Pinecha Opublikowano 6 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2004 bgestr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 6 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2004 Ja kiedyś miałem spreżone powietrze w puszkach tzn takie szpraje co służą do "awaryjnego" pompowania kół w katamaranach ? :D :mrgreen: To nie jest "dziurka" tylko male kolanko na które powinien być założony wężyk którym ten syf płynie na łańcuch czy na co tam sobie go skierujesz... a może i prawda, ja tłumik od dt 80 widziałem w całości tylko 2 razy u kumpla, ale napewno nie miał żadnej rurki która doprowadzała by olej do łańcucha. ale on ma dt z 92 roku więc albo wtedy jeszcze czegos takiego nie montowali albo mu ktos zaiwanił. :mrgreen: hmmmm a w 125-ce też powinna byc taka rurka?? u mnie nie ma ale chyba w tej dziurce jest gwint więc może... Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 6 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2004 Przepraszam wszystkich za poprzedni post chciałem najpierw wysłać zdjęcie a dopiero puźniej coś napisać :) a wysyłając zdjęcie chciałem sie pochwalić jak szalałem po lesie :D (prubowałem załączyć kilka fotek ale mi nie wyszło). Tamten post miał być taki: Kleszczu niewiem czy to jest kolanko czy coś innego w karzdym razie u mnie wychodzi z ostatniej części tłumnika (niewiem jak sie nazywa się profesionalnie)i tak jak npiisałeś nagar z rurki kapie na przednią zembateke.Kiedy dopalam sprzęta to z rurki leci troszke spalin i sporo nagaru kapie czy ty też tak masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 6 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2004 No miałem do momentu az wywaliłem flaki z dyfuzora (ta kicha za kolankiem). Teraz to wszystko co mialoby skapywać przez ta rurke prawdopodobnie spala sie w pustej bańce i nic nie kapie.. odchodzi czysty dymek z tłumika.. (tej końcowej części) który też mam zresztą przerobiony.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2004 Cytat: Ja kiedyś miałem spreżone powietrze w puszkach tzn takie szpraje co służą do "awaryjnego" pompowania kół w katamaranach ? Nie to sie nazywało DUST OFF i używali tego elektrycy ilelektronicy żeby coś przczyścić z kurzu ( chyba)Co do tej rurki to spalinami i nagarem nie smauje sie łancucha tylko specjalnym smarem . Tym syfem z tłumika to tylko go pobrudzisz.No miałem do momentu az wywaliłem flaki z dyfuzora (ta kicha za kolankiem). Brawo. Tak sie powinno traktować wszytkie blokady w 2T :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 8 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2004 Brawo. Tak sie powinno traktować wszytkie blokady w 2T Strzalek morzesz napisać dokładniej jak sie odblokowuje Dt-tki i poczym poznać czy jest zablokowana :?: Moja rozpędza się szyboko jest bardzo zrywna kręci sie do 9 tysi jej V-max 80km-hMój kolega(też ma ten sam model dt) powiedział że jego kręci sie do 12tys i leci ok. 100kmh Więc jak to jest z tymi blokadami?czym powinna chrakteryzować się odblokowana Dt-taki?.Jak ktoś wie coś na ten temat to prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 8 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2004 Moja leci licznikowe 100 km/h ale kręci się tylko do około 7 tysiaków. Mam odblokowany wydech, ale zapłon cały czas ma blokade, której nie umiem usunąć (nie podejme sie lutowania samemu...) :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 8 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2004 Kręci sie tylko do 7 tys i leci stówke 8O łał(jak czterosów) stary to zajebiście szybko jak na zablokowany sprzęt a tak apropo nigdy nie słyszałem o blokadach na zapłon jak możesz to powiec coś na ich temat.Ja mam tak że od jedynki do czwurki kręci sie do 8-9tys a puźniej na piądce i szustce do 7.5tys stym że na 1 i 2 ma takiego kopa że można wchdzić w 180 stopni oberam :mrgreen: Więc jak sądzicie mam blokade :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2004 Strzalek morzesz napisać dokładniej jak sie odblokowuje Dt-tki i poczym poznać czy jest zablokowana Temat przeraboiany przezemie i Wojtasa wiele razy. Blokady w DT są w kolanku, tłumiku, i na zapłonie czyli CDICDI ma 2 blokady jedna z nich to ze motocykl jedzie tylko 80 a druka to że kręci tylko do 7,5 tyś obrtoów .Więc jak sądzicie mam blokade Masz a tym bardziej jezeli ona jest sprowadzana z niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.