Skocz do zawartości

Co myślicie o ktm exc 125


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

myśle nad zakupem właśnie tego modelu i prosiłbym o jakąs wypowiedz na temat tego motorku osoby ktora posiada taki model lub się z nim styknęła.

Tak naprawdę to bym wolałbym jakiegoś czterosuwa np.ktm 400 exc ale niestety nie mam tyle kasy a 125 są jednak tańsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Exc 125 to świetne enduro (wystarczy popatrzeć na czym jeżdżą zawodnicy) jedyne jego wady to ociążałość w kopnym piasku i to że to 2T. Moi dwaj koledzy mają i chwalą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Jeśli szukasz jakiegoś mniejszego KTM'a 4-suwowego to wybierz wersję EXC Racing, jest ona 4-uwowa, ale najmniejsza pojemność to 250 :) z tego co się orientuję...

4-suwowa 250tka KTMa weszła do produkcji w 2001 roku. Jej ceny, jako używanych moto zaczynają się od 18.000 zł w najlepszym przypadku. To zupełnie wywalone w błoto pieniądze. 250-tka jest za słaba, ma zbyt małego kopa, nie radzi sobie w piachu. Jest za ciężka na tę pojemność silnika. Dlatego nie polecam - zresztą na tych motocyklach jeździ bardzo mało osób. Polecam się 400 EXC Racing - można już kupić za 14-15 tysiaków.

A jeśli to zbyt wiele to tylko dwusuwa. O ile pamiętam o EXC 125 już pisałem na tym forum. Miałem starszą wersję 125 EGS - różnice to brak upside downu z przodu, reszta praktycznie taka same jak w EXC, poza nalepkami na owiewkach.

Fajne moto, ale ja już nie mam sił do ciągłego przepalania dwusuwowego silnika (jak nie będziesz przegazowywał to świece będziesz zalewał co 15 minut, a racingowa świeca po zalaniu nie nadaje się do regeneracji i ponowngeo uzytku). POza tym ten kopniak - nieeee, jestem juz zbyt leniwy, od czsu gdy mam elektryczny starter w 400-setce jazda przybrała zupełnie inny wymiar (możliwość zapalenia motocykla przyciskiem gdy ten zgaśnie np na podjeździe lub podczas przejazdu przez jakieś bajoro to po prostu najpiękniejsza sprawa na świecie).

125-tka to fajne moto, ale wymagające sporo wkładu - średnio dwa razy w roku trzeba robić powązny remont silnika - wymianę tłoku, pierścien. Po maksymalnie dwóch sezonach do wymiany jest wał. PO prostu wyczynowe setki są tak wykonane, że bardzoi mocno się eksploatują - nic się na to nie poradzi.

Takie życie.

Powodzenia w zakupach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...