Skocz do zawartości

Etz 150 <- to jej ostatnia szansa!!!


art
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Motocykl ETZ 150

 

Cześc mam do was takie pytanie. Walczylem z moim sprzęgłem 2 lata tzn próbowałem je naprawiać ale zawsze się ślizgało a to ciągneło itd na skutek całych tych perturbacji caluśkie sprzęgło jest wymienione po prostu wszystkie możliwe części. oprócz tych metalowych przekładek. Pożyczyłem ostatnio od kolegi sprzeęgło z jego etz (takiej do rozbiórki) i zauważyłęm że tam na tych metalowych blaszkach są nacięcia robione pilnikiem widocznie ktoś miał taki sam problem jak ja. Nie pozostaje mi nic innego jak wymienić lub naciąć te tarcze. Tutaj mam poważny dylemat czy kupić nowe za 6,50 za sztukę (moje są kompletnir gładkie po prostu lusterko) czy może moje równomiernie naciąc wysokoobrotową wiertareczką dremela ???

 

 

Drugie pytanie:

 

w zeszłym roku tzn w zeszłą zimę robiłem szlif cylindra i wymiane wszystkich ważniejszych podzespołów silnika. Pod koniec sezonu mojemu motorkowi zaczeło odpierdalać (w sumie nawet po remoncie nie jechał szybciej niż 90) okazało się że debil - złodziej - partacz pie**olony któremu dałem zrobić szlif zpiepszył sprawę na maks źle zrobił szlif. Teraz gdy rozebrałem cylinder i tłok to jest tam po prostu 0,5 -1 mm odstępu między tłokiem a cyindrem a na tłoku widać ślady przedmuchu podmiżej pierścieni tłoka. Teraz jestem zmuszony robić 4 szlif Czy to jeszcze bedzie jezdzić??? Szlif dam do robienia do serwisu boscha chociaż już nawet im nie wieże tłok kupie najlepszy czyli chyba orginalny niemiecki??? Na co zwrócić uwagę czego mam się wystrzegać itd bo to jest dla mojej etz ostatnia szansa!!! jezeli ona dalej nie będzie jezdzić jak trzeba to po prostu ją sprzedam albo wywale na śmieci!!!! kumpel kupił za 100zł więcej ode mniie a jeszcze nic w niej nie wymieniał 2-gi kumpel kupił 250tkę i też jezdzi czly czas a kase ładuje w wygląd eci a nie w je**ne części

 

 

Trzecie pytanie czy 5.5 ah to dobry akus do etz??????

 

Przepraszm najmocniej za ortografie za wulgaryzmy ale ja już po prostu ma dosyć tego awaryjnego motocykla(motóra)!!!!

 

wiem że etz są nizewodne ale dlaczego ta moja jest wyjątkiem włądowane w nią koło 2500zł a to dalej nie chodzi!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Szczerze powiem ze przez rok posiadalem 150-szajs nie z tej ziemii,ciagle cos sie sypalo,naprawilem w niej wszystko co sie dalo.Wpakowalem w naprawy 1500 zl.A i tak palila jak smok i byla zaje..iscie wolna.Potem szlag ja trafil na amen,sprzedalem na czesci i kupilem 250.To jest przynjamniej motocykl ktorym mozna jechac z przyzwoita predkoscia,pali nwet mniej niz 150tka,poza jednym konkretnym remontem silnika nie robie w niej totalnie nic.Tobie tez radze to zrobic.Pomimo posiadana japonca-etke mam do dzis i jezdze nia jak mam ochote.Co do sprzegla w 150tce-to jest tak glupi patent ze sam zeby na nim zjadlem,wpakowalem kupe kasy a to ciagle bylo zawodne.Najlepiej to zrob, sprzedaj i kup 250tke jak nie masz kasy na co innego.Co do akumulatora 5,5 ah to spoko,oryginalnie jest 5 ah.Na reszte pytan Tobie nie odpowiem,bo grzebalem przy nim pare lat temu-wiec niech lepiej wypowiedza sie ci co sa na biezaco z tymi DDRowskimi patentami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do akumulatora- jeśli ładowanie masz w 100% sprawne to bierz 5 ah ale jesli jakieś tam straty pradu masz to weż lepiej wiekszy. U mnie były problemy z ładowaniem i moto mi czasami gasło- kupiłem 10ah, zmieniłem bezpieczniki na samochodowe, polutowałem konektory i teraz zero problemu z elektryką :P :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak:

co do sprzęgła...radziłbym ci kupić te przekłądki nowe....jeśłi będziez nacinał dremelem to zawsze zostaną jakieś ostre kanty co wiąże sie z szybszym zużyciem tarcz sprzęgłowych...więc lepiej kup nowe.....szlif......hmm

jeśli na gładzi cylindra niema śladów jakiegoś zatarcia lub jakiś rys to na twoim miejscu niedawałbym cylindra do szliffu tylko napasował na ten cylinder tłok......miałem identycznie w wsk m21w2 kupiłem ją od gościa dosyć troche dzwoniła:p więc rozebrałem i miałem tak samo cos około 0,80 mm luzu pomiędzy tłokiem a cylindrem. to nie robiłem żadnegoo szlifu tylko napasowałem tłok.....tłok był na 4 szlif...i wszystko gra..

A tak odemnie to mz etz 150 jeszcze nigdy niemiałem...ale z własnego doświadczenia jak jeżdże i pomagam robić kumplowi jego etz 150 to niemam do niej nic......jak do tej pory rzecz raz zrobiona nigdy nie jest poprawiana......raz zmieniałem, mu półksiężyc i tarcze sprzęgłowe i chodzi......JA DO ETZ 150 nic niemam:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...