzedam swojego XT to decyzja będzie zależeć od tego czy będzie jeszcze dostępny których z egzemplaży z roku 2004 bo możliwe przecież, że już jednego z modeli nie będzie wybór niejako dokona się sam.Jeszcze raz dzięki za wspólną dyskusję nałamach forum.Pozdrawiam wszytkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Dzięki wszystkim za porady i opinie!Niestety widze, że tyle opinii co użytkowników :roll: Zdaje mi się, że jak sprzedam swojego XT to decyzja będzie zależeć od tego czy będzie jeszcze dostępny którys z egzemplaży z roku 2004 bo możliwe przecież, że już jednego z modeli nie będzie wybór niejako dokona się sam.Jeszcze raz dzięki za wspólną dyskusję nałamach forum.Pozdrawiam wszytkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Dzięki wszystkim za porady i opinie!Niestety widze, że tyle opinii co użytkowników :roll: Zdaje mi się, że jak sprzedam swojego XT to decyzja będzie zależeć od tego czy będzie jeszcze dostępny którys z egzemplaży z roku 2004 bo możliwe przecież, że już jednego z modeli nie będzie wybór niejako dokona się sam.Jeszcze raz dzięki za wspólną dyskusję nałamach forum.Pozdrawiam wszytkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 4 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 Widzę, że różnice w mocy o których pisze zbycho powstały całkiem niedawno. Właśnie przejrzałem "ŚM" nr 10/99 gdzie jest zamieszczony opis ślicznej XJR 1300 i nie ma tam nawet pół słowa o różnicach w mocy między "zwykłą" a SP. Cyt: "Oprócz przedstawianej dostępna jest także specjalna wersja XJR 1300SP różniąca się wielokolorowym lakierowaniem, pikowaną kanapą i amortyzatorami Ohlins. Ta ekskluzywność kosztuje dodatkowe 1300zł" Poza tymi różnicami nikt nie wspomniał o kastrowaniu "ekskluzywniejszej" wersji motocykla.Dane podane przez "ŚM": Moc: 106KM przy 8000rpm; Moment obrotowy 100NM przy 6000rpm. Doczytałem się również, że zawieszenie XJR 1300 pochodzi z XJR 1200SP czyli Ohlins, w takim układzie zastanawiam się o ile "ekskluzywniejsze" są amorki 1300SP od 1300?? Wynika na to, że SP ma tylko ładniejszą kanapę :) Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mycha Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Witaj...może drobna pomoc:porównanie obu cacek na jednej stronie: http://www.yamaha-motor.it/products/Motoci...=tcm%3A39-51920zycze satysfakcji z wyboru i pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2005 Jakbys nam jeszcze Mycha przedstawila podstawy jezyka makaroniarzy, to w ogole byloby super ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.