Djjazda Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia Witam, od jakiegoś czasu nie mogę wyregulować gaźnika, motor się nie wkręca dobrze, ciężko odpala, gaśnie przy dodaniu gazu często. Przy trzymaniu ssania zazwyczaj odpala nawet po zagrzaniu. Luz zaworowy powinien być dobry, rozrząd też. Króciec od airboxa z wiekiem się trochę skurczył i nie sięga na gaźnik (nie da się nowego kupić) i ma trochę brudnego powietrza. Zestaw naprawczy gaźnika rozwiąże sprawę? Może coś innego. Dodam że góra gaźnika gdzie jest gwint jest trochę uszczerbana i oringi w gaźniku tez swoje lata mają za sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Stycznia Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia No niestety, potrzebne jest porządna szczelność między gaznikiem a głowicą, oraz gaźnikiem a airboxem, oprócz tego porządne wyczyszczenie gaznika i regulacja, przy zachowania szczelności połączen... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djjazda Opublikowano 1 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego W dniu 26.01.2025 o 19:39, jannikiel napisał: No niestety, potrzebne jest porządna szczelność między gaznikiem a głowicą, oraz gaźnikiem a airboxem, oprócz tego porządne wyczyszczenie gaznika i regulacja, przy zachowania szczelności połączen... Udało mi się jakoś założyć obydwa króćce raczej szczelnie, doszczelnilem kolektor wydechowy, wyregulowalem zawory wedle książki i zaczęły trochę klekotać, niedawno wymieniłem też łańcuch rozrządu i napinacz kupiłem bo wcześniej ktoś dał duża śrubę zamiast niego, ślizgi dość zmęczone zostały i rozrząd jest bardzo głośny. Dalej nie potrafię dobrze go wyregulować, na postoju jeszcze w miarę chce się wkręcać ale w trakcie jazdy powyżej 1/3 manetki się dławi. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 2 Lutego Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Gaźnik do czyszczenia i regulacji ot co.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djjazda Opublikowano 2 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego Godzinę temu, jannikiel napisał: Gaźnik do czyszczenia i regulacji ot co.. Tyle że był niedawno w myjce, rozbierałem go też samemu bo się dusza przytkała, kolejny raz mam go czyścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Lutego Udostępnij Opublikowano 3 Lutego Ja po myjkach już poprawiałem gaźniki, czyszczę zestawem druciczków + carbucleaner + sprężone powietrze... Druciczki, są drobniejsze niż ten najmniejszy z zestawu larssona... Trzeba zwtócić uwagę na dysze wolnych bo ewidentnie przejścia nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djjazda Opublikowano wczoraj o 12:54 Autor Udostępnij Opublikowano wczoraj o 12:54 W dniu 3.02.2025 o 07:25, jannikiel napisał: Ja po myjkach już poprawiałem gaźniki, czyszczę zestawem druciczków + carbucleaner + sprężone powietrze... Druciczki, są drobniejsze niż ten najmniejszy z zestawu larssona... Trzeba zwtócić uwagę na dysze wolnych bo ewidentnie przejścia nie ma... Wyjąłem, wyczyściłem, potłukłem się 60km raz lepiej wyregulowanym gaźnikiem raz gorzej, lubił po zgaszeniu nie odpalać, teraz na małej przejażdżce nagle przestał się wkręcać, trochę strzelał i oczywiście przed tym nie chciał odpalić. Świeca nagrzana źle podaje? Znowu gaźnik się zatkał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu a może prozaiczna rzecz, kranik szwankuje...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.