Skocz do zawartości

dzwoniace ogary 200


e30m3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej chcialem sie Was spytac jak to jest z ogarem 200 a konkretnie chodzi mi o taka sprawe: mialem dwa ogary i jawke w kazdym ogarku slyszalem specyficzne dzwonienie w okolicach cylindra ( nie tylko w moim w wiekszosi ogarow slyszlem dzwonienie) moze to tylko przypadek ...ale chyba nie a w jawce nigdy nie slyszalem takiego dzwonienia , ostanio w necie przeczytalem artykul na temat ogara 200 i pisalo tam ze one maja normalna uszczelke pod glowice a moj ogar jej nie posiada!!! myslalem ze poprzedni wlasciciel jej nie zalorzyl wiec udalem sie do sklepu celem jej zakupu a tu sprzedajaca w nim pani oswiadcza mi ze do ogarow 200 nie ma uszczelek pod glowice strasznie sie zdziwilem i nie chcialo mi sie w to wierzyc (i na dzien dzisiejszy tez nie wierze w to) ale pomyslalem sobie skoro ona sprzedaje w sklepie to chyba jak mowi ze nie maja uszczelk to tak pewnie jest pomyslalem sobie tez "moze to jedna z tych blokad ogarow" a moje pytanie do Was jest nastepujace : Czy wiecie cos na ten temat i jak to jets z tymi uszczelkami i czy te dzwonienie faktycznie moze bys spowodowane brakiem uszczelki??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Co do uszczelki pod głowice to nie wiem niestety czy jest czy nie. Ostatnio robiłem remont silnika i kupiłem cały komplet uszczelek, ale żadnej pod głowice nie było (między cylindrem a silnikiem jedynie). W moim ogarze nie mam takowej i mi już nie strzela nic, bo niedawno też mnie niepokoiło dzwonienie ale udało mi sie z tym uporać...

Tu masz linka na forum gdzie poruszałem ten temat: :)

http://motocyklisci.riders.pl/viewtopic.php?t=19909

Mam nadzieje, że pomoże. :)

 

Pozdro :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki nigdy niebyło pod głowicę ...(a wymyślili ją pseudo mechanicy którzy porozpiepszali głowice i mieli przedmuchy :banghead: )

 

dzwonienie .. zależy jakie.... są różne typy dzwonień w tym silniku :) :mrgreen:

 

opcja 1

 

Silnik jawoskie tak mają że się tłok wyrobi , pierscionki i dzwoni prawdopodobnie w ogarach miałeś polskie gówniane tłoki wyjechane a w jawce czeski z super materiału albo w ładnym stanie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki nigdy niebyło pod głowicę ...(a wymyślili ją pseudo mechanicy którzy porozpiepszali głowice i mieli przedmuchy :) )

 

nie zgodzę się z tobą ponieważ jestem z Częstochowy i kupując kompet uszczelek dostajesz uszczelke pod głowicę jest ona metalowa zwieksza kompresje i silnik ciszej pracuje wiec z tym "pseudo" mechanikiem to przesadzasz.

 

PS

Uszczelki produkuje Częstochowska firma :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory bardzo alee w tym momencie bede bronil Jawa-ka nigdy sie niepsotkałem z uszczelką pod głowice do jawki...ngdy ale to przenigdy jak robie z tymi pizdzikami...

A żeby sie nnie zbłażźnić to przeglądnołem instrukcje obsługi zarówno jawki 50 i ogara 200 i o uszczelce pod głowice ani słowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jawka ma to do siebie ze jeśli pierścienie sa dotarte to zaczyynają dzwonić..

robiłem jawke sąsiadowi zrobiłem szlif...nowy wał..pierścienie tłok itd.

i nie dzwoniła

pojezdziłem na troche oddałem gosciowi, a jak on teraz jedzie to dzwonki świata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tez myslalem ze dzwoni poniewaz sa luzy wyrobione czesci tlok,cylinder,pierscienie (mysle tez nad walem bo ma luzz) jak go kupilem to juz tak dzwonilo dzieki Wszystkim za pomoc (jesli macie jakies inne pomysly to piszcie) kolega doradzil mi wymiane tloka i pierscieni na nowe stray tlok (2 pierscienei to nominal) wiec kupilem nominal tylko ze nowy i na 3 pierscienie zamontowalem troche kiepsko ciagnie moto ale to dlatego ze zle wyregolowny bo nie mialem czasu go regulowac na nowo (jak wymienialem tlok i pierscieni to wyczyscilem gaznik) a chcialem sie Was jeszcze spytac co myslicie o takim wlasnie zabiegu(ktorego dokonalem) : wymiana samego tloka i pierscieni bez szlifu ?? ja mysle ze ma to sens zawsze lepsza kompesja ale wole poradzic sie specjalistow :) soryy ze nie napisalem nowego tematu ale to w sumie tez na temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam uszczelke pod glowicedo Jawki, kupilem w komplecie. Uszczelka lezy sobie na poleczce. Ludzie,nie zakladajcie papierowych uszczelek pod glowice tych z kompletu! Kumpel zalozyl, podczas pracy silnika tlok wciagnal uszczelke do cylindra. Efekt - zatarty tlok w cylindrze, po wyciagnieciu tloka sie okazalo, ze na cylindrze porobilo takie rysy, ze trza by go o 2 wymiary przeszlifowac :/

Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój z tymi uszczelkami :) .Jawki tak mają i tyle.Kumpel zamówił sobie 60ccm i nie dostał uszczelki pod głowice,ale to dzwonienie jest klasyczne w tych sprzętach.Simaki również mają taki dźwięk podobny do dzwonienia.I to jest minus,bo trzeba naprawde znać maszyne żeby wiedzieć,czy pierścienie nie błagają o litość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...