Skocz do zawartości

Trudny wybór.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Zbycho-ale na rynku niemieckim jest tez masa "zwyklych" XJR ktore maja 98 km.Moc, tak jak piszesz, zalezy tylko od przepisow panujacych w danym kraju.Z tego co wiem to malo restrykcyjne sa we Francji i tam ciazko spotkac kastrata.Natomiast w Niemczech regulacje prawne sa dosc ostre-i wiele motocykli ma te 98 km. A swoja droga to chyba od ktoregos tam roku wszystkie XJRki maja Ohlinsa,czy sie myle?Zawsze myslalem ze te zlote zbiorniczki to Ohlinsy...:roll:

Jest jeszcze jedna mozliwosc, ze XJR z 2004 roku jest dlatego slabsza od tej z 2002, bo ze wzgledu na normy czystosci spalin musieli ten silnik troszke przestawic.W koncu ten silnik ma swoje lata i mozliwe ze nie miescil sie w normach.Ale to juz tylko moje przypuszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak XJR jest ladna i to jej glowna przewga nad TDM.

Ja tez mam ciezkiego parowoza o osiagach i pojemnosci XJR i w miescie na tym moto sie czlowiek po prostu meczy, mimo ze to Ameryka wiec ulice glownie proste i krzyzuja sie pod katem prostym.

Ulice sa rowniez mocno wyboiste ( choc nie tak jak w Wwie ) i w warunkach pytajacego - glownie miasto i od czasu do czasu trasa np w 2 osoby zawsze bym wybral TDM.

A nawet bym sie powaznie zastanawial nad takim wynalazkiem jak BMW 650 CS, gdyby nie jej cena.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za porady i opinie!

Niestety widze, że tyle opinii co użytkowników :roll:

Zdaje mi się, że jak sprzedam swojego XT to decyzja będzie zależeć od tego czy będzie jeszcze dostępny których z egzemplaży z roku 2004 bo możliwe przecież, że już jednego z modeli nie będzie wybór niejako dokona się sam.

Jeszcze raz dzięki za wspólną dyskusję nałamach forum.

Pozdrawiam wszytkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za porady i opinie!

Niestety widze, że tyle opinii co użytkowników :roll:

Zdaje mi się, że jak sprzedam swojego XT to decyzja będzie zależeć od tego czy będzie jeszcze dostępny którys z egzemplaży z roku 2004 bo możliwe przecież, że już jednego z modeli nie będzie wybór niejako dokona się sam.

Jeszcze raz dzięki za wspólną dyskusję nałamach forum.

Pozdrawiam wszytkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za porady i opinie!

Niestety widze, że tyle opinii co użytkowników :roll:

Zdaje mi się, że jak sprzedam swojego XT to decyzja będzie zależeć od tego czy będzie jeszcze dostępny którys z egzemplaży z roku 2004 bo możliwe przecież, że już jednego z modeli nie będzie wybór niejako dokona się sam.

Jeszcze raz dzięki za wspólną dyskusję nałamach forum.

Pozdrawiam wszytkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że różnice w mocy o których pisze zbycho powstały całkiem niedawno. Właśnie przejrzałem "ŚM" nr 10/99 gdzie jest zamieszczony opis ślicznej XJR 1300 i nie ma tam nawet pół słowa o różnicach w mocy między "zwykłą" a SP. Cyt: "Oprócz przedstawianej dostępna jest także specjalna wersja XJR 1300SP różniąca się wielokolorowym lakierowaniem, pikowaną kanapą i amortyzatorami Ohlins. Ta ekskluzywność kosztuje dodatkowe 1300zł" Poza tymi różnicami nikt nie wspomniał o kastrowaniu "ekskluzywniejszej" wersji motocykla.

Dane podane przez "ŚM": Moc: 106KM przy 8000rpm; Moment obrotowy 100NM przy 6000rpm.

Doczytałem się również, że zawieszenie XJR 1300 pochodzi z XJR 1200SP czyli Ohlins, w takim układzie zastanawiam się o ile "ekskluzywniejsze" są amorki 1300SP od 1300?? Wynika na to, że SP ma tylko ładniejszą kanapę :)

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...