bartic Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 cześć.przymierzam się powoli do modyfikacji mojej virażki i zniechęcony rynkiem polskim, poszukałem za granicą i o to, co ciekawego znalazłem:http://www.cruisercustomizing.com/YamahaVi...ccessories.cfml już ustawione na 535, więc miłego przeglądania pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Korzystając z tematu...może ktoś mi podesłać schemat instalacji elektrycznej z Virago 535? Czy były jakies różnice w instalacji , zależnie od rocznika? dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Troche sie roznia (choc na pierwszy rzut oka to szczegoly). Podaj najlepiej rocznik i pochodzenie to Ci zarzuce :icon_mrgreen: Bo roznych schematow jest sporo. PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 (edytowane) :icon_mrgreen: Edytowane 4 Maja 2006 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Virago Mojej Pani to rocznik 1987. Podaj mi taki schemat jak możesz, nowszy również. Może wiesz czy w różnych rocznikach były różne regulatory napięcia? Bo ktoś spaprał trochę elektrykę, regler mam z Hondy, a muszę dojść z nią w koncu do ladu...dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 jeżeli możesz to też pisze się na schemat moj rocznik to 1992 pozdro i zgory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) Witam.Ponizej schematy. Wrzucilem wszystkie bo kto wie komu sie przydac moga :buttrock: 87-88-US87-89-US88-91-UK90-ON-US92-ON-UKFrench&German Może wiesz czy w różnych rocznikach były różne regulatory napięcia?Oj niestety na tym sie jeszcze za bardzo nie znam :banghead: i nie wiem czy (i jesli tak to czym) sie roznily :biggrin: PozdroKonik PS. grrrr.... ale jubel sie w poscie zrobil :icon_mrgreen: Edytowane 5 Maja 2006 przez Konik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Przynajmniej ilosc kabli w reglerze na wszystkich schematach jest ta sama, więc może nie ma różnic... dzieki. Teraz sobie poradzę. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Witam! mam problem a mianowicie: sadzi mi delikatnie olej pod bębnem tam gdzie jest sruba spustowa tam sie olej zbiera! myslalem że śruba nie dokręcona a więc odkręciłem spusciłem olej z wału podłozyłem druga podkładke pojechałem w trase i dalej felga tłusta od oleju! jest to znikoma ilośc ale mimo to sadzi skądś olej! odkręciłem tez koło a tam sucho i jestem w kropce! skąd on sie bierze? pomóżcie... Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 pytanie mam takie może banalne:)))) na wysokości kardana pod zbiornikiem paliwa jest kranik.....on...off....fuel...jak ma być ustwiony i do czego on tam jest?? bo mam wrażenie że źle mam ustawiony ten kranik.....mam na on.....ale co jakby był na fuel...?? dzieki za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Witam.A mozesz ustawic na "fuel"? Bo ja nie moge :icon_twisted: Mam do wyboru On i Off i oczywiscie jak to kranik jesli bedzie na Off - to doplyw paliwa jest odciety, na On paliwko sobie pompka zasysa :icon_twisted: PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 :icon_twisted: jestem szczęśliwym posiadaczem viróweczki od niedawna i dlatego takie głupie pytania mam:P 1-jak przekręce na off to mi paliwko leci?? nie wiem czemu2-chciałem sprawdzić spalanko i czekałem az mi zacznie lekko przerywać przed przełączeniem na rezerwe i wyjechałem paliwo chyba do końca bo mi zaczeło przerywać i zgasła:| nie działa mi chyba przełącznik res.....:|3-jak zdemontowałem siedzenie to nie wygląda mi to na zbiornik który pomieści 10 litrów:) coś jest chyba nie tak i dlatego zraziłem się do Virazki a to może nie jej wina:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 jestem szczęśliwym posiadaczem viróweczki od niedawna i dlatego takie głupie pytania mam:P[...]coś jest chyba nie tak i dlatego zraziłem się do Virazki a to może nie jej wina:|Bo to nie jej wina :icon_twisted: Po pierwsze nie wahaj sie zadawac dziwnych pytan bo imho nie ma glupich pytan sa tylko glupie odpowiedzi. Ja z tego forum wyciagnalem 90% wiedzy ktora teraz posiadam (i tak jeszcze niewielka) wiec ciesze sie jesli moge pomoc :icon_twisted:Ale do rzeczy. 1-jak przekręce na off to mi paliwko leci?? nie wiem czemuJak przekrecisz na off to silnik jeszcze troche podziala bo paliwo masz jeszcze w przewodach i gaznikach :icon_mrgreen: 2-chciałem sprawdzić spalanko i czekałem az mi zacznie lekko przerywać przed przełączeniem na rezerwe i wyjechałem paliwo chyba do końca bo mi zaczeło przerywać i zgasła:| nie działa mi chyba przełącznik res.....:|To bylo w trasie czy na postoju? Powiem tylko ze chwile trwa zassanie nowego paliwa po przelaczeniu na res i zdarza mi sie to raczej zawsze w trasie wiec nie wiem dokladnie jak to bedzie sie zachowywac na postoju. Powinno byc podobnie tylko silnik moze sie troche inaczej zachowywac przy zubozonej mieszance na postoju i w trasie. Kiedys tez za pozno przelaczylem na res (w trasie) silnik zgasl, uslyszalem ze paliwo juz zaciagniete, puscilem sprzeglo i przy 80km/h na 5 biegu na pych poszla :icon_razz: i pojechalem dalej :icon_mrgreen: 3-jak zdemontowałem siedzenie to nie wygląda mi to na zbiornik który pomieści 10 litrów:)Pod pod siedzeniem masz tylko ok 8,6 litra a gorny bak to 4,9 litra co daje Ci w sumie 13,5 litra (2,5l rezerwy) :icon_mrgreen: No chyba ze masz model '87-'88 wtedy masz tylko 8,6l na dolnym baku (gorny to atrapa) i rezerwa rowniez 2.5l :notworthy: PozdroKonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Konik wielkie dzięki:) zgasła mi w czasie jazdy i dopiero jak wlałem z litr paliwa i pochechłałem ssaniem to zapaliła:) ale co do tego zbiornika to musze chyba spuścić paliwo i zmierzyć ile wchodzi bo coś mi sie nie wydaje że to 8.6 litra wchodzi (za mały wizualnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 a ja mam takie pytanie: po przekręceniu kluczyka i przełaczeniu przycisku energy zaczyna mi przez dosłownie 2 sekundy coś tak trykać pod siedzeniem, czego jets to przyczyna? czy to pompa paliwowa zasysa paliwo czy cos innego? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.