virus Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 A co sadzicie o ZZ-R 600???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VonMaik Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 ja to naprzyklad wole 2 gary! 600ccm i 4 gary to potrzebuje w pip obrotow bo inaczej to sie moli, moja SV650s to naprawde super motorek na miasto i zwykle drogi. Ale kazdy jak lubi, ZZR 600 ladny motorek ale troche ciezki 221 kilo i nie chodzi tak pieknie jak SV (dzwiek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SV 650s Blue Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 to zalezy co masz na mysli odnosnie ZZ-R 600 ? jezeli chcesz kupic bo jest okazja a nie masz akurat czym jezdzic to kup ale po jednym sezonie najprawdopodobniej bedzesz mial go dosyc. to nie jest zwinny leki motorek na ktory z radoscia sie wskakuje i niechce sie zsiadac.jazda nim po kretej drodze to ciezka praca ( trzeba go niezle dusic w kazdy zakret ) pozatym w skrzyni tez trzeba mu tez niezle mieszac zeby utrzymac go na obrotach.Niestety to jest sportowy turystyk starej generacji gdze waga nadrabiano niedoskonalosci zawieszenia z wszystkimi ubocznymi tego skutkami.pozatym nie polecam cztero cylindrowych silnikow o tak malej pojemnosci ( momet obrotowy dopiero przy wysokich obrotach ) sprawdzaja sie najlepiej na toze wyscigowym ale w codzenym zycu jest potrzebna moc z niskich i srednich obrotow np. przy wyprzedzaniu po co redukowac ze dwa biegi jak mozna przy V2 ruchem nadgarstka wykatapultowac sie do przodu. PS moze to dziwne ale mialem okazje sie przekonac ze ZZ-R 1100 jezdzi sie latwiej jakby lzej chociaz jest jeszcze cieszy. najlepiej jak zanim cos kupisz poprobujesz sobie rozne modele i wybiezesz sobie to co ci zeczywiscie odpowiada.Buty zanim sie kupi tez sie przymieza a co dopiero Motocykl ktory kosztuje duzo wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
su27 Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 A jak to jest z pozycją embrionalną w SV? Czy da się wytrzymać trasę 200-300km czy lepiej nie próbować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zupa Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 Suzuki ma chyba przewagę nad banditem,a to za sprawą silnika V90...osobiście wolałbym Suzię!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zupa Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 wersja z SV 650 z owiewką ma bardziej sportowy charakter!Tam konfiguracja kierownica-siedzenie-podnóżki jest nastawiona bardziej na właśnie pochyloną pozycję!Wersja bez owiewki ma bardziej wyprostowaną pozycję za kierownicą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zupa Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 no tak oczywiście! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VonMaik Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 czesc, w ubieglym tygodniu bylem moja SVs w Polsce 670 km, jazda byla super! ale we dwoje to chyba by nie za bardzo bylo, pasarzer siedzi na SV duzo wyrzej nirz kierowca. Moja zona nie zabardzo tam lubi siedziec, a przy chamowaniu to spada na mnie i mi sie jajka o tank gniota, auuuu! no ale ja bym na Bandita nie zamienil!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 15 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2003 To DIversion nadaje się lepiej, bo ma tłumiki puszczone dołem i pasażer nie musi podkurczać mocno nóg, jak w Bandicie. Pozdrówka. Ja bym kupił SV .... a druga pasażerce (używkę za 15 000 można już trafić w bardzo dobrej kondycji i młodym wieku :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.