Jachu Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 z jego lewej strony jest taka puszka,do której dostęp jest z zewnątrz silnika, (pokrywka przykręcana dwoma śróblami) po co ona tam jest i jakie są możliwości jej zagospodarowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 chyba Ci sie pomylilo. Z lewej strony jest taka mala "puszka" ale trzema srubkami przykrecona, pod nia znajduje sie naped obrotomierza i regulacja sprzegla. Z prawej jest pokrywa przykrecona 2 srubkami (przynajmniej w MZ 150, nie wiem czy w 250/251 tez) i pod nia jest zaplon (platynki, kondensator i takie tam, w zaleznosci od tego czy to zaplon klasyczny czy bezstykowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 chodzi Ci o wersje wypas, ale nie super :mrgreen: zeby nie bylo krecenia: wersja wypas - ja tak nazwalem sobie wersje mz 251, ktore przygotowane byly na montaz pompy olejowej. wlasnie pod tym dekielkiem znajdowac powinna sie pompa. niestety, na nasz rynek trafialy mz z deklem przygotowanym pod pompe, ale bez pompy :mrgreen: wersja super wypas - po prostu z pompa olejowazbiornik oleju znajdowal sie pod lewym boczkiem, pompa sterowana byla druga linka gazu czyli w sumie oleju :mrgreen: z moich info wynika, ze pompy zaczeto montowac w okolicach 91 i z racji tego wystepuje to w 251. poniewaz kapa ta pasuje do 250, wiec czasami mozna i tam ja zobaczyc, jak ktos zrobil przekladke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Mam 251 `89, nawet ma dwa mocowania na linki :) , co daje zamontowanie takiej pompy?albo wogule do czego ona służy bo niewiem! Chociaż pewnie dostanie jej równoważne jest z cudem :D.(ale warto przynajmniej spróbować ją zdobyć). Ewentualnie co mozna tam zamontować zamiast niej? Może rozrusznik, pewnie ktoś kiedyś go tam wmontował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOWA Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 ta pompa ma pompować olej, cobyś nie musiał mieszać go z paliwem i lać od baku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 7 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Fajnie zeby tak bylo, no i zeby bylo w 150 :/ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu Opublikowano 7 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2004 Dobra to w takim układzie powinna pompowac ten olej do gażnika, a niezabardzo mam w nim jakies wyprowadzenia na podłączenie czegoś takiego? Macie jakieś porspekty albo zdjęcia z dokładniejszym jej zamontowaniem? bo na tym ogólnym schemacie z całym silnkiem jest coś narysowane ale niezabardzo coś z niego można się dowiedzieć. Trzeba chyba inny wałek w skrzyni biegów zamontować ale co i jak? dokładnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 8 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2004 Dobra to w takim układzie powinna pompowac ten olej do gażnikanie, ta pompa pompuje olej bezposrednio do skrzyni korbowej, a dokladnie w taki kanal ktorego wejscie w postaci takiego wypustka, odlewu, znajduje sie na gornej czesci karteru, w okolicach cylindra. wersje z pomopa maja przewiercony przez ten odlew kanalTrzeba chyba inny wałek w skrzyni biegów zamontować ale co i jak?anop trzeba, jest on nieco dluzszyMoże rozrusznik, pewnie ktoś kiedyś go tam wmontowałodpada, probowalem :mrgreen: moze komus sie uda, ale cienko to widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu Opublikowano 8 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2004 i takie doprowadzenie oleju prosto do przestrzeni korbowej zapewnia dobre smarowanie, a jak on się tam rozprowadza, przeciez on jest gęsty? Ale będę musiał zaufać twórcą tego silniczka w końcu sami to opatentowali więc znaczy że to działa :) ale troche mnie to dziwi :? ale pewnie i tak tego niedostane więc niema co się łudzić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 9 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 i takie doprowadzenie oleju prosto do przestrzeni korbowej zapewnia dobre smarowanie, a jak on się tam rozprowadza, przeciez on jest gęsty?wyobraz sobie cos, co sie kreci z predkoscia katowa 1200 obr/min w benzynie, czyli wal na biegu jalowym. nastepnie dodaj tam ciut oleju. jak sadzisz ile trwa wymieszanie benzyny z olejem? ulamek sekund? a co bedzie na wyzszych obrotach? ulamek sekundy podzielic przez wieksze obroty :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu Opublikowano 9 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2004 dobra zgadzam sie :D Dzięki za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Gdyby kogoś interesowało jak wyregulować ową nieszczęsną pompę oleju no i generalnie zobaczyć jak wygląda:http://www.mztech.fsnet.co.uk/workshop/wrk_pmp.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.