ppalevo99 Posted April 29 Share Posted April 29 (edited) Witam, jestem tu nowy i proszę o radę. Posiadam harleya flstc z 99 r. Zeszłe dwa sezony zaobserwowałem kroplę oleju pod skrzynią korbową na łączeniu karterów. Co roku po sezonie wymieniałem olej. W tym roku zrobiłem przegląd przed odpaleniem, zajrzałem do zbiornika oleju a tam zupełnie pusto. Pod karterem wisi kropla oleju. Podejrzewam, że zawór kulowy zwrotny w pompie olleju pościł i olej spłynął do silnika. Wiadomo regeneracja pompy mnie czeka. Ale jak się pozbyć oleju z silnika. Proszę o skuteczne pomysły. pozdrawiam ppalevo99. Halo halo czy nikt się nie odezwie w tym temacie? A rozwiązałem to sam i była to dobra lekcja i decyzja. pozdro ppalevo99 Edited April 30 by ppalevo99 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemek96 Posted May 1 Share Posted May 1 Odpalić i niech przepompuje... załóż pompę hvhp s&s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppalevo99 Posted May 2 Author Share Posted May 2 .Zrobiłem podobnie jak piszesz, wlałem koło 30ml oleju, odpaliłem i jak zaczął łapać temp. to zbiornik się napełnił spowrotem. Ale najlepsze jest to, że całe zdarzenie wywolalem nieświadomie sam 🤪. Dokładnie 2 lata temu przy przeglądzie noska i zaworu zwrotnego, kulka mi uciekła z rąk i szukaj wiatru w polu. Odruchowo wziąłem inną, założyłem i spoko. Dopiero teraz jak mi zjechał olej do końca, nie powiem - zmartwiłem się. Poczytałem dokładnie o pompie i dowiedziałem się, kulka musi mieć średnicę 3/8 całą. Coś mnie tknęło, żeby zobaczyć czy wszystko jest ok z kulką założoną 2 lata temu. Różnica wizualna była spora, była mniejsza ok. 1/4 wymiaru średnicy 3/8 całą. Od zawsze uwielbiam zgłębiać wiedzę o swoich motocyklach i znowu się okazało, że najmniejszy szczegół ma ogromne znaczenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.