Skocz do zawartości

pomocy!!!! mam aprilie i problem !!!!!


KuBA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

eeeeee.... Seba racja :) po...merdało mi się :) Jeżeli i tym razem się myle to sorki wielkie.

Jak sprzęgło jest za mocno podciągnięte to.... no właśnie jak to się nazywało....

hymmm wtedy sprzęgło się ślizga?? dobrze mówie czy znowu źle :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprzęgło jest za mocno podciągnięte to.... no właśnie jak to się nazywało....

hymmm wtedy sprzęgło się ślizga?? dobrze mówie

Dobrze :) Tak to się nazywa, ale do opisanych objawów nie pasuje.

 

a jak zalał moduł zapłonu to co??

Nie wiem :lol: Teoretycznie w endurach/crossach powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem w razie zalania (przynajmniej chwilowego), lecz to nie jest nowy motor i nie wiadomo czego się można spowdziewać :?

Na elektronice się nie znam, więc nie określę jakie mogą być skutki zalania modułu 8)

 

Ja tam stawiam na wydech :banghead: :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mówie przeciez ze wkręcał sie na 13 tys a po wodzie sie nie wkręca to co nagle wydech:/ a jak kiedyś w aprili rx 50 zalałem moduł to w ogóle nie jeździł trzeba było tylko wytrzeć go i już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak.. z tego co słyszałem to cały dyfuzor/ rozprężnice czy jak to się tam zwie zdejmował i jeździ podobnie. Jeżeli sobie jego apy nie pomyliłem z jakimś innym sprzętem to chyba na tym w/w czymś są ślady spawu.. także raczej był rozcinany. Nie pamiętam jak jest z końcówką. W filtrze powietrza są dziury, czyli wygląda na to, że osoba zakładająca kit pomyślała o dostępie większej ilości powietrza,

 

 

Ps. Odys po kiego H**a zakładasz kilka tematów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mówie przeciez ze wkręcał sie na 13 tys a po wodzie sie nie wkręca to co nagle wydech

Tak' date=' ale to jest info od poprzedniego właściciela i może to być prawdą lub nie!

Co do ewentualnego uszkodzenia modułu nie wypowiadam się, bo jak już pisałem nie znam się na tym :ehz:

 

W filtrze powietrza są dziury, czyli wygląda na to, że osoba zakładająca kit pomyślała o dostępie większej ilości powietrza,

Może za dużo?? Stare motory jak np. simson są na to mało wrażliwe, ale nowe już dużo bardziej!! Np. taki Hero Winner... wystarczyła w obudowie filtra dziurka mniejsza niż paznokieć i moto nie rozwijało nawet 40km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może za dużo

 

Hymmm... tylko teraz jak sprawdzić czy za dużo... żebym mógł coś się dowiedzieć to trzeba się na moto przewieźć i zobaczyć.. ale On nikomu nie da :| a tym bardziej na odległość... to jak to do cholery mamy sprawdzić, jak g***o wiemy.... Kuba napisz coś więcej.... albo daj się przewieźć :banghead: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzisiaj troche pośmigałem na Apie i udało mi sie wykręcić kilka razy 11 tys na każdym biegu :) ;) no i można powiedzieć coś takiego

 

Aprilia dostaje kopa koło 4-5 tys... ciągnie z wielką pi**ą do 9 tys.... i coś ją hamuje.... :| jak przejdzie przez 9-9,5 tys znowu ciągnie z wielką pi*dą do 11....

 

w skrócie.... ciągnie... jest buuuu i czuć hamowanie... i znowu ciągnie.... to bardzo przeszkadza bo jest to wyraziste.... wymieniliśmy świece i Kuba musiał jechać ;) :mrgreen: Jak przekroczy granice 9,5 to można ją na 2,3,4,5,6 ciągnąć przy 11 ;) a normalnie tak do 9 :| Wszystko było by prawie normalne gdyby przekroczenie tego było proste... trwa to troche czasu ale jak dostanie kopa... :D

 

PODSUMOWANIE: nie zrobiliśmy nic ale wiemy że da się go wkręcić do 11 :D

 

Ps.: W silniku nic nie dzwoni tylko coś szczela lub pyka... nie można tego nazwać dzwonieniem.... nie jest to raczej dźwięk pierścionków

 

Sorki za nieskładną odpowiedź ale jeszcze mam skostniałe ręce po jeździe bez rękawiczek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

udało mi sie skontakować z wykonawcą tuningu powiedział ze motr kręcił ponad 12 tys i jechał ponad 100 bez łachy, a ten co od niego kupił wjechał za głeboko do wody i od tamtej pory jedzie 85 i 9 tys kręci więc co jest ?????????? wykluczam moduł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten 1 gość co nim jeździł powiedział ze kilka razu wjeżdzał do wody aż po ręce i jak mu zgasł to stawiał go pionowo na tylnim kole i kopał woda wylatywała przez wydech i nic sie nie działo chodzil tak samo jak przed wjazdem do wody, a ten co od niego kupiłem czy gość który kupił od tego 1 wjechal do wody ale mu nie zgasł tylko go bardzo muliło(i nie postawił go na tylnym kole i nie wylewał tak jak ten poprzedni gość) i juz kręcił tylko 9 tys a nie 12-13 gaźnik wyczyściłem nic nie dało , filt wyczysciłem tez zadnego efektu więc co???? motor jechal 120 km/h a jedzie 85 z górki ma tuning za 6000tys.:/ pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...