Skocz do zawartości

Problem MZ ETZ 250


AddaM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ta czesc co trzyma kolo to sie nazywa chyba wahacz o ile dobrze zrozumialem o co chodzi.

wiec tak :

odkrecasz te jebitne nakretki ktore sa na wachaczu ( tam jest taka kurewska sruba co leci od jednej strony do drugiej albo pręt jak kto woli to nazywac ) . jak juz odkrecisz jedna nakretke to w ta srube wal mlotkiem az wyjdzie no i pozniej juz tylko zdejmujesz uszy .

oczywiscie najpierw zdejmij z uszu silnik hehe 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja podam inną trochę metodę.

Po wyjęciu silnika odkręcasz nakrętki osi wahacza. Przykładasz coś typu drewno do wystającej części osi i pukasz w to młotkiem gdy już os wejdzie na równo w wahacz przyłóż na jej środek jakiś pręt tak by nie uszkodzić gwintu przy wybijaniu gdy oś dojdzie do połowy wyciągnij pręt i wysuń jedno ucho, potem zacznij wbijać oś z drugiej strony w ten sam sposób i wyciągnij drugie ucho. Dzięki tej metodzie nie będziesz musiał rozkręcać całego tyłu motocykla żeby wyjąc wahacz gdyż cały czas będzie się trzymał na osi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...