Skocz do zawartości

Trudności z moto po wymianie wydechu i filtra


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Założyłem przelotowy wydech i stożkową gąbkę do Yamahy SR 125 i ciężko pali (trzeba kombinować z ssaniem, gazem i trzymać długo rozrusznik) a jak odpali to trzeba trzymać na gazie i łatwo gaśnie na niskich, a regulacja obrotów tą jedną śrubą przy gaźniku nie pomaga zbytnio bo jest od obrotów samych a nie mieszanki, mam jeszcze jedną śrubę nie wiem do końca od czego ale chyba paliwa bo jest po stronie cylindra. Dodam że przy pierwszym otworzeniu kranika paliwo lało się ciurkiem dołem moto a później samo przestało i już nie leje tak. Oraz strzela z wydechu a jak się do niego patrzy to sporo ognia w nim. Co na to poradzicie? Pomoże czyszczenie gaźnika, ustawienie iglicy i ewentualnie jeszcze raz poprawnie obrotów bo już było namieszane, oraz dołożenie DB Killera na wydech by go ściszyć, lekko przytkać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cylinder, głowica, wydech i dolot, to musi stroić ze sobą jak instrument, albo orkiestra. Rozluźniając wydech i kombinując przy dolocie, rozstroiło się wszystko i silnik chodzi tak jak chodzi 🙂 Niestety tuning wolnossących silników, zwłaszcza takich które kręcą ponad 8 tysięcy, to często nie są łatwe rzeczy i łatwiej popsuć niż poprawić, albo dodasz 2 konie przy odcince a stracisz 5 w środkowym zakresie gdzie najczęściej jeździsz 😁.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, IZO napisał:

cylinder, głowica, wydech i dolot, to musi stroić ze sobą jak instrument, albo orkiestra. Rozluźniając wydech i kombinując przy dolocie, rozstroiło się wszystko i silnik chodzi tak jak chodzi 🙂 Niestety tuning wolnossących silników, zwłaszcza takich które kręcą ponad 8 tysięcy, to często nie są łatwe rzeczy i łatwiej popsuć niż poprawić, albo dodasz 2 konie przy odcince a stracisz 5 w środkowym zakresie gdzie najczęściej jeździsz 😁.

Okej, dzięki za odpowiedź, powiem jeszcze że pytałem się pewnej osoby która również zmieniła wydech i filtr w tym modelu moto ale nie miała problemów z gaźnikiem chodź wsadziła jeszcze siateczkę do wydechu by było ciszej ale mogło to pomóc coś może i na działanie moto, w dodatku niby szybszy z tego co mówiła. No a czemu ja mam takie problemy z nim? To popularny model pod custom, czy konieczne byłoby zawsze razem z wydechem i filtrem kombinowanie z cylindrem i głowicą? Na tą chwilę da się coś wymyślić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że wywaliłeś ori puche na filtr i dałeś jakiś stożek ? jak masz możliwość to załóż ori puszkę i zobacz jak zareaguje, bo gaźnikowce nie lubią nawet drobnych zmian w pojemności i szczelności puszki. Inna sprawa że taki stożek to piach i syf w silniku. 
Ciężko stwierdzić czemu ten drugi niby jeździ dobrze. nie wiadomo do końca co i jak ma pomodzone, jak gaźniki wyregulowane, to jest wszystko jedna wielka loteria a wszystko na wszystko ma jakiś wpływ, nawet naturalne zużycie. Możesz teraz kombinować z lekkim dławieniem dolotu, manewrować dyszami i regulacjami i jeszcze trochę modlitwy przy tym nie zaszkodzi i możesz wtedy liczyć na cud że to zestroisz, i to w założeniu że wszystko jest w pełni sprawne 😁 albo wrócić najbliżej serii jak się da i cieszyć się gładką pracą silnika i normalnym spalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...