AzJaH98 Opublikowano 7 Grudnia Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia Witam. Mam dosyć uciążliwy problem z moim Kawasaki klx 650. Po wymianie tłoka i pierścieni nie mogę uporać się z wyciekiem oleju. Najpewniej wywalało przez pokrywę alternatora, a po uszczelnieniu tejże pokrywy zaczęło lecieć otwotem zaznaczonym na zdjęciach (zdjęcia poglądowe z internetu). Ktoś wytłumaczy co to za otwór, dlaczego z niego leje się olej i co zrobić żeby przestał się lać? Z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 12 godzin temu Udostępnij Opublikowano 12 godzin temu A to nie jest otwór odpowietrzający jakąś odmę w tym silniku ? Musiałbyś popatrzeć w jakieś serwisówki czy schematy silnika albo zapytać na forach Kawy - co to jest i do czego służy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.