stoldar Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 To wyglada troche tak jakbys mial caly czas przelacznik ON/RES w jednym polozeniu :icon_twisted: czyt. przelaczik nie dziala, nie przelacza. Trzebaby go dokaldnie sprawdzic. Tylko wlasnie mysle jak to madrze zrobic :icon_razz: PozdroKonik Witam,Jestem ciekaw odpowiedzi, bo mnie taka przypadłość również dotyczy. Już się pogodziłem chyba z tym , że pozostaje mi rezerwa w baku . Już z 5 razy stanąłem, jak testowałem przełącznik i spalanie. Najgorzej jak musisz popychać motorek z 2 km do stacji .Pozdr no to swoimi słowami :icon_mrgreen: sprawa wygląda następująco przełącnik res\on działał dobrze ale nie dochodziła benzyna (ta rezerwowa) :icon_mrgreen: rozebrałem przełącznik ( on\off) na dole pod zbiornikiem i przeczyściłem ten kanalik od rezerwy(był zapchany)złożyłem spowrotem (zanim jednak to się stało sprawdziłem na akumulatorze czy się otwiera zwór) no i zamontowałem ponownie....działa bez zarzutu :icon_mrgreen: tak więc jak wyjade całe paliwko to mam nadzieję że rezerwa zadziała dobrze teraz :notworthy: pozdrawiam i dziekuje za pomoc :icon_twisted: Witam,Możesz więcej opisać jak zdemontowałeś ten przełącznik i oczyściłeś.Mam chyba ten sam problem z benzyną.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator198 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Witam!!Mam podobny problem ze spalaniem, jeżdżę niespokojnie po mieście i spala 6,5l, zwykle nie schodzi poniżej 6l. Gaźniki były czyszczone i regulowane, zawory ustawione. Co może być przyczyną??A ile Wam spala? Swoją drogą z rezerwą też mam problem, w salonie za elektrozawór powiedzieli mi ponad 1000zł!! Ale jeszcze go nie rozkręcałem, mam nadzieję że uda się go przeczyścić i zadziała...PozdrawiamPredator198Virago XV 535 '92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Witam na forum :)Moze po prostu za bardzo palujesz? :) A tak na powaznie to dziwna sprawa z tymi kranikami i rezerwa... Jak jakis czas temu kupowalem swoja 535 to nikt nie ostrzegal mnie o tym problemie a widze ze jest spory :) Gdzie te gazniki byly regulowane... bo wiesz... moje kiedys mechanik tak wyregulowal ze po 10km robilem regulacje od nowa - tym razem sam... na ile potrafilem. Teraz wiem ze powieniem jechac z reklamacja ale czlowiek madry po szkodzie :) Nowy zaworek sobie podaruj bo sam widzisz jakie to koszta. Lepiej chyba jakiegos uzywanego poszukac. PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eksces Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 a propo oponek.. ma ktoś info gdzie kupić używki w dość dobrym stanie i za przystepną cene? bo na nowe w tym sezonie jednak nie uzbieram:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 pod dolnym bakiem jest kranik on\off...jest on na dwóch "wkrętach" z lewej strony motocykla i na jednym (poprzecznie) z prawej strony bajka..... trudny dostęp... najpierw zlałem paliwko...odkręciłem zawór....później jest troszke dłubania bo to delikatna rzecz chyba:))) można rozkręcić ten zaworek ale trzeba uwazać na dwie uszczeleczki które są w środku....przedmuchałem powietrzem....miałem gro brudu( oczyściłem drucikiem brud) i złozyłem. Ważne żeby kanaliki były drożne bo mój od rezerwy był strasznie zasyfiony:| mniej więcej tak to wyglądało:)) ale wspmne że robiłem to pod okiem mojego starszego który jest mechanikiem wiec dałem sobie jakoś rade z tym ale trzeba uważać:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaka Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 witam. Nawiązując do tematu zaworków i przełącznika rezerwy, może nie problem w sprzęcie tylko w paliwie i stacjach na których tankujecie (paliwo oczywiście). Moja Viagra jest od 5 lat w Polsce i tankuję tylko na pewnych, dużych i firmowych stacjach(większe prawdopodobieństwo czystej benzyny bez domieszki ropy np.) i nigdy nie miałem problemu z przełącznikiem( Virago z '90 roku). dwa lata bez ustawiania gażników i pali podczas jazdy (2 osoby- 150 kg)100/120 km/h 5 do 5,5 l/100.Korzystając z okazji może któryś z kolegów wie gdzie można kupić ładne atrapy na niby filtry powietrza (chodzi mi ote dwie bańki po bokach pod bakiem). :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) orzystając z okazji może któryś z kolegów wie gdzie można kupić ładne atrapy na niby filtry powietrza (chodzi mi ote dwie bańki po bokach pod bakiem).Witam.Najlepiej i najtaniej chyba na motobajzlu. Kiedys widzialem kompelet (customowy) za ok. 150zl. A co chodzi o benzyne. Moje moto z zasady chodzi bez problemu. Tankuje na roznych stacjach choc 90% na dobrych, renomowanych itp. Ostatnio, przed wyjazdem z Leszna do Wroclawia, zalalem na leszczynskim Shell'u i nie przejechalem 200m jak moto zaczelo kichac, strzelac i ostatecznie stanelo w miejscu - silnik sie zatrzymal i basta :) Chyba nie musze dodawac ze bylem wkur*** i mialem niezle posrane w majtach ze cos sie rozje*** :) Po jakims czasie przeszlo. Cala trasa bez problemow ale pod Wroclawiem, kiedy zwolnilem, ta sama sytuacja :) Do teraz nie wiem o co chodzilo, chyba jej przeszlo (mam nadzieje) ale wstepnie obstawiam beznadziejne paliwo :) Zobaczymy jak bedzie jezdzic dalej. PozdroKonik WAZNE !!!Kolega ma problem. Kupil Virazke 535 '96 i ma obawy co do poprawnosci numerow ramy i silnika - sa rozne (dokladniej 2YL286xxx gdzie xxx sie zmienia) (mam nadzieje ze rozumiecie ;) ). Ja niestety nie pamietam teraz na 100% jak to jest u mnie wiec pytam was. Macie te same numery czy lekko inne? PozdroKonik Edytowane 17 Maja 2006 przez Konik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Predator198 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Hej!U mnie na ramie i na silniku numery te same.ŁukaszXV535 '92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 ja też mam identyczne numery(rama -silnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 u mnie są te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 a propo oponek.. ma ktoś info gdzie kupić używki w dość dobrym stanie i za przystepną cene? bo na nowe w tym sezonie jednak nie uzbieram:) pozdrawiamDobre miejsce to Pisarzowice koło Lubania (z Wrocka masz jakieś 160km). Gość ma dość spory wybór (nowe i używki) w rozsądnych cenach, np. przód używka za 100. Wymieniam u niego od trzech lat i nigdy nie narzekałem. Wiecej info na PW. WAZNE !!!Kolega ma problem. Kupil Virazke 535 '96 i ma obawy co do poprawnosci numerow ramy i silnika - sa rozne (dokladniej 2YL286xxx gdzie xxx sie zmienia) (mam nadzieje ze rozumiecie :clap: ). Ja niestety nie pamietam teraz na 100% jak to jest u mnie wiec pytam was. Macie te same numery czy lekko inne?Od jakiegoś czasu silnik jest traktowany jako część zamienna i nawet jego numeru nie wpisuje się do dowodu rejestracyjnego więc raczej nie widzę problemów z zarejestrowaniem :clap: Zawsze może powiedzieć że poprzedni właściciel wymienił silnik. Chociaż dziwna sprawa, że nie zwrócił uwagi na to przy kupnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Witam.Zmieniam jutro olej w Virago, rocznik 1987' , i chcę przy okazji dokupić w Larssonie śrubę spustową oleju z magnesem. Czy może mi ktoś podać wymiar śruby? A może oryginalnie jest z magnesem? Jaki olej lejecie do Virago: 10W40, czy inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eksces Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 ja leje 20W40, tak wynikalo z instrukcji:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Ja zalalem Motul 3100 10W40 Mineralny i jezdzi sie przyjemnie :clap: PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaka Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 też zalałem Motul 10W40 Mineral i jest ok. :clap: Cytat(Konik @ 17 Maj 2006 - 23:45) WAZNE !!!Kolega ma problem. Kupil Virazke 535 '96 i ma obawy co do poprawnosci numerow ramy i silnika - sa rozne (dokladniej 2YL286xxx gdzie xxx sie zmienia) (mam nadzieje ze rozumiecie ). Ja niestety nie pamietam teraz na 100% jak to jest u mnie wiec pytam was. Macie te same numery czy lekko inne? Od jakiegoś czasu silnik jest traktowany jako część zamienna i nawet jego numeru nie wpisuje się do dowodu rejestracyjnego więc raczej nie widzę problemów z zarejestrowaniem Zawsze może powiedzieć że poprzedni właściciel wymienił silnik. Chociaż dziwna sprawa, że nie zwrócił uwagi na to przy kupnie. ale żeby mógł tak powiedzieć musi mieć na to papier, silnik traktowany jako część mającą numery musi mieć papier, wyjątkiem jest silnik jako część nieonumerowana i w papirach jest wpisane ,,brak numeru''miałem tak sprowadzoną Fiestę XR2 i takich info udzielili mi w WK. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.