Finlandia Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Witam wszystkich, Rzemol - producent w swojej bezgranicznej naiwności i wierze w uczciwość drugiego człowieka, przewidział ten wynalazek na zapięcie kasku. Dla mnie marne to pocieszenie, że ktoś kto go i tak wcześniej czy póniej podp***(jak będzie miał taki zamiar) nie będzie miał oryginalnego paska pod brodą. A poza tym - puść wodze fantazji - można to wykorzystać na milion sposobów! Np. zapiąć tam portfel i kluczyki, zamiast je zostawić na siedzeniu...i pójść spokojnie na piwo :lol: Czy ktoś z Was próbował już zdemontować ten zamek z błotnika i przełożyć go np. w inne miejsce!? Jak się jeździ z sakwami i tak jest bezużyteczny. Pozdrawiam serdecznie, :) Błażej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 9 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2005 Czolgiem!Na forum ISRA byl swego czasu nawet "odkrywczy" pomysl, aby ten zamek montowac przed silnikiem, tam, gdzie do ramy mocowane sa 2 wkretami jej czarne plastikowe oslonki (te od stacyjki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZWEJK Opublikowano 23 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2005 Witam Rzemol Czy już poradziłeś sobie z instrukcją do Yamki. Jeśłi nie mogę Ci odbić na ksero od mojego moto. Pozdrawiam :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemol Opublikowano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2005 Bo musisz wiedziec Ziomal, ze jakas instrukcje mam, ale wydaje sie byc to zlepek roznych Yamek, i 650A i 650 i wreszcie XS 535. Jesli móglbys zrobic ksero bylbym wdzieczny (kontakt telefoniczny do mnie - dostepny).A w ogole bardzo sie ciesze, ze sie odezwales.Do zobaczenia na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZWEJK Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Witam Ponownie . Ksero zrobię po świętach . Jesli jesteś z Płocka to nie ma problemu z odbiorem Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZWEJK Opublikowano 25 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2005 Dodam że instrukcja jest oryginalna . Wesołego jajka :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemol Opublikowano 27 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 Tobie równiez zycze zdrowych , spokojnych i pogodnych Swiat. Wczoraj krecilem sie troche po miescie, ale zadnego Draga nie widzialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZWEJK Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 WitamNie widziałeś , bo ja mieszkam 30 km od Płocka . W Płocku tylko pracuję . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemol Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Noszę się z zamiarem założenia dodatkowych przednich świateł do mojej Yamki. Chciałbym poznać Wasze opinie na ten temat, co radzicie, na co zwracać szczególną uwagę. Gdzie najlepiej to kupić, jakie są przeciętne koszty takiej inwestycji (nie chodzi mi o okazje)? Sposób montażu też chyba jest istotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZWEJK Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Jeżeli chodzi o światła to zalecam kupić komlet światła + kierunkowskazy wraz z light barem. Jak miałem odzielne , dorabiałem uchwyty według wałsnego projektu . Wyszło nieźle ale trzeba było się "nagibać". Komplety niedrogo widziałem w Warszwqwie na alei krakowskiej oraz w Siedlcach w obu przypadkach sklepy Yamahy Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragmar Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Witam wszystkich.Skoro Rzemol poruszył sprawę dodatkowych reflektorów do Drag Stara, przedstawię również swój problem w tym temacie. Zamontowałem właśnie light bar do swojego Drag Stara 650 (zwykły - nie classic), świeczki sprowadziłem z Louisa, są tam zamontowane żarówki H3 55W. Podpiąłem ustrojstowo pod światła mijania łącznie z przekaźnikiem. Niestety okazało się, że alternator nie daje rady z ładowaniem i w pierwszym dniu użytkowania bateria padła, co skończyło się obciachowym odpalaniem "z buta". Podobno nie ma na to lekarstwa. Czy ktoś z forumowiczów miał podobne problemy i jak z nich wybrnął. A może to wina błędnego podłączenia? Trochę szkoda mojej pracy i pieniędzy żeby teraz jeździć z atrapą, prawda?Pozdrawiam wszystkich i liczę na Wasze opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.