Nitomen Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 witam niedlugo kupuje GSX-F 600 lub 750 z roku 90 - 93 czemu sie przygladac w takim moto jak powinien pracowac silnik ?? macie jakies cenne uwagi to piszczcie bede bardzo wdzieczny bo na japoncach znam sie tylko z pisma (net ,fora) a nie wem czy bede mial z kims kto sie zna pojechac aby obadac sprzeta p.s jaka jest roznica miedzy 600 a 750 (poza pojemnoscia i moca ) co lepiej szukac ?? pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 byl juz taki temat, poszukaj w archiwum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Dobry wybór!!!Smigam na takim sprzęcie i naprawde jestem zadowolony,dobrze hamuje ma niezłego kopa a w razie potrzeby poleci 220km/h.Polecam Ci założenie sportowego wydechu,mam wyniki z hamowni i mocy nie daje ale wzrasta dość znacznie moment obrotowy.Nie powiem Ci natomiast na co zwracać uwagę kupując sprzęta bo się na tym nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 Dobry wybór!!!Smigam na takim sprzęcie i naprawde jestem zadowolony,dobrze hamuje ma niezłego kopa a w razie potrzeby poleci 220km/h.Polecam Ci założenie sportowego wydechu,mam wyniki z hamowni i mocy nie daje ale wzrasta dość znacznie moment obrotowy.Nie powiem Ci natomiast na co zwracać uwagę kupując sprzęta bo się na tym nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 szukalem w archiwum i malo tego jest tyle ze nie powinien kopcic ale to chyba normalne hm 750 jest drozsza od 600 o ok 1000 zeta moc w sumie podobna (pare koni wiecej) moto chyba sprowadze z niemiec ( mieszkam 150 km od berlina a tam moto komisow jak w polsce pijalni piwa ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 14 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2005 600 dużo pali nie wiem jak 750 ale na pewno nie mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2005 duzo ?? slyszalem ze srednio 6 litrow Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 15 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2005 na trasie przy 100 może tak ale jak odwiniesz łyche czy po mieście to musisz się liczyć z 8-9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dee Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 odwijałem łyche po miescie, w dodatku przez 100km 3 razy odpalalem go i grzałem od "zera" i spalił mi ok 6,5 litra ... co jest niskim wynikiem ... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boe Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 jezdzilem z dwa latka na efce 750, i palila mi czy w miescie czy na trasie troche ponad 7 litrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 powiem tyle - sam nie jezdzilem i nawet nie chce bo lubie prawdziwe motory a nie bociany i na potwierdzenie tego mam kolege ktory bał sie 600 tki sporta i kupił sobie GSX F a. Po dwóch dniach jazdy stwierdził ze ten motorek nie jest dla niego, zwłaszcza ze po jezdzie z nami musielismy tak co 30km robic krótki postój zeby sie dokulał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 slyszalem od ludzi gustujacych w plastikach ze gsx f to chyba jedyny motocykl tego typu ktory jedzie jakby ciagal za soba wielki ciezar na lancuchu :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 panowie to jest motocykl sportowo turystyczny wiec nie mozna oczekiwac ze bedzie dotrzymywal kroku GSXR zwlaszcza SRAD ale do kulania sie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dee Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 dokladnie jak powiedział adi ... wszyscy pieją ze jak motocykl ma usportowioną sylwetke to musi Bóg wie jak zapieprzac ... to nie jest R'ka tylko F'ka i całe szczęście... wygodniejszy, nadaje sie dla dwoch osob, ma wygodną kanapę nie tak jak plastikowe siedzenia SRAD'a czy innych super sportów ... przyspieszenie do 100 4,5 w zupełności wystarcza, a jak trzeba przypalować to do 180 jest zwinny ... dalej pojdzie ale wolniej ( z resztą po co ?? 8O ) te motocykle stworzone są do czego innego niz supersporty. kazdy ma swoją kategorie, jedni skutery, inni quady, choppery, enduro, kross albo harley'e ... zycie panowie ... zycie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warrior.gwe Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Witam Od tygodnia jestem szczęśiwym posiadaczem GSXF750 :twisted: i zacząłem się z nią bliżej zapoznawać. To co na tę bardzo krótką chwilę mogę powiedzieć to, to że jest bardzo wygodnym motorem: wygodna pozycja (a nie na leżaka :D ), kierownica trochę szersza a o ile przyjemniej się prowadzi. Asfalt zabiera w sposób bardzo przyzwoity, odwija do przodu na każdym biegu... A prawda jest taka, że jeśli nie śmiga się na przysłowiowego maxa tylko rozsądkowo to różnice nie są aż tak straszne. To tyle na początek. Za jakiś czas będę mógł napisaćwięcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.