gieras Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Witam. Chcialem sie dowiedziec, czy macie jakies sposoby na regulacje gaznika ? Nie potrafie wyregulowac gaznika w mojej jawce, jak nie zalewa swiecy, to nie dostaje paliwa. Blaszke zaworka wyginalem juz tyle razy, ze niedlugo peknie :lol: Czy jest jakis bardziej efektywny sposob na wyregulowanie go ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Blaszke zaworka wyginalem juz tyle razy, ze niedlugo peknie Musisz ją wyginać minimalnie bo inaczej to będzie tak jak masz. Możesz jeszcze kombinować z przepustnicą ale już niepamiętam jak to dokładnie było. Chyba im wyżej tym mniejsza miesznka paliwa ale nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 22 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2005 Gazniki od jawek 50 maja to do siebie, ze nie da sie ich dobrze wyregulowac.Nie jest to tylko moja opinia - poprostu albo zalewa albo gubi obroty itp....Pomaga zmiana na gaznik od motoryny ;) Jesli kombinowales z poziomiem paliwa w kom. plywakowej a z Twojego tekstu wnioskuje, ze tak to teraz moze byc problem - ja sie meczylem 2 miechy zanim to cholerstwo ustawilem w koncu :P Co do iglicy to na im wyzszy zabek zalozysz zapinke (sa 3) to tym ubozsza bedziesz mial mieszanke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 (edytowane) jestem początkujący nikogo nię chcę pouczać. W jawie która teraz remontuję (nie jest moja) jest pływaczek który unosząc się naciska zaworek w formie srubki M5 - M6, na jej łbie jest pręcik który naciskamy. tam nie trzeba wyginać blaszki, wystarczy pokręcić srubką (zaworkiem). Nie ma tam iglicy jest zaworek w formie srubki. Nie wiem jak gażnik się nazywa, niestety. Wiem ze sruby regulacyjne są po przeciwnej stronie od komory pływakowej. wszystkie trzy obok siebie.Czy z tego opowiadania jest ktoś w stanie stwierdzić jaki to gaźnik, bo odnoszę wrażenie ze jest nieoryginalny? wtedy łatwiej mi będzie szukać materiałów nt. regulacji. Edytowane 26 Lipca 2006 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 porobilem fotki gaznika: http://img215.imageshack.us/my.php?image=mixri0.jpg Mnie sie wydaje ze to co mam to nie jest oryginalny jikov 2917 tylko jikoc TS 2739 bo taki napis był od spodu gardzieli. Tam na iglicy sa 4 a nie 3 zabki. Gardziel ma srednice 16,5mm czyli niby troche wieksza niz w standardowej jawie. Reszte różnic widać na zdjęciach. Czy ktos jest w stanie potwierdzic lub zaprzeczyć moją teze? Jest jeszcze mały, a wazny szczegól. Na jednym ze zdjęć podpisałem "ujscie głównej dyszy paliwowej" i "ujscie dyszy obr jałowych". Dysza obr jał jest mosiężna a otwor w niej ma srednice szpilki. Dysza (a moze własnie jej brak!) główna jest poprostu ujsciem z aluminium srednicy 2mm. Cos nie tak. troche ona duza wiec wydaje mi sie ze ta dysza (niektorzy mowia rozpylacz) WYPADLA i nie ma jej. Tu równiez mam pytanie czy to słuszna teza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.