Skocz do zawartości

Jawka - muli we dwie osoby.


gieras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wydaje mi sie ze powinenes porzadnie ja wyregulowac (zaplon,gaznik) raz jeszcze,moze jak robiles to po remoncie to cos przeoczyles (bo zawsze sie robi na oko byle predko azeby tylko odpalil),w kazdym razie przy swojej jawce,kiedys tam tez wymienialem tylko pierscienie i uszczelniacze,reszta byla OK,wiec przed romontem szla 65km/h,a po juz 57(chociaz moze troche przytylem),ale ma mniejsza zebatke z przodu takze nie ma roznicy czy w dwoch czy sam rowno 57,no moze przyspiesza troche gozej,a wogole to badzo fajny sprzecik,pokolenowy a teraz uzywam go tylko na "akcjie" jak do kumpla jade na impre

 

Pozdr Joe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny problem z moja jawka, niestety ten jest powazniejszy.

 

Jadac sobie spokojnie na 3, nagle moto odmawia poslusznstwa i gasnie, po redukcji na 2 odpala i ciagnie dalej. Jade sobie spokojnie dalej, stanalem i trzymajac sprzeglo na wbitym biegu moto nagle zgas, to warzyszyl temu trzask, taki cichy jakby kompresja uciekala.

 

Kopie wiec moto, odpalil na sekundke i zgasl. Wrzucilem wiec 1 i pcham go z calych sil, zachowuje sie tak jakby chcial odpalic (troche kreci gdy go pcham) jednak wydaje dziwne trzaski, takie jak wczesniej. Niestety nie odpalil ponownie i musialem go pchac do garazu.

 

Tlumik wczoraj czyscilem , bo myslalem ze to jego wina (po powrocie z trasy) wysypalem z niego troche wegla, przepalilem, i przeplukalem benzyna. Zalozylem, ,odpalilem i wszystko wydawalo sie byc dobrze, moto zapalil od kopy, pojechalem wiec pod las, i tam spotkala mnie ta historia.

 

Prosze o pomoc, bo ja nie mam pomyslu co jest nie tak, zaplon jest ustawiony raczej dobrze. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnosnie uszczelki miedzy glowica :

o ile wiem nie powinno jej byc bo jest to na zasadzie idealnego przylegania gładzi cylindra do gładzi głowicy.

 

Gieras powiem to tak ! na moje oko zagladnij czy z kranika ci sie dobrze leje paliwo i przegladnij ten zakichany gaznik czy nie masz niczego zatkanego bo to mi wyglana na objawy mojej przygody kiedys...

wyprowadzilem simka z garazu wsiadam odpalam sobie bziummmmmm - jade przejechalem jakies 3 km a tu buuuuuuu i zgasl....

poczekalem 2-3 minuty odpalil, znowu przejechalem mniej wiecej taki dystans i to samo. okazalo sie ze kranik byl tak zeje.... ze saczylo sie po kropelce paliwo i po wypaleniu tego z gaznika gasl. oczywiscie jak sie tak lalo po kropelce to po jakims czasie znowu sie napelnil gaznik i mozna bylo jechac.

sprawdz to bo wg mnie najpierw trzeba wyeliminowac najbardziej banalne usterki a pozniej brac sie za operacje silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ksiazki o rometach:

 

"Silnik nie rozwija pelnej mocy"

-niewlasciwa regulacja gaznika

-zapchana dysza

-zle ustawiony zaplon

-zatkany filtr

-zanieczyszoczne nagarem tlumik/glowica/kanaly

-pekniecie lub zakleszczenie pierscieni

-zapieczone pierscienie

-nieszczelonosc glowica|cylinder gaznik|krociec krociec|cylinder lub miedzy karterami

-nadmierne zuzycie cylindra i pierscieni

-hamulce ocieraja podczas jazdy (banalne ale prawidziwe ,sprawdz to)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdze to co poradziliscie.

 

Kranik jest sprawny, ,sprawdzalem.

 

Jednak jesli moto odpala mi normalnie i dopiero gdy sie zagrzeje sa takie cyrki, to chyba mozemy wyeleminowac sprawy pierscieni i cylindra ? Zaplon tez, bo moto by caly czas byl slaby, a na poczatku ciagnie ladnie. Tlumik tez nie.

 

Sprawdze dzisiaj gaznik, wymienie jednak ta swiece i zobacze co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...