Skocz do zawartości

GS 500 : Tylnia opona, przeglad etc.


Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do tematu. Dostałem e-maila od pewnego jegomościa z taką informacją:

"Pirelli wprowadziło promocję na opony na jakich się ścigają w GS500 cup - PIRELLI SPORT DEMON. Komplecik można wyrwać za 600 zł (normalnie około 1000). Te oponki to już klasa, a cena wydaje mi się atrakcyjna ( za seryjne Bridgestone'y w Larssonie trzeba dać ~ 1000 zł). Sam je kupiłem w listopadzie. Nie jestem pewien czy promocja jeszcze obowiązuje, ale mechanik mi mówił, że podobno utrzyma się do rozpoczęcia sezonu. Ja oponki kupowałem w serwisie Suzuki w Warszawie ale promocja obowiązuje pewnie w całej Polsce (zawsze można zadzwonić do Pirelli)."

 

Może komuś się przyda.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplecik można wyrwać za 600 zł (normalnie około 1000)

 

No jasne ,ze sie przyda! Ja wyszukalem najtanszy komplet za 420 zl od Heidenau'a, a oczywiste jest ,ze klasa sie roznia i to diametralnie.

 

Thx za info, a tak apropos policzylem ile wyszlyby mnie czesci do GS'a od Larssona :

 

1. Zębatka tylna 

 2300414  83,13 zł 83,13 zł usuń 

2. Zębatka przednia 

 2200333  51,38 zł 51,38 zł usuń 

3. Łańcuch RK 520XSOE 

 2100867  267,78 zł 267,78 zł usuń 

4. Filtr oleju 

 3220324  12,67 zł 12,67 zł usuń 

5. Świeca 

 1200759  14,60 zł x2 = 29,20 zł usuń 

6. JMC 4-T Motoroil Multilight, butelka 5l 

 7140009  114,90 zł 114,90 zł usuń 

7. JMC Synthetic Fork Oil, butelka 0,5l 

 7140030  15,90 zł x2 = 31,80 zł usuń 

 Koszt zamówienia: 590,86 zł

To jest w dodatku tansza wersja mojego zestawienia (bo przy pierwszym podejsciu naliczylem 680 zl!.

 

Wspolczuje sobie i reszcie ludzi, ktorzy maja japonce i musza wykladac taka kase.

Co prawda jak juz zrobie generalnie te rzeczy, to mam luz na pare lat (oprucz rzeczy ktore robi sie co 6 tys. km)

 

Pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśłi chodzi o twoje dobre samopoczucie MasterDD to ja bym go nie podzielał. Z tych pozycji które napisałeś to tylko zestaw napędowy polata dłużej a świece, filtry i olej to praktycznie jeden sezon.

Olej, filtr i swiece wyjda mnie 160 zl (100 zl ze znizkami) + servis.

Do tych opon Heidenau nic nie mam, mam zamiar nawet je kupic.

Gorzej bedzie jak bym chcial zmieniac opony co sezon, wtedy by wyszlo za duzo kasy :D Widocznie musze bardzo oszczedzac, bo jak dotad to zalatwialem sobie uzywki za 30-50 zl, ale nie dosc ze stare, to dupne i ledwo drogi sie trzymaly.

 

Co do samych cen, to nie rozpaczam. Pogodzilem sie z tym i teraz zbieram kase. Przejemnosc zawsze kosztowala i kosztowac bedzie... Takie zycie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Pirelli wprowadziło promocję na opony na jakich się ścigają w GS500 cup - PIRELLI SPORT DEMON. Komplecik można wyrwać za 600 zł (normalnie około 1000)

Ciekawe, nie powiem :P Jutro będę we Wrocławiu to skoczę do Suzuki się spytać co i jak. Jakby mieli takie oponki w tej cenie to się chyba skuszę.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Czekam na to z niecierpliwoscia :P.

Choc napisales to tak' date=' jakbys chcial mi obic morde ;) :P:lol::P

 

Pozdrawiam[/quote']

 

Nie bój się, to że jestem wściekłym Dziadem, nie oznacza od razu, że wszystkich pogryzę :lol: :lol: :lol:

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam takie pytanie odnośnie GS-a?

W jaki sposób mierzyć ilość oleju w silniku? Jest to może banalne poniewarz jest bagnet i nie ma sprawy, lecz dziś na stronie

http://www.scigacz.pl/index.php?document=279

przeczytałem iż poziom oleju mierzy się nie wkręcając bagnetu do silnika, tu cyt.

...(na przykład, Suzuki GS 500 - przy odczytywaniu poziomu oleju w tym motocyklu należy również zadbać o to, aby w trakcie pomiaru korek nie był wkręcany, a jedynie nałożony na gwint; odczyt przy kręconym korku będzie błędny)...

Co Wy na to, pierwszy raz spotkałem się z taką wypowiedzią?

 

Poza tym będąc 15.I na bazarze w Łodzi kupiłem oponę na przód Metzeler ME1 prawie nówke (ma jeszcze te gumowe włoski i praktycznie żadnych śladów zużycia) za 95 zł, czy jest to dobra opona?

 

Pozdrawiam wszystkich GS-owców !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki GS 500 - przy odczytywaniu poziomu oleju w tym motocyklu należy również zadbać o to, aby w trakcie pomiaru korek nie był wkręcany, a jedynie nałożony na gwint; odczyt przy kręconym korku będzie błędny

No ja tak zawsze robilem ,ze wpierw wyjmuje miarke ,przecieram ja, potem wkladam gdy motor jest na rowni. Nie wkrecam jej.

 

Pozdro :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za uświadomienie, ponieważ ja podchodził bym do tego tak jak w samochodzie ;) , czyli bagnet wepchnąć do oporu i tak sobie wywnioskowałem ze w GS-e trzeba go wkręcić do oporu a później wykręcić żeby pomiar był prawdziwy :oops: .ale to był błąd.

Dobrze że olej był na full przy wkręconym bagnecie więc nawet przy wykręconym tak jak to powinno być łapie się jeszcze na min.

Jeszcze raz dzięki za info.

 

Do zobaczyska na dróżce :P !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym będąc 15.I na bazarze w Łodzi kupiłem oponę na przód Metzeler ME1 prawie nówke (ma jeszcze te gumowe włoski i praktycznie żadnych śladów zużycia) za 95 zł' date=' czy jest to dobra opona?

 

Pozdrawiam wszystkich GS-owców !!![/quote']

 

Na 99,999% jest to tzw. leżak. Znajdź datę produkcji wybitą na oponie, taka guma za taką cenę śmierdzi mi rocznikami 95-99. Jeśli jest z 99r to jeszcze ujdzie chociaż gwarancji nie ma, że przy składaniu się w zakrety nie będzie uciekał ci przód. Jeśli opona jest starsza niż 98r i w dół, to możesz sobie ją powiesić na ścianie jesli lubisz takie ozdoby.

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym będąc 15.I na bazarze w Łodzi kupiłem oponę na przód Metzeler ME1 prawie nówke (ma jeszcze te gumowe włoski i praktycznie żadnych śladów zużycia) za 95 zł' date=' czy jest to dobra opona?

 

Pozdrawiam wszystkich GS-owców !!![/quote']

 

Na 99,999% jest to tzw. leżak. Znajdź datę produkcji wybitą na oponie, taka guma za taką cenę śmierdzi mi rocznikami 95-99. Jeśli jest z 99r to jeszcze ujdzie chociaż gwarancji nie ma, że przy składaniu się w zakrety nie będzie uciekał ci przód. Jeśli opona jest starsza niż 98r i w dół, to możesz sobie ją powiesić na ścianie jesli lubisz takie ozdoby.

 

Ale to tez nie jest regula! Zalezy jak byla przechowywana, ostatnio kupilem przednia opone Metzeler z 96 (!!!) roku,ale koles powiedzial ze caly czas byla na feldze i w odpowiedniej temp. U tego samego goscia kupilem wtedy tez Bridgestone'a z bodajze 2001 roku na tyl- i tylna opona w deszczu to syf totalny,a przednia sprawuje sie nadzwyczaj dobrze! Na mokrym tyl ucieka na wszystkie strony a przod( cale szczescie) nie robi zadnych jaj. Oponki zdaly egzamin w gorach-poki bylo sucho dalo sie je ladnie zamykac :P Fakt ze najlepiej kupic nowe oponki,ale rzeczyswistosc wyglada niestety troszke inaczej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt ze najlepiej kupic nowe oponki' date='ale rzeczyswistosc wyglada niestety troszke inaczej...[/quote']

Sam teraz jestem w kropce. Byłem dziś w Suzuki we Wrocławiu. Tak jak mówił fredi mają na zbyciu oponki Pirelli Sport Demon. Taka to promocja, że opony są zdjęte z GSów które brały udział w wyścigach GS 500 Cup. Zaoferowano mi komplet za 300-350 zł. Opony są z roku 2004, mają trochę zjechane boki i środek jest jakiś dziwnie chropowaty. Brać czy nie brać oto jest pytanie?

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boniek-jak nie sa mocno zjechane to bierz!Ja tyle samo kasy dalem za ww uzywki, jak dla mnie to okazja!Na torze zuzywaja sie glownie boki,a na drodze srodkowy pas opony-wiec do normalnej jazdy te oponki sa w sam raz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boniek-jak nie sa mocno zjechane to bierz!Ja tyle samo kasy dalem za ww uzywki' date=' jak dla mnie to okazja!Na torze zuzywaja sie glownie boki,a na drodze srodkowy pas opony-wiec do normalnej jazdy te oponki sa w sam raz![/quote']

Ogólnie bierznik wyglądał OK. Lekko przytarte były boki jak to oponki z toru. To samo co napisałeś, powiedział sprzedawca, że na ulicy raczej nie będę miał takich przechyłów jak na torze, a że środek opony wyglądał w sumie OK to nic tylko brać. Jestem we Wrocku do poniedziałku więc jeszcze mam czas do namysłu :P Chcę kupić komplet opon, a z nowych jedyne na co mnie stać to Heidenau lub Maxxis. Tak to jest jak się ma jeszcze studia do opłacenia :/

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...