Gość dr.Big Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 (...) tak sie składa że skątaktowałem sie z kolegą gościa od tego dniepra draga i tam jest przełożenie przyspieszające o 25% wał kardana i przyspiesza to jak średnie japonie!!!! tak gości mówił Przyspiesza jak srednia "japonia" 8O ??? Ale chyba z lat czterdziestych :lol: ? PS co do mojej gramatyki :jestem (dysortografikiem) nic na to nieporadze pozdrawiam i czekam 8) :banghead: Czyli nic nowego, jak wiekszosc ludzi ponizej dwudziestego roku zycia- wszyscy okreslani przedrostkiem dys...Swoja droga, moze to byc ciekawe i wygodne wytlumaczenie analfabetyzmu szerzacego sie w kraju :lol: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 29 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 posłuchaj drbigu rozmawiałem z gościem i tak mówił :silnik dniepra(podrasowany) , skrzynka orginał i ten przyspieszacz ok20- 25% i sprawdzali sie z jakąś japonią 500. wiadomo ze nie do 150 ale 80 90 czemu nie ??a co mojej dysortografi to myśle ze to moja prywatna sprawa narq :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 29 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2005 a co mojej dysortografi to myśle ze to moja prywatna sprawa narq :banghead: Twoja prywatna sprawa to bedzie, jak bedziesz pisal wlasna CV- ke. Piszesz tu na forum, inni musza spogladac na te bledy i juz nie robi sie prywatna, bo nie wszyscy chca sie meczyc.I nie pisz mi tutaj, ze moge Twoich postow nie czytac, bo Ci odpowiem ze rownie dobrze mozesz przestac je tu umieszczac w takiej formie. Moja rada, korzystaj z Worda i wszyscy beda zadowoleni :evil: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 30 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 wydaje mi się że to jednak moja sprawa a co do worda to dzięki za podpowiedz :rolleyes2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL-13 Opublikowano 30 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 Cześć.Właściwie to nie chce się mi pisać w tym temacie.Gdyż zaczyna się rzeżbienie w ....Jest pytanie i odpowiedz kogoś bardziej doświadczonego.Ale odpowiedz nie jest chyba zgodna z oczekiwaniem pytajacego.Przecież nie ma nic za darmo,żeby zwiększyć prędkość należy coś stracić.Myślę ze cel budowy tej przekądni (Przekładnia przyszpieszająca ) można wyliczyc.Jeśli ma ona zwiększyć prędkośc na danych biegach o 25 % na przełożeniu 8 i skrzyni bez szybkiej 4 to czy warto ją budować.Myślę ze stosując przełożenie w przekładni głownej 10 też nastąpi wzrost predkości o 25 %.Widziałem wiele ruskich maszyn, ostatnio około 120 na jednym spotkaniu.Ale takiej przekladni ani razu.Ale widziałem na zdjęciu Dniepra napędzanego śmigłem.Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 30 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2005 mam prosbe czy ktoś może mi podać ceny takiego dyfra 10 i talerza i gdzie to można dostać i czy są różni producenci i ile kosztują tryby do "szybkiej4"z dóry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 tak sie składa że skątaktowałem sie z kolegą gościa od tego dniepra draga i tam jest przełożenie przyspieszające o 25% wał kardana i przyspiesza to jak średnie japonie!!!! tak gości mówił Jesteś w dużym błędzie, Twój kolega zresztą też. Od przełożenia przyspieszającego w żadnym razie przyspieszenia nie zwiększysz, przeciwnie zmniejszysz je. Predkość maksymalną też zmniejszysz, zwłaszcza przy tak słabym silniku jak dnieprowski, dlatego że nie będzie on w stanie pokonać oporów powietrza przy przy 100 - 110 km/h. Dokładnie tak zrobiłem w swoim XT. Wymieniłem przednią zębatkę z 15 na 16. Przyspieszyłem więc układ. Oczywistym jest, że zmniejszyła się siła napedowa przekazywana na koło, a więc wartość przyspieszenia zmalała i nie idzie już na gumę na 2 z gazu :banghead: Także zmniejszyła się predkość maksymalna, z powodów, które wyżej opisałem. Jedyną korzyść jaką odniosłem i zresztą własnie o nią mi chodziło, to "zbicie obrotów przy 100 - 120 km/h. W tym zakresie predkości mam teraz 3500 - 4200 1/min, a więc optimum pracy silnika przy podróżowaniu. Jeszcze jedno :!: Nie porównuj silnika Zaporożca z silnikiem Dniepra. Zaporozec ma ok 100 Nm momentu obrotowego, a dniepr ok. 50 Nm. O ile zastosowanie zwolnicy(tu nazwa mechanizmu) będzie miało sens w silniku o poj. 1200 ccm, to silniku o pojemności 650 ccm i niezbyt wygórowanym momencie obr. kompletnie mija się z celem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda82 Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 heja. Ja tez dorzuce swoje 3 grosze. Powiem szczeze ze kiedys tez chciałem zbudowac sama... na silniku z malucha i napedem z ruska. Mija sie to z celem bo ani to bezpieczne, a tanie w robocie tez nie jest. Po przeliczeniu wszystkiego wyszlo ok 12 tysiecy zł. Mowa tu o motorku wypasionym... gotowym do jazdy. predkosc mała moc tez mała wiec po co budowac takie coś? za taka kase mozna miec VT750, kawe vn 750, EN500 i podobne....Najpierw zrób sobie liste czesci potrzebnych do stworzenia tego wynalazku, zobacz ile co kosztuje. Podlicz i sie przekonaj. Fakt ładne sa takie wydumki ale popatrz tez na ogłoszenia w prasie motocyklowej, za ile mozna kupic prawie gotowa albo za ile ktos sprzedaje juz gotowca bo nie spełnia oczekiwan motocykla. Rób jak uwazasz ja dałem sobie spokuj...mowa tu o zapku czy innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Jesteś w dużym błędzie, Twój kolega zresztą też.nie bede sie klucil,ale jak wytlumaczyc fakt ze koles na dnieprze z dyfrem 8 i bez szybkiej 4 rozwija predkosc powyzej 140km/h,a co jesli silnik ma pewna nadwyzke mocy i oryginalne przelozenie ogranicza jego predkosc maxymalna? teoretycznie z przekladnia powinen miec mniejsze przyspieszenie ale jak wychodzi w praktyce nie jest wcale takie najgorsze Pozdro Joe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Jesteś w dużym błędzie' date=' Twój kolega zresztą też.[/quote']nie bede sie klucil,ale jak wytlumaczyc fakt ze koles na dnieprze z dyfrem 8 i bez szybkiej 4 rozwija predkosc powyzej 140km/h,a co jesli silnik ma pewna nadwyzke mocy i oryginalne przelozenie ogranicza jego predkosc maxymalna? teoretycznie z przekladnia powinen miec mniejsze przyspieszenie ale jak wychodzi w praktyce nie jest wcale takie najgorsze Pozdro Joe :) Trochę chyba nie za bardzo zrozumiałeś.Przecież 8 to "koszowe" przełożenie, a więc to silniejsze i wolniejsze, a nie szybsze-słabsze o którym pisałem. Więc silnikowi łatwiej jest przełamać opory powietrza. Jednak i tak nie sądzę by na 8 aż tyle udało mu się osiągnać Wskazania liczników w ruskach są baaardzo różne. Poza tym jedne tarczki są skalowane do 140 a inne do 160. Wystarczy, że ma inne przełożenie w napędzie licznika i już masz odpowiedż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL-13 Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 Czesc.Dniepr z przekladnią ósemką ponad 140 km/ h.?Ludzie wyście widzieli ruskiego boksera czy tylko tak z opowiadania przy piwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 1 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2005 140km/h na 8 ale z motoreduktorem,a predkosc mierzyl inny koles na EN500 takze mozna uznac za wiarygodna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 podaj mi poprawny adres jeszcze raz bo ten jest zły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Hihi, tak sobie to wszystko czytam... i nagle spojrzalem na dzial w ktorym jest ten tekst umieszczony... "Weterany/Klasyki". Kurcze, co maja takie zlomy wspolnego z tym tematem? Wszystkim napalonym proponuje zainwestowanie tych, jednak niemalych pieniedzy w orginalne M72, K750 lub MW. Na pewno nie pozalujecie, a czasy "madmaxow :) " na pocietych maszynach z silnikeim "od traktora" juz dawno minely. Duzo wiecej uznania zyskuje porzadnie odrestaurowany i zadbany motocykl, niz jakis "chory" wymysl pseudomotocyklowy :( . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Tak własnie zastanawiając sie nad sensem budowy takich wydumek, natrafiłem na cos takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=40838703Piekny nieprawdaż?? 8O 500kg zywej wagi. Wagi i wyglądu, nie powstydziłby sie Boss Hoss. Jak to jeździ- az strach pomysleć. Samochodowe gumy zdaje się, prawda??Tyle, że Boss Hoss przy podobnej masie i gabarytach, ma silnik V8 5,7 litra, lub wiecej, i ze 200 czy 300KM. A monstrum zaporożcopodobne, ma tylko 1200. A taka pojemnosc na nikim nie robi wrażenia, i w półtonowym potworze jest pomyłką, gdyż 1200 ccm, to teraz maja motocykle, których waga nie przekracza 200kg, za to moca i momentem, przebijają zaporożca kilkukrotnie. A seryjnie juz robi się 2litrówki. Jeśli budowac samemu, to iść na całosć! Wsadzić silnik ze 3 litry ( w końcu mieszkamy w Polsce, nie w Usa) i wtedy tworzyć dzieło życia, a nie powielać pomysły desperatów, krórzy w głebokim socjaliźmie chcieli mieć motocykl inny niz Jawa, MZ, czy nawet ruski boxer. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.