bols2 Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 WitamOSotatnio słyszałem ,ze do końca lutego ma juz całkowicie nie być paliwa uniwersalnego 95 , zawsze go lałem do swojego moto (mam 2sówa) a wy jakie lejecie do dwusów a jakie do 4 taktów :?: Czy te kompomenty też nas obowiazują :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Do kazdego 2 suwa mozna lac bezolowiowke,z tego wzgledu ze nie ma tam gniazd zaworowych,a dodatki w benzynie U95 zapobiegaly wybijaniu tychze gniazd.Takze problem z glowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 27 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Dzieki za wiadomosc troszke sie uspokoiłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Ja leję do swojego uniwersalną 95. Sorry juz nie tankuje teraz tą nową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Ja leje Bezołowiową 95, a wcześniej lałem uniwersalną, ale mi się znudziła;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 28 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2005 Do dwusuwa mozesz lac i olowiowa i bez. Ja swojego ruska dalem przerobic na bezolowiowa, gniazda i zawory, bo jak policzylem na dluzsza mete, nie oplaca sie dolewanie dostepnych preparatow do bezolowiowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 Ja do swojego MW "importuję" kontrabandą z Białorusi benzynę 76 oktanów z całą kupą czteroetylku ołowiu, za całe 1.5 PLN/l, mając w dupie ekologię i nasze złodziejskie akcyzy. Nie ma lepszego paliwa do tych sprzetów, silnik chodzi bardzo "miękko" i spokojnie. Jest naprawdę duża różnica w jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 No wiesz, gdybym mial mozliwosc to placilbym 2 lub 2,5 zl za czyste :lol: ruskie paliwo do MW- iaka. Niestety w moim przypadku to nie ta granica :banghead: ... i trzeba wprowadzac inne rozwiazania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Do dwusuwa mozesz lac i olowiowa i bez. Ołowiówki nie ma od paru lat. U95 byłą bezołowiowa benzyna. Miala tylko dodatki - zwiazkipotasu - w zastepstwie ołowiu. Teraz te "dodatki" trzeba kupowac osobno i samemu dolewac. Dwusów oczywiscie nie wymaga tego bo ma smarowanie olejem wymieszanym z benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Zaraz zaraz BULLSON, tu jest forum ornitologiczne, cz motocyklowe ? Sam sie juz czasami w tym gubie. Bo nie wiem czy rozmawiamy o sowach czy silnikach 2 suwowych? Jednak bezołowiowa 95 jest bardziej "suchym" paliwem od U95, znikającego powoli ze stacji . W takiej sytuacji, balansując oczywiście na granicy prawdy i niedorzeczności, można przyjąć że większe znaczenie będzie miała jakość oleju mieszanego z paliwem w 2 taktach, które do tej pory jeździły na U95. TAk mi sie widzi do przesady.A sam ze swojego doświadczenia powiem, że miałem kiedyś w rodzinie forda sierre 2.0 napedzanego na benzyne ołowiową 98 (tak było?), i zmiana na U95 nie wyszła mu na dobre. DZwonienie zaworów i zamozapłony. Ogólnie chodził gorzej. CZeść WAM Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 I moje 3 grosze do tematu: kumpel zacza jezdzic na bezołowióce Ogarem 200 i po jakims czasie padł mu silnik. Ale czy to było od beznyny? On twierdzi ze tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 I moje 3 grosze do tematu: kumpel zacza jezdzic na bezołowióce Ogarem 200 i po jakims czasie padł mu silnik. Ale czy to było od beznyny? On twierdzi ze tak.I może to była prawda jeżeli tankował na podrzędnej stacji benzyne z wodą :banghead: Ja już długo do dwusuwów tankuje bezołowiową i nie narzekam. Od smarowania w 2suwie jest olej a nie ołów czy te związki potasu !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 ja tam leje 98 PB(przekreślone :lol: ) inaczej maszyna chodzi i sie zbiera - wole zapłacić więcej i nie mieć żadnych niespodzianek, a pozatym raz nie było mojej wiec wlałem 95 - je..ało z baku strasznie :evil: pozdro. SWIR :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 jaraz nie było mojej wiec wlałem 95 - je..ało z baku strasznie :banghead: A jak ukrainska waha smierdzi. Miałem z pół zbiornika jak wróciłem z Ukrainy - w całym garazu było czuc :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Do dwusuwa mozesz lac i olowiowa i bez. Ołowiówki nie ma od paru lat. U95 byłą bezołowiowa benzyna. Miala tylko dodatki - zwiazkipotasu - w zastepstwie ołowiu. Teraz te "dodatki" trzeba kupowac osobno i samemu dolewac. Dwusów oczywiscie nie wymaga tego bo ma smarowanie olejem wymieszanym z benzyna. Big po prostu stwierdził fakt, że do dwusuwa można lać zarówno jedną jak i drugą benzynę. Na ścianie wschodniej jest całe mnóstwo benzyny ołowiowej, własnie z przemytu. Ważne tylko by pilnować odpowiedniej liczby oktanowej. Zbyt mała jej liczba powoduje spalanie stukowe i charakterystyczny metaliczny dźwięk zwany przez laików "dzwonieniem zaworków". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.