Skocz do zawartości

Drag Star XVS 650A Classic


rzemol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Rzemol - producent w swojej bezgranicznej naiwności i wierze w uczciwość drugiego człowieka, przewidział ten wynalazek na zapięcie kasku. Dla mnie marne to pocieszenie, że ktoś kto go i tak wcześniej czy póniej podp***(jak będzie miał taki zamiar) nie będzie miał oryginalnego paska pod brodą.

A poza tym - puść wodze fantazji - można to wykorzystać na milion sposobów! Np. zapiąć tam portfel i kluczyki, zamiast je zostawić na siedzeniu...i pójść spokojnie na piwo :lol:

 

Czy ktoś z Was próbował już zdemontować ten zamek z błotnika i przełożyć go np. w inne miejsce!? Jak się jeździ z sakwami i tak jest bezużyteczny.

 

Pozdrawiam serdecznie,

:) Błażej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bo musisz wiedziec Ziomal, ze jakas instrukcje mam, ale wydaje sie byc to zlepek roznych Yamek, i 650A i 650 i wreszcie XS 535. Jesli móglbys zrobic ksero bylbym wdzieczny (kontakt telefoniczny do mnie - dostepny).

A w ogole bardzo sie ciesze, ze sie odezwales.

Do zobaczenia na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Noszę się z zamiarem założenia dodatkowych przednich świateł do mojej Yamki.

Chciałbym poznać Wasze opinie na ten temat, co radzicie, na co zwracać szczególną uwagę. Gdzie najlepiej to kupić, jakie są przeciętne koszty takiej inwestycji (nie chodzi mi o okazje)? Sposób montażu też chyba jest istotny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o światła to zalecam kupić komlet światła + kierunkowskazy wraz z light barem. Jak miałem odzielne , dorabiałem uchwyty według wałsnego projektu . Wyszło nieźle ale trzeba było się "nagibać". Komplety niedrogo widziałem w Warszwqwie na alei krakowskiej oraz w Siedlcach w obu przypadkach sklepy Yamahy Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Skoro Rzemol poruszył sprawę dodatkowych reflektorów do Drag Stara, przedstawię również swój problem w tym temacie. Zamontowałem właśnie light bar do swojego Drag Stara 650 (zwykły - nie classic), świeczki sprowadziłem z Louisa, są tam zamontowane żarówki H3 55W. Podpiąłem ustrojstowo pod światła mijania łącznie z przekaźnikiem. Niestety okazało się, że alternator nie daje rady z ładowaniem i w pierwszym dniu użytkowania bateria padła, co skończyło się obciachowym odpalaniem "z buta". Podobno nie ma na to lekarstwa. Czy ktoś z forumowiczów miał podobne problemy i jak z nich wybrnął. A może to wina błędnego podłączenia? Trochę szkoda mojej pracy i pieniędzy żeby teraz jeździć z atrapą, prawda?

Pozdrawiam wszystkich i liczę na Wasze opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...