Tomekrudy Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Witam, zamieszczam ten temat w tym dziale, jak wybrałem zły to proszę o przeniesienie :D Może mi ktoś wytłumaczyć na czym polega ten moment dokręcania połączeń śrubowych ? Jest to w żółtej książce o Rometach na pierwszych stronach w danych regulacyjnych. Na przykład : Mocowanie kół , Moment w N x m / 32-3Mocowanie silnika, Moment w N x m / 15-3Mocowanie wahacza, Moment w N x m / 22-3 Z góry dzięki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Jest to sila z jaka trzeba dokrecic srobe. Sluzy do tego klucz dynamometryczny (klucz ze skala ktora pokazuje jak mocno dokrecasz srube). Momenty sa podane w ksiazce po to aby dokrecic srobe tak aby sie nie odkrecala samoczynnie i nie zerwac gwintu. P.SJesli sie myle to mnie poprawcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 17 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2005 Jesli sie myle to mnie poprawcie Nic dodać, nic ująć :lapagora: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikusss Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 heheksiazka swoje a widzial ktos komarka skladanego dynamometrem? kola dokrecamy do konca i jeden obrot :P glowice do konca i 3 obroty ;) moze swojego 019 poskladam dynamometrem ;) znaczy glowice bo wiecej raczej tam nie ma do skrecania dynamem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 sputnik ma racje tylko że składanie dynamem ma 2 strony z jednej masz pewność że sie nie odkręci, a z drugiej napewno urwiesz połowe śrub ;D w CZ cross kiedyś zawziąłem się z dynamem na głowice a tam jest 17 Nm to zeby tyle dokrecić musiałbym silnik wbetonować w posadzke i mieć 2 metrową dźwignie (żart oczywiście) ale naprawde 17 na głowicy było ciężko wycisnąć tak wiec proponuje wszysko do oporu i dociągnąć żeby poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 w CZ cross kiedyś zawziąłem się z dynamem na głowice a tam jest 17 Nm to zeby tyle dokrecić musiałbym silnik wbetonować w posadzke i mieć 2 metrową dźwignie (żart oczywiście) ale naprawde 17 na głowicy było ciężko wycisnąć A ja u siebie głowice muszę dokręcać 28-32 Nm :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 sputnik ma racje tylko że składanie dynamem ma 2 stronyz jednej masz pewność że sie nie odkręci, a z drugiej napewno urwiesz połowe śrub ;D Wczoraj bawiłem się takim kluczem i ukręciłem jedną śrubę trzymającą tylną zębatkę :D Możliwe, że już wcześniej była ukręcona. Fakt faktem, że jest pozamiatane i muszę skombinować nową. W manualu Haynes'a który mam do większości śrub podane są odpowiednie zakresy z momentami dokręceń, także można dokręcać wedle własnego uznania, nie za dużo i nie za mało jednocześnie. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.