Skocz do zawartości

Jaki wybrac z pośród olbrzymów?????????????


Gość Bolo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja Suzuki GSX 1100F pali 7 ltrów na setkę, ale ja jeżdzę cały czas we dwoje. Kolega Bolo osiągnoł ponoć 5,5 litra na sto przy ciągłej jeździe 90 na godzinę. Zauważyłem jednak ostatni tankując werwę że spalanie odrobine spadło i jak by mocy przybyło...

 

Narka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to faktycznie mało , a takie CBR 1000 ile wciągnąć potrafi paliwa?? A jak sie u was ma np. znikanie tylnej oponki , bo sprzęty ciężkie i mocy tez im nie brakuje , a co do CBRek 1000 to zauważyłem ,, ze jak sie poszuka to może i za 5000zł sie juz kupi taką F1 , co Wy na to ?Pozdrawiam :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam gdzies opis cebry w śm.jak znajde to zapodam jakies namiary.

chyba bierze cos ok.8-9l/100km.

u mnie z tylu jest AVON AZARRO i w tym sezonie nastukalem 3000km.sladow zuzycia [wiekszych] nie stwierdzono :)

mozna kupic cbr za taka kasie,ale czy to bedzie zakup dobry?musialbys dobrze trafic.

no i koszty utrzymania.troche wieksze niz moto o mniejszych poj. :P

ale kkto by sie przejmowal takimi szczegulami :)

;) mala korekta;

pali mniej :notworthy:

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZX10 to następca RX więc tu nie ma co się rozwodzić. RX robili dość krótko i możesz mieć potem problem z odsprzedażą. JA bym proponował ZZR1100, normalnie rakieta, ma super wygląd i osiągi. CBR 1000 ma mój znajomy,dwie sztuki z 88 roku,niebawem będą na sprzedaż, ładnie cykają ale mimo to wolałbym ZZR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawasaki ZX 10 jest następcą RX i to prawda, lecz różni się od niego ramą, owiewkami, zawieszeniem i silnikiem, który ma większą moc o 10 KM. ZZR jest natomiast następcą ZX 10 i w pierwszej wersji C nie różni się zbytnio od ZX 10 po za zwiększoną pojemnością i mocą większą o 10 KM uzyskaną ze zwiększenia pojemności oraz z doładowania dynamicznego, miał również nieznaczną zmianę owiewek. Dopiero model po 93 roku znacznie się różnił, miał między innymi nową ramę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, dobra , ale ZZRy za 5000zł nie kupie , a jak sie ma sprawa własnie Kawy ZX10 ?? Po ile chodzą te sprzęty? ile palą itd ?? No i jak jest z awaryjnością , bo wiem , ze kawa nie ma dobrej opini jeśli chodzi o wytrzymałość .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O spalaniu już Ci napisałem. Motocykl wymaga częstego serwisu tzn. olej + zawory co 5 tyś. km.

O awaryjności nie wypowiem się, ponieważ motocykl użytkuję dopiero od tego sezonu. Kupiłem go w zeszłym roku z uszkodzonym silnikiem, ponieważ ktoś nie założył segierka na sworzeń i ten sworzeń przerysował tuleję. W tym roku przejechałem ponad 3 tyś. km i nie miałem z nim żadnych problemów, nie licząc konieczności przeczyszczenia styków na przekaźniku rozrusznika, ponieważ czasami nie działał starter. Motocykl bardzo dobrze się prowadzi i ma więcej niż zadawalające osiągi, 137 KM robi swoje :biggrin: Kupisz taką maszynę za 6 500 tyś. lecz za stan nie gwarantuję. Motocykl leciwy i wszystko zależy od tego jak był serwisowany i eksploatowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...